Illan pimeässä
luurangot hiipivät kaapista
vainoamaan minua
Tuntematta armoa
ne kuiskivat hiljaisia sanoja
Nimeäsi toistavat
raadellen auki haavat
luisilla sormillaan
Olen etsinyt kaikki aseet
taistellakseni niitä vastaan
Etsinyt lukkoja
lukitakseni ne kaappiin
Puhdistanut mieleni,
antanut anteeksi itselleni
ja sinulle
siivotakseni kaappini
menneisyyden pölystä, luurangoista
Silti itken kivusta
Haavani hiljaa vuotavat
menneisyyden tuskaa
Rakastan
ilman pienintäkään järjen hiventä
Enkä minä tavoittele mitään
en vieläkään
Tai jos jotain, ehkä vieläkin unohdusta
Silti en saa rauhaa
Sinä asut minussa
ja tiedän, etten voi paeta
Minä jälleen vihaan,
silti kuitenkin rakastan
Vaivun hiljaisiin kyyneliin
rikkinäisenä,
pystymättä olemaan eheä
ehkä milloinkaan.
luurangot
11
500
Vastaukset
- ovat mukavia
kapisevat kaapeissa.ajatteleppa,sait niistä näin nasakan runon.kyllä nyt liukuu runosuoni sulla.
- Se luurankojen kolina?
Siellä kolisee,
Kirjoittanut: missä luurangot 25.4.2006 klo 08.02
hitaan tanssinsa aloittavat,
ketkuttelevat
hämärissä kaapeissaan
onttoina kolisevia
lanteitaan.
Lihat luiden ympäriltä muiden,
juhlat alkakoon, ne biennaalit.
Ja joku hätäisesti sähähtää,
se minun käsivarsi on,
se säästä.
Ja joku toinen murahtaa,
jo irti päästä.
Valmiiks kaluttu jo minut on,
siks en ketään säästä.
Nälkä hirveä kun on.
Kaapin kätköihin taas
rauha laskeutuu,
yhteisymmärrys on sanaton,
tuo liikkumattomuus.
Yön koirat luistansa vain älähtivät.- riitelevät s.....t
muistan lukeneeni tämän runosi. On mainio, tosin luurangot eivät muistuta lainkaan kaapissani kolistelevia. Kaappini asustavat ovat ikäviä, ahneita ja satuttavat vain minua.
(Olen kirjoitellut täällä joskus...) - ole ikäviä, ahneita
riitelevät s.....t kirjoitti:
muistan lukeneeni tämän runosi. On mainio, tosin luurangot eivät muistuta lainkaan kaapissani kolistelevia. Kaappini asustavat ovat ikäviä, ahneita ja satuttavat vain minua.
(Olen kirjoitellut täällä joskus...)ja satuttavat vain minua;)
- nodoubt
wwwwwwwwww
- vaan eipä taitaisi hän
nodoubt kirjoitti:
wwwwwwwwww
yhtyä ajatukseesi nodoubt;)
- on aina sairas
Ei runo. Sairaan/sairaiden itsetilitys.
- kaunis ja
on aina sairas kirjoitti:
Ei runo. Sairaan/sairaiden itsetilitys.
harkittu palaute sinulla;)
- St.
mutta kuulosti tutulta. Olen joskus lukenut vähän samantyyppisen. Hienoja vertauskuvia, aiheeseen sopivan synkkä tunnelma.
- riitelevät s.....t
löytynee samankaltaisia runoja, ehkä montakin. Tuskin kuitenkaan samoin sanoin, en ole lainannut ketään. En ole viime aikoina ehtinyt selaamaan edes sanomalehteä... :-\
- Mutta
riitelevät s.....t kirjoitti:
löytynee samankaltaisia runoja, ehkä montakin. Tuskin kuitenkaan samoin sanoin, en ole lainannut ketään. En ole viime aikoina ehtinyt selaamaan edes sanomalehteä... :-\
Tiedättekö milloin syntyy suurin meteli?....No kun kaksi luurankoa muhinoi peltikatolla....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv142276Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.451870- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948