American Airlines

tarjoilu

Mites onko AA:n koneissa ilmainen juomatarjoilu turistiluokassa Atlantin yli lennettäessä? esim. Lontoo - Washington.

8

928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haaaaa

      Kyllä on! Ja viina virtaa koko lennon ajan! Emot myöskin jakelevat sisäfilettä ja koneessa saa polttaa tupakkaa myös nousun ja laskeutumisen aikana! "kymppi" kerhoon oikein houkutellaan! Ja mukaan tulevat myös emot ja lentäjät! Ihana yhtiö!

    • ei ilmaista

      Viime vuonna ainakin joutui Pariisi Miami välillä juomista maksamaan. Ihan sitä itsensä alkoholistiksi tunsi kun osti yhden pullon viiniä (5 taalaa) aterian kanssa, muut joivat ilmisia limuja. Ruoka oli kyllä maukasta.

    • näin on

      ilmaista on vaikka joku on eri mieltä. Mutta olkoon vain sillä jos ei tiedä niin voi olla mitä mieltä vain.

      • nettisivu

        parhaiten saat tietoa www.aa.com/travel information/ during your flight/dining. Onboard beverages kerrotaan, että Alcoholic beverages are complimentary in FIRST and BUSINESS Class, in the main cabin(=turistiluokka) cocktails, wine and all brands of beer, including imports are $5.00 each. joten edellinen kirjoittaja tuliko asia selväksi. Toivottavasti osaat itse kääntää.
        kannattaa muutenkin mennä sille sivulle, sillä voit varata isuinpaikkasi etukäteen, mikä on tosi hyvä juttu. Sitä et voi esim. AY:n sivulla tehdä.


      • Igulo
        nettisivu kirjoitti:

        parhaiten saat tietoa www.aa.com/travel information/ during your flight/dining. Onboard beverages kerrotaan, että Alcoholic beverages are complimentary in FIRST and BUSINESS Class, in the main cabin(=turistiluokka) cocktails, wine and all brands of beer, including imports are $5.00 each. joten edellinen kirjoittaja tuliko asia selväksi. Toivottavasti osaat itse kääntää.
        kannattaa muutenkin mennä sille sivulle, sillä voit varata isuinpaikkasi etukäteen, mikä on tosi hyvä juttu. Sitä et voi esim. AY:n sivulla tehdä.

        "kannattaa muutenkin mennä sille sivulle, sillä voit varata isuinpaikkasi etukäteen, mikä on tosi hyvä juttu. Sitä et voi esim. AY:n sivulla tehdä"

        Älä jauha paskaa. Voi tehdä.


      • kysyn vaan
        Igulo kirjoitti:

        "kannattaa muutenkin mennä sille sivulle, sillä voit varata isuinpaikkasi etukäteen, mikä on tosi hyvä juttu. Sitä et voi esim. AY:n sivulla tehdä"

        Älä jauha paskaa. Voi tehdä.

        jos kerta AY:llä voi tehdä penkkivarauksen netissä etukäteen niin kerro ihmeessä mulle miten se tehdään, en ole löytänyt. ja nyt en tarkoita chekkausta päivää ennen lähtöa netissä. vaan jos haluan varata paikan kuukautta ennen lähtöä ja matkustan turistissa enkä käytä matkatoimiston palveluja.


      • no_compromise
        kysyn vaan kirjoitti:

        jos kerta AY:llä voi tehdä penkkivarauksen netissä etukäteen niin kerro ihmeessä mulle miten se tehdään, en ole löytänyt. ja nyt en tarkoita chekkausta päivää ennen lähtöa netissä. vaan jos haluan varata paikan kuukautta ennen lähtöä ja matkustan turistissa enkä käytä matkatoimiston palveluja.

        Jos varaat lippusi systeemisttä joka käyttää Amadeusta, paikan voi varata lippujen oston yhteydessä. Finnairin varauspalvelust se ei toimi, mutta esim Arean ja SMT:n palvelussa onnistuu.

        Samanlaista paikkojan varaus systeemiä kuin esim AA:lla on (www.aa.com), ei ole Finnairille.

        Tämän jälkeen et pääse muuttamaan varaustasi, mutta näet varauksen tiedot esim CheckMyTrip palvelusta.


      • Finnairin nettisivuilta
        no_compromise kirjoitti:

        Jos varaat lippusi systeemisttä joka käyttää Amadeusta, paikan voi varata lippujen oston yhteydessä. Finnairin varauspalvelust se ei toimi, mutta esim Arean ja SMT:n palvelussa onnistuu.

        Samanlaista paikkojan varaus systeemiä kuin esim AA:lla on (www.aa.com), ei ole Finnairille.

        Tämän jälkeen et pääse muuttamaan varaustasi, mutta näet varauksen tiedot esim CheckMyTrip palvelusta.

        Kyllä Finnairin omien nettisivujen kautta ostetuille lennoilla voi varata ostohetkellä istuinpaikkansa, ainakin mannertenvälisillä lennoilla. En sitten ole varma Euroopan sisäisitä lennoista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2040
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      844
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      721
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      610
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      66
      606
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      467
    Aihe