Olli ja Hanne

avoimena

18

10809

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • julkisuudesta

      kaiken irti.

      • Sarikin

        jäädä Hannen ja Ollin varjoon julkisuudessa


      • sitä haluaakin
        Sarikin kirjoitti:

        jäädä Hannen ja Ollin varjoon julkisuudessa

        Ainakin tollasesta julkisuudesta pois pysyäkkin.


      • kusipäätä
        Sarikin kirjoitti:

        jäädä Hannen ja Ollin varjoon julkisuudessa

        juuri ovat toisensa ansainneetki. Ootellaan jos juttu kehittyy pitemmälle, ni pettävät kohta kilpaa toisiaan ja tervemenoo taas helvettiin.


    • löysi

      Vakkansa.

    • juttu tehtiin

      luullakseni Tapiola Gardenin baarissa viime lauantaina,jolloin Olli ja Hanne olivat siellä bilettämässä.Ainakin joku toimittajangloppi kirjoitteli läppäriinsä Ollin ja Hannen pöydässä siihen malliin,että savu nousi :)

      Pelkkä mainostemppu Ollilta ja Hannelta,-siis "rahat pois" kun päästään pikku julkkiksiksi.Enpä usko suhteen jatkuvan kovin pitkään,onhan heidän ikäeronsakin aikamoinen.

      • vaan jatkuis

        Kyllä tuo pari todellakin ansaitsee toisensa.
        Ja muutenhan heistä tulisi yksinäisiä hylkiöitä jotka riivaisivat meitä.


      • Ainakin Mia väitti

        ikänsä? Eli olisi oikeasti 26. Eli ei kovin suurta ikäeroa hänen ja Hannen välillä!

        Itse toivoisin, että Olli alkaisi tuottaa pornografisia elokuvia.


      • se olis
        Ainakin Mia väitti kirjoitti:

        ikänsä? Eli olisi oikeasti 26. Eli ei kovin suurta ikäeroa hänen ja Hannen välillä!

        Itse toivoisin, että Olli alkaisi tuottaa pornografisia elokuvia.

        tosi sexyä!


      • Epätietonen
        se olis kirjoitti:

        tosi sexyä!

        Pystyykö Olli paneen Hannea. Karihan oli sille rakkain.


      • turhaan

        ikäerosta höpise...ei iällä oo mittää merkitystä ku se kolahtaa,,,tai sitte sun aivot on aika kapealla sektorilla/huumorilla varustettu
        toisaalta ei ne kauaa oo yhesä ku hanne taijuaa kui haiseva kaakki tuo olli on


    • VOIS VÄHEMPÄÄ

      kiinnostaa joku takkukasa ja sen epätoivoinen pano. Säästäkää meidät tältä edes täälä netissä?

    • Hyypiö

      Olenko hyväuskoinen vai miten musta Hanne ei vaikuttanut kovin innostuneelta median kiinnostuksesta? Raha tietenkin voi olla hyvä porkkana, mutta onhan nuo juorulehdet ennenkin temmmanneet juttuja tuulesta.

      Jos ne tosiaan on nyt yksissä... Ei ois ikinä uskonut. Luulin jommalla kummalla olevan järkeä päässään. Olihan ne ihan söpö pari, mutta aikansa kutakin.

      • Miten lehdessä luki että..

        Kun hanne putosi talosta, ja katsoon tehtiin hänestä haastattelu, sanoi hanne itse että ei ikinä ottaisi ollia poikaystäväkseen hmm..


    • Linda80

      ....Toivottavasti Kala löytää uuden rakkauden kunhan toipuu erosta.
      Ja toivon myös onnea Hannelle ja Ollille. Älkää tulko uudeksi Matiksi ja Merviksi.

      • keittoo lisää

        Niin Matti ja Mervi on kyyhkyläisiä tuon pariskunnan tempauksiin verratuna.


      • anonyymiameeba

        onko se ihme, että Olli halusi jonkun toisen? Sanoihan heti alussa, että tyttöystävä on niin mustasukkainen, ettei edes uskalla talossa istua kenenkään naisen vieressä... sellaisesta tukahduttavasta suhteesta on hyväkin päästä eroon. Pettämistä en kyllä siltikään hyväksynyt, enkä sitä jatkuvaa kaikkien valehtelua "ei Ollilla ja Hannella oo mitään juttua meneillään...." Koko talon porukka yritti säilyttää Kalan uskon Olliin, vaikka turhaahan tuo oli, kyllä kaikki näkivät teeveestä, mistä oikeasti oli kyse. Niiden kahden välillä oli talossa oikeasti kemiaa, ja toivottavasti onni jatkuisi kaikkien pahoista puheista huolimatta.


    • lemmenloma etelässä

      ja ens viikon etusivu :olli ja hanne lemmenlomalla, seuraavalla viikolla: hanne esittelee kotinsa jne....ja sitten olli ja kala taas yhdessä ja sitten ne esittelee kotinsa....bisnes se on mikä kannattaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1792
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe