Illan pimeässä
luurangot hiipivät kaapista
vainoamaan minua
Tuntematta armoa
ne kuiskivat hiljaisia sanoja
Nimeäsi toistavat
raadellen auki haavat
luisilla sormillaan
Olen etsinyt kaikki aseet
taistellakseni niitä vastaan
Etsinyt lukkoja
lukitakseni ne kaappiin
Puhdistanut mieleni,
antanut anteeksi itselleni
ja sinulle
siivotakseni kaappini
menneisyyden pölystä, luurangoista
Silti itken kivusta
Haavani hiljaa vuotavat
menneisyyden tuskaa
Rakastan
ilman pienintäkään järjen hiventä
Enkä minä tavoittele mitään
en vieläkään
Tai jos jotain, ehkä vieläkin unohdusta
Silti en saa rauhaa
Sinä asut minussa
ja tiedän, etten voi paeta
Minä jälleen vihaan,
silti kuitenkin rakastan
Vaivun hiljaisiin kyyneliin
rikkinäisenä,
pystymättä olemaan eheä
ehkä milloinkaan.
luurangot
11
502
Vastaukset
- ovat mukavia
kapisevat kaapeissa.ajatteleppa,sait niistä näin nasakan runon.kyllä nyt liukuu runosuoni sulla.
- Se luurankojen kolina?
Siellä kolisee,
Kirjoittanut: missä luurangot 25.4.2006 klo 08.02
hitaan tanssinsa aloittavat,
ketkuttelevat
hämärissä kaapeissaan
onttoina kolisevia
lanteitaan.
Lihat luiden ympäriltä muiden,
juhlat alkakoon, ne biennaalit.
Ja joku hätäisesti sähähtää,
se minun käsivarsi on,
se säästä.
Ja joku toinen murahtaa,
jo irti päästä.
Valmiiks kaluttu jo minut on,
siks en ketään säästä.
Nälkä hirveä kun on.
Kaapin kätköihin taas
rauha laskeutuu,
yhteisymmärrys on sanaton,
tuo liikkumattomuus.
Yön koirat luistansa vain älähtivät.- riitelevät s.....t
muistan lukeneeni tämän runosi. On mainio, tosin luurangot eivät muistuta lainkaan kaapissani kolistelevia. Kaappini asustavat ovat ikäviä, ahneita ja satuttavat vain minua.
(Olen kirjoitellut täällä joskus...) - ole ikäviä, ahneita
riitelevät s.....t kirjoitti:
muistan lukeneeni tämän runosi. On mainio, tosin luurangot eivät muistuta lainkaan kaapissani kolistelevia. Kaappini asustavat ovat ikäviä, ahneita ja satuttavat vain minua.
(Olen kirjoitellut täällä joskus...)ja satuttavat vain minua;)
- nodoubt
wwwwwwwwww
- vaan eipä taitaisi hän
nodoubt kirjoitti:
wwwwwwwwww
yhtyä ajatukseesi nodoubt;)
- on aina sairas
Ei runo. Sairaan/sairaiden itsetilitys.
- kaunis ja
on aina sairas kirjoitti:
Ei runo. Sairaan/sairaiden itsetilitys.
harkittu palaute sinulla;)
- St.
mutta kuulosti tutulta. Olen joskus lukenut vähän samantyyppisen. Hienoja vertauskuvia, aiheeseen sopivan synkkä tunnelma.
- riitelevät s.....t
löytynee samankaltaisia runoja, ehkä montakin. Tuskin kuitenkaan samoin sanoin, en ole lainannut ketään. En ole viime aikoina ehtinyt selaamaan edes sanomalehteä... :-\
- Mutta
riitelevät s.....t kirjoitti:
löytynee samankaltaisia runoja, ehkä montakin. Tuskin kuitenkaan samoin sanoin, en ole lainannut ketään. En ole viime aikoina ehtinyt selaamaan edes sanomalehteä... :-\
Tiedättekö milloin syntyy suurin meteli?....No kun kaksi luurankoa muhinoi peltikatolla....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2965995Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki473533Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462720"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242141Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol971696- 661120
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua771001Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni135916Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10898Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11854