Menkat alkoi, mutta tuntemuksia kivuista ei oo suuntaan eikä toiseen! Muilla kokemuksia??!! Onko yleistä? Mulla on aina ollut ihan järkyttävät kivut, siksi tämä onkin niin erikoista!
Lopetanko toivomisen tähän paikkaan vai voiko kyseessä olla valemenkat? Milloin kannattaa testailla, jos testaan?
Menkat muttei kipuja
7
761
Vastaukset
- vaan ole ovuloinut
tässä kierrossa.
- Pikku-Myy
Mulla ollu muutaman kerran ihan sama, oon hätäpäissäni testinki tehny, ja nega se oli. Yleensä kans ihan hirveet kivut, ettei pysty kävelee. Oliks sulla muuten jotain outoo, niukat tai jotain? Kannattaa oottaa viel seuraavat menkat ja jos ne on oudot ni sit testata.
- ~ ? ~
vastauksista! Menkat on nyt parina päivänä ollu sinänsä omituiset, että välillä vuoto on ollut rusehtavaa ja välillä hyvin juoksevaa ja kirkkaan punaista (voi ei mitä tekstiä, sorry!!! :0)
Mut totta, ei tässä auta kuin odotella ja katsoa mitä tuleman pitää. Jos raskaus on alkanut, niin kyllä se jossain välissä itsestään ilmoittaa! Ja jos taas ei niin kyllä senkin huomaa. Malttamattomuus vain pukkaa päälle! :0)
- yksi vain
Mulla myös aina ollut mielettömät menkkakivut, ilman särkylääkettä ei pärjää. Sitten tuli myös tuollaiset kivuttomat ja uhrasin jo mandariineja ja messusin, että jumala on sittenkin olemassa :)
Seuraavat menkat eivät sitten tulleetkaan ja olin jo viikoilla 8 , kun aloin raskaudenriskiä edes harkitsemaan.
Valemenkat tulivat suurinpiirtein oikeaan aikaan, en silloin raskautta yrittänyt, joten en niin tarkkaan päiviä seurannut. Olivat muistaakseni hiukan niukemmat kuin tavalliset, jotka eivät nekään kovin runsaat ole.- ~ ? ~
vaihtoehtoa sitä itsekin toivoo!!! :0) Ja asiaahan ei helpota, että kaikenmaailman raskausoireita on ollut, mitä aikaisemmin en ole huomannut.
Pitää vaan nyt odotella! Kiitoksia paljon vastauksestasi! :0)
- yxvaan77
Kuulostaa ihan samanlaisilta kun mulla on nyt ollu parit viime menkat. Semmoset ns. 'hitaat' että välillä vuoto on rusehtavaa ja jopa näyttäs kokonaan tyrehtyvän ja sit taas seuraavana päivänä tulee punastaki. Kuitenki koko aikana tarvii vaan yhden pikkuhousunsuojan eli enin osa ns. pyyhkäsyvuotoo. Normaalisti valuu kunnolla siteelle 2 ekaa päivää.
Mulla kyl on jonkinlaisia kipujaki ollu mut erilaisia ku yleensä. Normaalisti ristiselässä repivää jomotusta ne pari ekaa päivää mut nyt ollu vaan pientä jännitteen tunnetta alalantiossa ja vatsassa kouristavia pistoksien tunteita, eikä mulla yleensä maha niinkään oireile.
En oo kylläkään testejä tehny koska en tosiaan usko että raskaana oisin. Rinnoista aina hävinny se arkuus näiden menkkojen myötä ja nyt tässä kuussa oon jonkinlaisia ovislimojaki taas havainnu...että ei kai niitäkä sit enää tulis jos raskaana ois. Nyt tosin viime menkkojen jälkeen tissit on ollu jotenki kiinteemmät/kovemmat ku yleensä mut ei kylläkä kovin arat. No, kaippa sitä vaan kaikkee kuvittelee..
Sit semmonenki pelottaa että jos oliski raskaana ni jotenki on tullu sellanen kuva ku lukenu kaikkia juttuja näiltä eri palstoilta että jos ollu vuotoja raskauden alussa niin sillä on sillon huonompi ennuste, että on sit kuitenki myöhemmin menny kesken/kuollu/ollu tuulimuna tms..?- ~?~
kun niitä kipuja "kaipaili", niin sitten niitä sain. Ilmeisesti menkat kumminkin alkoivat kunnolla vasta eilen, koska aamusta saakka olin todella kipeä! Buranaa kehiin ja sit helpotti. Muistampahan ensi kierroissa ottaa huomioon, että runsaampaa tuhruttelua ei kannata laskea menkkojen alkamiseksi...
Kyllähän nuo km:t ja tuulimunat ja sellaiset pelottavat! Yksi vauvan saanut kaveri sanoikin, että kun ensin saat sen kaivatun plussan, niin sitten vasta alkaakin piina, kun odottaa vain sitä 12 rv:n maagista rajaa ja senkin jälkeen miettii aina, että oliko tämä tuntemus normaalia, jne.
Mut tsemppiä sullekin paljon jatkoon! Eiköhän me vielä onnistuta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18613767
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454960Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1563734Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402873Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201811Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3731714Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525