Mikä on rintakumien tarkoitus? Kannattaako hankkia ennen vauvan syntymää?
Rintakumit
2
439
Vastaukset
- henki
Saattaa rinnan iho rikkoontua ja kipeytyä vauvan imetyksestä. Rintakumilla suojaat siis nännin ihoa. Suosittelisin ostamaan ainaskin pakkauksen. Imetys alussa voi olla aika kivuliasta ja rintakumi lievittää hieman niitä kipuja. Onneaa ja hyvää alkavaa joulua.
- voi käyttää
suojaamaan nännien ihoa tai auttamaan "pinkeiden = täysien" rintojen oikeaa otetta suuhun...eli siis vauva ei saa tarpeeksi paljoa rintaa suuhun aloittaessaan imemisen, jolloin nännit menevät todella araksi. Rintakumin kanssa imuote on heti tarpeeksi "syvä". Kumit kannattaa rasvata joko bepanthen -voiteella tai vaseliinilla tai ainakin kastella rinnanpäät ja kumi sisältäpäin enen imetystä, jottei kumin ja rinnan väliin synny kitkaa joka ärsyttää nänniä entisestään. Itse olen aina joutunut käyttämään kumia imetyksen apuna ainakin ajoittain. Vauvani ei ole koskaan vieroksunut paljasta rintaa silti, vaikka on kumiakin käytetty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536495Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava141373Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard31112- 971045
- 52910
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,143876- 56876
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9847Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue15838