Maaliskuulle on tilattu matka Gran Canarialle, lähelle Puerto Ricoa, Arguinequiniin.
Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä paikasta.
Hotellin altaat on kuulemma lämmitetty 25 asteeseen.
Meillä on varattu yksiö merinäköalalla 2aik. ja 2 lasta. Onko kenelläkään tieto, onko tämä mahdottoman pieni.
Oletteko uineet jo maaliskuussa meressä.
Kaikenlaiset kokemukset olisi tästä hotellista ja paikasta kiva lukea.
Kiitokset etukäteen.
arguineguin
3
654
Vastaukset
- katja
Ainakin siellä on ihan ok markkinat muistaakseni tiistaisin. Muutaman kerran olen käväissyt markkinoilla ja muuten katteleen kylää, mutta ei jääny paljon mieleen. Kirjottele kokemuksia kun palailet. Olis kiva lukea jos vaikka tulis joskus lähdettyä sinne lomaileen. Parin viikon päästä Puerto Moganiin! Jos käyn tuolla päin, niin voin kirjoitella jotakin. Varmaan maaliskuussa jo tarkenee meressä uida. Itse aion käväistä nytkin, vaikka ei se vesi kamalan lämmintä olekaan varmaan.
- maaliskuu 2007
Sunwing Resort hotelli, siellä on kuulemma saaren monipuolisin uima-allasalue, teidä sitä.
Paikka on pieni ja rauhallinen, sellaista olemme haeskelleet.
Kirjoittelen kokemuksia, kun olemme palanneet sieltä.
- Mandarin
Sunwing oli oikein toimiva hotelli ja itse voin suositella sitä erityisesti perheille. Kaikki palvelut löytyvät hotellista-hyvät ravintolat, lapsille ohjelmaa ja allas-alue on kaunis, toimiva ja siellä todella viihtyy. Vastaanotossa saa palvelua myös suomeksi mikä oli mukava lisä. Iltaisin lapsille usein mini-disco ja aikusille musiikki show. Kulkuyhteydet Arquinequinista on hyvät mm. Puerto Ricoon ja Inglesiin- Bussit kulkevat hoellin vierestä ja taxikin on erittäin edullinen Puerto Ricoon.
Hauskaa lomaa teille:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2835847Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki373406Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432637"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2212112Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol791644- 641057
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni126856Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9855Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11804