heippa

ukki

kuuluuko!!,kysyisin et millaisia lihas -rentouttaja tab. merkkejä olette käyttäneet selän,niskan ja pään seudun rentoutukseen,hieronnan vaihtoehtona,toinen asia oli et onko useillakin kokemusta kaliumin vaikutuksesta tinnitukseen suhteen ,kaliumiahan on kuten joku mainitsikin ,prunassa ,vihanneksissa ja mrjoissa,ja apteekissa,sekä luontaislääketarjonnassa,moni pelkää perunaa hiilareiden vuoksi ,mutta kohtuullisesti olen alkanut lisäämään perunan syöntiä kun jättää muita hiilareita vähemmälle niin ei kerry liikaa painoa ja ei syö Jouluna koko sikaa syö vain 3/4,tä, "tinnille"terkkuja.i

13

925

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "tinni"

pitkästä aikaa.Viruspaholaiset vallotti kuudellatoista.Nyt on sellaiset myrkyt et enää ei pitäs päästä sotkemaan mun vertaistukia.
      Sirdaluddia minä niska/hartia seutuun silloin tällöin nappaan,kyl ne auttaa,jännite helppaa.
      Muuten kyl on maanperusteelliset mölinät seurana,ei nukkumisesta tahdo tulla mitään,viim.yö ja moni muu yö,4-5h.
      Eihän sellainen riitä,korvat mölyää kaksin verroin enemmän.
      Sit laitoin merkille,kun toi kolestrooli tahtoo kivuta pilviin vaik ei mitään possun puolikkaita naukkailekkaan siit huolimat.,siis kun niit tapui käyttää niin korvat alkaa meukkaamaan hirveesti.Olen mallaillen jättäny tauolle,seuraus=kolestrooli pilviin mut mölyt matala ääniseksi.
      Juttelin tänään siit lekurin kans,hän kyl myös ihmetteli,kerroin etten tuoteselustuksesta ole lukenu aiheuttaako edm.tilanteen.En voi lukea kun olen sen sorttinen,oli sit mikä rohto tahansa jos sepustuksen luen,välittömästi kaikki haittavaikutukset iskee muhun..no kun mul ei sovi mikään lääke,sano yks lekuri.
      Joo ei,minä olen minä omanlainen yksilö.
      Kyl mää oon kaivannu jutteluja täält.
      Ukki arvaa,mun siskokin viestitti,etteikö ukkikaan saa sua nyt piristymään.Minä et miten kun ei masina toimi..etes..masis heitti pienen lenkin mun luona,minä heitin sen korvien ohi menemään,olis vieny mölytoosat mennessään.
      Nyt menen jälleen askareihin,joulu ovella,yksinäinen kylläkin,mut kait se siit menee omalla painolla.
      Ja onhan mul sesse ja meteli kaverina.

• ukkipukki

joha "tinni" vastas ,tää o ko sota-aikaa e yhteyet taho pelata,sullo vindouska se käyttis siinä niitä pukkeja o ,täss mu omenass e o ollunna haitalle astix ainaska,tiijätkö mitä! ukki keittää hurautti puuron ,,,vaan ko lähin koneelle kattoo joko "tinni "ois sähköttännynnä niin se kattila on nyttensä "huollossa" ,,siinnä on perusteelliset "pohjatyöt" meneillänsä,pittää jättää vähäjottaisa kurijottmati et saa ottaa yhteyttä tuonempana.i

jk. oli mulla viime lauantaina äidin hautajaiset,kun olen ääniyliherkkä toimi kuulokojeet tukkona korvissa pahimppien kirkassointujen vaimentimena kun nappasin k-kojeet kiinni.

• ukkipukkitaas
        ukkipukki kirjoitti:

joha "tinni" vastas ,tää o ko sota-aikaa e yhteyet taho pelata,sullo vindouska se käyttis siinä niitä pukkeja o ,täss mu omenass e o ollunna haitalle astix ainaska,tiijätkö mitä! ukki keittää hurautti puuron ,,,vaan ko lähin koneelle kattoo joko "tinni "ois sähköttännynnä niin se kattila on nyttensä "huollossa" ,,siinnä on perusteelliset "pohjatyöt" meneillänsä,pittää jättää vähäjottaisa kurijottmati et saa ottaa yhteyttä tuonempana.i

jk. oli mulla viime lauantaina äidin hautajaiset,kun olen ääniyliherkkä toimi kuulokojeet tukkona korvissa pahimppien kirkassointujen vaimentimena kun nappasin k-kojeet kiinni.

piti kirjoittamani "Äidin hautajaiset",anteeksi.i

• "tinni"
        ukkipukki kirjoitti:

hautajaiset ovat aina raskaita ja surullisia tapahtumia.
        Vai poltit pohojaan taasen kerran..sokeripalalle löytys taasen toimenkuva,se on oiva pala kun suits sait sukkelaa siit palaneet vaan lähtee sillä.
        Mun korvat meukkaa valtavasti.Mites ukin korvat on sit voineet kun en ole pystyny semppaamaankaan.
        Sisko tulee tos piakkoin,vilkasen myöhemmin joko olet kertonu lisää turinoita.Halii "tinni"ukkia ja terkkuja myös toisille vertaisille ja muillekkin.

• ukkipukkitaashei
        "tinni" kirjoitti:

hautajaiset ovat aina raskaita ja surullisia tapahtumia.
        Vai poltit pohojaan taasen kerran..sokeripalalle löytys taasen toimenkuva,se on oiva pala kun suits sait sukkelaa siit palaneet vaan lähtee sillä.
        Mun korvat meukkaa valtavasti.Mites ukin korvat on sit voineet kun en ole pystyny semppaamaankaan.
        Sisko tulee tos piakkoin,vilkasen myöhemmin joko olet kertonu lisää turinoita.Halii "tinni"ukkia ja terkkuja myös toisille vertaisille ja muillekkin.

no voi'ha nenä! minä panin se sokerin suuhhuni ja hankasin kattilan pohjaa ,,ei auttanut ,siis kattilaan palasokeria sokeripala ja sitten 'kö 50kier/min.ssa ko Aku-Ankassa jalat kehii!!,tää o taitolaji nää k-hommat,aij et oot siskosi kans niin hyvin välilöis et käy aina kyläss'se on hyvä asia, ihan oikeesti.

• jatkoo
        ukkipukkitaashei kirjoitti:

no voi'ha nenä! minä panin se sokerin suuhhuni ja hankasin kattilan pohjaa ,,ei auttanut ,siis kattilaan palasokeria sokeripala ja sitten 'kö 50kier/min.ssa ko Aku-Ankassa jalat kehii!!,tää o taitolaji nää k-hommat,aij et oot siskosi kans niin hyvin välilöis et käy aina kyläss'se on hyvä asia, ihan oikeesti.

kattila oon liuotushoidos panin himppu vettä ja asperiinitabletin,(palasokerit loppu) samalla nakkasin suuhuni samamoisen annoksen,iltapäiv.kirj.lisää ,,mullon kaikille asiaa korvista ,ei kattilankorvast vaan omastani ja joka on kuulolla ni hänenkin.i-ki

• meme

vastaan nyt alkuperäiseen kysymykseen, en päässyt kärryille tuossa ketjussa... ;-) Lihasrentouttajaa käytän mm. voiteena sitä Relaxia (saa apteekki/luontaistuote) sekä magnesiumia yhdisteenä (kuljettaja-aineena inkivääri tällä hetkellä sekä kaliumia nokkosta). Se, onko niistä tinniin apua, en osaa 100% vastata, mutta lihasjännitykseen kylläkin ja tätä kautta verenkiertoon. Meikäläinen ei ole vuosiin koskenut valkoiseen viljaan tai perunaan..

• ukki

juu ne mun viestini on monitahoisia ,ensim.kysym. koski tosiaankin lihasrentouttaja/ksi tabletteja/eina,siis lihaskireydenpoistajina,Relax -voide on tuttu myös olen sitäkin käyttänyt,toinen kysm. koski kaliumia ruoassa,kysmykseni juontaa aiemmasta palstalla olevasta kirjoituksesta KALIUMIN vaikutuksesta tinnutus-äänen vaimentajana,perunassa on kaliumia helpoiten saatavilla ja halvalla ,samoin marjoista Mustikka on hyvä kaliumin lähde,,siis kysyin noin yleensä onko kenelläkään KAliumin käytöstä luontaistuotteena tai muuten erityisesti ko.aineen suhteen kommentteja tinnutuksen ehkäisyssä,muut viestini ovat sitten vähän "hierarkisia" "tinnin" kanssa puolin ja toisin heiteltyjä ,noin niinkuin yleiseksi iloksi kaikille,koska korvien kymmenet erilaiset äänet johtuu hyvin monista tai vain yhdestä syystä on kysymyksiäkin syytä esittää milloin mistäkin ,joissakin kirjeissä on joillakin tinnutus-äänet kovenneet kun on otettu käyttöön esim.joku uusi lääke,silloin voisi ajatella että myös ruoka on osasyynä tinnitukseen,ruoan koostumus, sopivuus tai sopimattomuus,selkeästi meluvammat ovat kai huonon- kuulon syy,siihen usein liittyy tinnitus muttei aina,siinäpä sitä sitten ollaan ,mitään johdonmukaista syy ja seuraus selitystä ei tahdo selkeästi olla,joten kaikki mahdollisesti ko.asiaan vaikuttavat kiinnostaa ,joilla tinnitusta eriasteisena ja eri- ääniä on,luontaistuote tarjonnasta löytyy aina vain parempaa,onko, se jää jokaisen uskomuksen ja kokemisen varaan ,kalliita ovat ja yksi ostos ei vaikuta ,kuitenkin olen kokeilemassa yhtä tuotetta (taasen)minäkin,perunoita syön nyt joka päivä 1-2kpl,marjamehuja on pulloissa,siinäpä ne juomiset,ainiin se koffee, siinä mulla on ongelma ,sitä tulee kyllä juotua tusina kupillista vrk,ssa,pikkasen saisi mielestäni vähentää,onkohan niitä klinikoita kofeinisteille?.i

• Pepe 68

Meillä syödään mielestäni paljon vihanneksia peruna lanttu porkkana, kaksi viimeksimainittua myös raakana samoin tuoresalaatteja on useimmilla aterioilla. Minun tinnitukseeni ei ruokavalio ole vaikuttanut. Tinnitusta on jatkunut jo yli 20 vuotta. Tinnitus on lisääntynyt iän karttuessa. Aamulla sitä on vähemmän kuin illalla. Aluksi oli vain vasemmassa korvassa, mutta nyt molemmissa.
      Taajuus on nykyisen kuuloalueeni yläpuolella.
      Epäilen syyksi entisiä meluisia työpaikkojani.

• kannanotostasi

suuremmiten asiassa enempää, mut tuo hyvin nukutun yön jälkeen ei tosiaankaan tinnutus ole vähentynyt ,päinvastoin ,on itselläni kyllä harvoja tapauksia että heti herättyäni ei tinnutusta ole kuin nimeksi alkaakseen sitten "normaaliin",mutta itsekukin voi kokeilla miten "myrkky" vaikuttaa koventavasti,,,jos et tupakoi niin vedäppä muutama 1-2 henkosta niin tinnitus kovenee,ainakin itse olen testanut hermomyrkyn vaikutuksen (tupakka),elikäs johtopäätös on >hermot< ja /- vaikutus niihin esim. ruoka,toinen merkittävä tekijä on lääkkeet/tys.i

• koa edell.
        kannanotostasi kirjoitti:

suuremmiten asiassa enempää, mut tuo hyvin nukutun yön jälkeen ei tosiaankaan tinnutus ole vähentynyt ,päinvastoin ,on itselläni kyllä harvoja tapauksia että heti herättyäni ei tinnutusta ole kuin nimeksi alkaakseen sitten "normaaliin",mutta itsekukin voi kokeilla miten "myrkky" vaikuttaa koventavasti,,,jos et tupakoi niin vedäppä muutama 1-2 henkosta niin tinnitus kovenee,ainakin itse olen testanut hermomyrkyn vaikutuksen (tupakka),elikäs johtopäätös on >hermot< ja /- vaikutus niihin esim. ruoka,toinen merkittävä tekijä on lääkkeet/tys.i

-lisäksi selän ,niskan ja pään -alueiden lihasten ja nivelten kunto ja kuluneisuus (puriste) vaikutus hermoihin ,siinäkin voi helposti testata itse,, hiero niskakuoppia se helpottaa, mutta voi lisätäkkin tinnutusta.i

• Pepe68
        kannanotostasi kirjoitti:

Tupakoinnistani on jo yli 45 vuotta. Silloin ei ollut tinnitusta. Enkä halua aloittaa edes koemielessä tupakointia uudelleen. Sori! Olen niin tottunut tinnitukseen, etten sitä normaalisti edes huomaa. Jos alan tietoisesti kuuntelemaan, niin siellähän se pimisee.

• mitään
        Pepe68 kirjoitti:

Tupakoinnistani on jo yli 45 vuotta. Silloin ei ollut tinnitusta. Enkä halua aloittaa edes koemielessä tupakointia uudelleen. Sori! Olen niin tottunut tinnitukseen, etten sitä normaalisti edes huomaa. Jos alan tietoisesti kuuntelemaan, niin siellähän se pimisee.

kirjoitin niinkuin kaikille, kuinka voi ikäänkuin testata myrkkyjen vaikutusta tinnutukseen,samoin jos pieni alkoholi- annos vähentää tinnutusta ,johtunee se kai siitä että kireät lihakset lähinnä selän ,niskan ja pään-alueella rentoutuvat ja hermoja puristava vaikutus vähenee,kun stressi esim.pahentaa johtuu se juuri siitä kun stressin vaikutus on lihasten kiristymistä lisäävä ,tosin on sanottava että stressillä on kai hyvin monitahoinen vaikutus muitakin "kiertoteitä"käyttäen.i

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      67
      4331
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      68
      4261
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2937
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      60
      2810
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      2069
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1992
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1679
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      110
      1358
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      182
      1286
    Aihe