Kiinalaismönkijä?

Tomtom

Katselin noita Panther-merkkisiä mönkkäreitä netissä, 250 kuutioinen takavetoinen ja todella halpa n.2000 euroa. Onko kellään kokemusta tällaisesta? Kestääkö kone ja laakerit? Kuinka tällaisen ketjuvetoisen käy maastossa, jääkö oksia väliin?

15

6127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • romua lähde ostamaan

Osta Polaris scrambler 500 tieliikenneversio. Toimii varmasti kaikissa olosuhteissa ja voit vielä ajaa tielläkin.

Miksi säästää ja ostaa jokin kiinanromu ku vähän isommalla summalla saa kunnon laitteen joka kestää käytössä vuosia ja vuosia. Sen sijaan että olet vuoden kuluttua paskassa itkemässä ostamasi romun vuoksi niin osta kerralla kunnon vehje joka aidosti kestää käytössä!

Nytkin motopalstan kautta voit saada polaris scrablerin jollain vähän päälle 15.000 eurolla. Kerran kirpaisee mut sit on kunnon mönkijä alla ja varmuutta moneksi vuodeksi.

• Jone K.

Montako kiinalaista mönkkäriä olet ajanut ja omistanut?
        Minä ostin ensimmäisen (Rally 250ATV) vuonna 2004 tammikuussa. Kyllä on ajettu sekä kesällä että etenkin talvella ja rankoissakin olosuhteissa. Tähän päivään mennessä ei ole ollut mitään vikoja.
        Mielestäni niissä on hyvä hinta/laatusuhde.
        Toivon, että sinäkin alat elää tätä aikaa ja hyväksyt muunkin merkkisiä tuotteita kuin Polariksia.

• wet

kiinalaista. Pantherista en tiedä, jotkut merkit/liikkeet toimii hyvin. Jos mönkkäriin laitat 2000 euroa, niin voit ostaa joka vuosi vaikka uuden jos vertaa 15000 euron Polarikseen.
      Toisaalta jos on eka mönkkäri, niin kannattaako heti laittaa valtavasti rahaa kiinni jos homma ei kiinnostakaan.
      SammysATV.com -sivuilta löytyy monenlaista tietoa niin kiinalaisista kuin muistakin. Treella on erinomaista palvelua tarjoava mönkkäriliike Motorpower. Siellä on kiinalaisia tuotteita.

• pihavaris'

Meidän 250 cc Rally on kyllä aivan kunnon peli, mutta oli se kolmanneksen kalliimpi ja kardaanivedolla. Alkuaikoina kiinalaisessa laadussa oli toivomisen varaa. Nykyisin se on parantumassa kaiken aikaa. Isommat kiinalaistehtaat toimittavat ajoneuvoja myös USA:han. Ei sinne kelpaa mikä tahansa. Maahantuojat meilläkin voivat kai valita mitä ostavat?

• mullakin

on 2 kiinalaista 110 ja 250cc kummatkin toiminu nyt jo kolmatta vuotta ihan perkeleen hyvin.on ajettu talvet jäällä ja ihan missä vaan aina toimii ja lähtee käyntiin.elikkä tollakin kyllä pärjää mutta jos on 15000 ylimäärästä niin osta toi kalliimpi tai 2 noi polaris miehethän on raha miehiä aina kannattaa ostaa toinen varoiks jos toinen vaikka hajoo.

• ...
        mullakin kirjoitti:

on 2 kiinalaista 110 ja 250cc kummatkin toiminu nyt jo kolmatta vuotta ihan perkeleen hyvin.on ajettu talvet jäällä ja ihan missä vaan aina toimii ja lähtee käyntiin.elikkä tollakin kyllä pärjää mutta jos on 15000 ylimäärästä niin osta toi kalliimpi tai 2 noi polaris miehethän on raha miehiä aina kannattaa ostaa toinen varoiks jos toinen vaikka hajoo.

Polarismiehet on vaan itseänsä täynnä olevia öykkäreitä. Velaks ostavat paskoja mopoja ja leuhkivat niillä.

• Tomtom

Kumpi on sitten kestävämpi, kiinalainen kardaani tai ketjuveto?
        Ketju on ainakin halpa korjata ,pahimmassa tapauksessa se katkee, kardaaniin tarvitaan uusia rattaita.Välitystäkinvoi muuttaa ketjuvedossa kun vaihtaa rattaita.
        Katselin kyllä Polariksia, mutta liian kalliita ja ajo olisi vain polttopuunhakua omalla tontilla, nyt olen käyttäntyt kottikärryjä :).
        Tuntuu olevan tuntematon merkki tuo Panther...

• pihavaris'
        Tomtom kirjoitti:

Kumpi on sitten kestävämpi, kiinalainen kardaani tai ketjuveto?
        Ketju on ainakin halpa korjata ,pahimmassa tapauksessa se katkee, kardaaniin tarvitaan uusia rattaita.Välitystäkinvoi muuttaa ketjuvedossa kun vaihtaa rattaita.
        Katselin kyllä Polariksia, mutta liian kalliita ja ajo olisi vain polttopuunhakua omalla tontilla, nyt olen käyttäntyt kottikärryjä :).
        Tuntuu olevan tuntematon merkki tuo Panther...

korjaamoista, huoltomiehiltä. Heillä on ajankohtaista tietoa siitä ovatko joutuneet korjaamaan kardaanivikoja?

Panther voi olla vain maahantuojan uudelleen nimittämä kiinalaismerkki? Tiedän erään maahantuojan, joka on laittanut Panther-logon kahteenkin erimerkkiseen mönkkäriin.

• Tomtom
        pihavaris' kirjoitti:

korjaamoista, huoltomiehiltä. Heillä on ajankohtaista tietoa siitä ovatko joutuneet korjaamaan kardaanivikoja?

Panther voi olla vain maahantuojan uudelleen nimittämä kiinalaismerkki? Tiedän erään maahantuojan, joka on laittanut Panther-logon kahteenkin erimerkkiseen mönkkäriin.

Hmm...siis Pantheria myydään nimellä jota ei ehkä ole mitenkään rekisteröity eikä varaosiakaan ole helppoa siinä tapauksessa löytää...omituista !

Jaa-a, pitääköhän alata katseleen jotain käytetyä Hondaa...

• pihavaris'
        Tomtom kirjoitti:

Hmm...siis Pantheria myydään nimellä jota ei ehkä ole mitenkään rekisteröity eikä varaosiakaan ole helppoa siinä tapauksessa löytää...omituista !

Jaa-a, pitääköhän alata katseleen jotain käytetyä Hondaa...

Jos esim. Skygo on nimetty Pantheriksi, ei se haittaa. Täytyy vain kysyä Sgygon osia. Niitä on saatavissa ainakin EU-maissa. Rekisreriin tulee kyllä se alkuparäinen laitemerkki.

• kertoo

Tuomme varaosat kaikkiin maahantuomiimme malleihin myös.Ja voin kertoa että myymme niitä myös hyvin monen muun maahantuojan laitteisiin.
      Terveisin
      Menopelimarket
      ps.kannattaa tarkistaa tilanne suoraan asianosaisilta eikä luottaa kuulopuheisiin

• Kujambo

Entä kuinka noi 200cc kiinacrossit lähtee? voiko suoraa verrata esim. 125cc krossipyörään (siis oikeaan crossiin, ei mihinkää linglong romuun)?
      onko ne siis kuinka vireitä?

• verrata

noita kiinan nelarikoneita voi verrata vanhaan ruohonleikkuriin! jos haluut menopelin, ni osta joku vanha 2t tai yamaha raptor.

• hernandez

mulla on kiinalainen mopo, 110cc crossi. ostin kesällä, kyllähän sillä ajelee kun vaan ensi itse hitsailee vähän vahvistuksia joka puolelle. veikkaan että se mönkijä on samanlaista laatua.. kannattaa varautua tee-se-itse korjausiin!

• Linhai 300 4*4

Täys pilipalipeli. En saanut myyjältä palvelua kun rahat sai. Kumit tyhjänä, akku paskana, tulppa rikki, ruuvit sinkoilee, startti jumissa, virtalukko jäässä, vaijerit jäässä(rasva jäätyy nollassa), pakoputki ei ole mitotettu oikein, resonoi kaupungin toiselle laidalle.. Myyjäkin lupasi, että ei mitään heikkoa vuoden päästä. Ei starttaa edes 10 asteen pakkasella. Ens kerralla laitan myyjän nimen, jos ei ota yhteyttä. t. Pert.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8627
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4788
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4248
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3817
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3226
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3000
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2686
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2491
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      45
      2359
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2223
    Aihe