Menkat muttei kipuja

~ ? ~

Menkat alkoi, mutta tuntemuksia kivuista ei oo suuntaan eikä toiseen! Muilla kokemuksia??!! Onko yleistä? Mulla on aina ollut ihan järkyttävät kivut, siksi tämä onkin niin erikoista!

Lopetanko toivomisen tähän paikkaan vai voiko kyseessä olla valemenkat? Milloin kannattaa testailla, jos testaan?

7

769

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan ole ovuloinut

tässä kierrossa.

• Pikku-Myy

Mulla ollu muutaman kerran ihan sama, oon hätäpäissäni testinki tehny, ja nega se oli. Yleensä kans ihan hirveet kivut, ettei pysty kävelee. Oliks sulla muuten jotain outoo, niukat tai jotain? Kannattaa oottaa viel seuraavat menkat ja jos ne on oudot ni sit testata.

• ~ ? ~

vastauksista! Menkat on nyt parina päivänä ollu sinänsä omituiset, että välillä vuoto on ollut rusehtavaa ja välillä hyvin juoksevaa ja kirkkaan punaista (voi ei mitä tekstiä, sorry!!! :0)

Mut totta, ei tässä auta kuin odotella ja katsoa mitä tuleman pitää. Jos raskaus on alkanut, niin kyllä se jossain välissä itsestään ilmoittaa! Ja jos taas ei niin kyllä senkin huomaa. Malttamattomuus vain pukkaa päälle! :0)

• yksi vain

Mulla myös aina ollut mielettömät menkkakivut, ilman särkylääkettä ei pärjää. Sitten tuli myös tuollaiset kivuttomat ja uhrasin jo mandariineja ja messusin, että jumala on sittenkin olemassa :)

Seuraavat menkat eivät sitten tulleetkaan ja olin jo viikoilla 8 , kun aloin raskaudenriskiä edes harkitsemaan.

Valemenkat tulivat suurinpiirtein oikeaan aikaan, en silloin raskautta yrittänyt, joten en niin tarkkaan päiviä seurannut. Olivat muistaakseni hiukan niukemmat kuin tavalliset, jotka eivät nekään kovin runsaat ole.

• ~ ? ~

vaihtoehtoa sitä itsekin toivoo!!! :0) Ja asiaahan ei helpota, että kaikenmaailman raskausoireita on ollut, mitä aikaisemmin en ole huomannut.

Pitää vaan nyt odotella! Kiitoksia paljon vastauksestasi! :0)

• yxvaan77

Kuulostaa ihan samanlaisilta kun mulla on nyt ollu parit viime menkat. Semmoset ns. 'hitaat' että välillä vuoto on rusehtavaa ja jopa näyttäs kokonaan tyrehtyvän ja sit taas seuraavana päivänä tulee punastaki. Kuitenki koko aikana tarvii vaan yhden pikkuhousunsuojan eli enin osa ns. pyyhkäsyvuotoo. Normaalisti valuu kunnolla siteelle 2 ekaa päivää.
      Mulla kyl on jonkinlaisia kipujaki ollu mut erilaisia ku yleensä. Normaalisti ristiselässä repivää jomotusta ne pari ekaa päivää mut nyt ollu vaan pientä jännitteen tunnetta alalantiossa ja vatsassa kouristavia pistoksien tunteita, eikä mulla yleensä maha niinkään oireile.
      En oo kylläkään testejä tehny koska en tosiaan usko että raskaana oisin. Rinnoista aina hävinny se arkuus näiden menkkojen myötä ja nyt tässä kuussa oon jonkinlaisia ovislimojaki taas havainnu...että ei kai niitäkä sit enää tulis jos raskaana ois. Nyt tosin viime menkkojen jälkeen tissit on ollu jotenki kiinteemmät/kovemmat ku yleensä mut ei kylläkä kovin arat. No, kaippa sitä vaan kaikkee kuvittelee..
      Sit semmonenki pelottaa että jos oliski raskaana ni jotenki on tullu sellanen kuva ku lukenu kaikkia juttuja näiltä eri palstoilta että jos ollu vuotoja raskauden alussa niin sillä on sillon huonompi ennuste, että on sit kuitenki myöhemmin menny kesken/kuollu/ollu tuulimuna tms..?

• ~?~

kun niitä kipuja "kaipaili", niin sitten niitä sain. Ilmeisesti menkat kumminkin alkoivat kunnolla vasta eilen, koska aamusta saakka olin todella kipeä! Buranaa kehiin ja sit helpotti. Muistampahan ensi kierroissa ottaa huomioon, että runsaampaa tuhruttelua ei kannata laskea menkkojen alkamiseksi...

Kyllähän nuo km:t ja tuulimunat ja sellaiset pelottavat! Yksi vauvan saanut kaveri sanoikin, että kun ensin saat sen kaivatun plussan, niin sitten vasta alkaakin piina, kun odottaa vain sitä 12 rv:n maagista rajaa ja senkin jälkeen miettii aina, että oliko tämä tuntemus normaalia, jne.

Mut tsemppiä sullekin paljon jatkoon! Eiköhän me vielä onnistuta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      187
      2748
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2549
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2257
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      61
      2084
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1749
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1464
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      205
      1450
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      230
      1204
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      1158
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      371
      1089
    Aihe