no niin

taneli..

ja vaikka muutamat ei pitänyt minun analyyseistäni transvetismistä sairautena niin nyt vaan täytyy useimman tämän palstan asiakkaista todeta minun olleen oikeassa. Ja ne ei ollut minun keksintöjä vaan ihan lääketieteen tutkimuksen tulosta. Useita ihmisiä neuvoin, analysoituani heidän juttujaan, hakeutumaan todelliseen hoitoon eikä hormooneilla ja silpomisella tuhoamaan itseään. Nämä kaikiin kysymyksiin kuittaavat mm.merii anneli, heliilwes, eliset ja monet muut ovat ottaneet neuvoistani vaarin ja hakeutuneet johonkin muualle kuin tänne palstalle sitä laumahenkeä kohottaan. Tunnen nyt todella tehneeni paljon monen hyväksi ja häivyn tältä palstalta.

14

1292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päivän vitsi

Sen päivän kun näkis että taneli häipyy...

• transvetismistä

"muutamat ei pitänyt minun analyyseistäni transvetismistä"

Koitapa nyt, hyvä ihminen, selvittää itsellesi, mitä on transvestisuus ja transseksuaalisuus/transsukupuolisuus ja niiden erot.
      Vihjeeksi:
      http://www.seta.fi/transtukipiste/

• lfdsgheoi

Heh..Urvelo se osaa. En ole kyllä kuullut, että transvestismin takia ketään olisi silvottu tai syötetty hormoneja. On se hyvä, että Taneli valistaa kuinka asiat on oikeasti.

• uutta sheriffiä..

heti kun saadaan uus shefu niin et pääse enää tänne kirjoittelemaan >:D Niin hauska kun oot ollukin niin parasta olis jos keskittyisit elämään omaa elämääsi

• Hih, tai hehheh!

Just joo, eipä meikäläistä tiittinä "paranneta" neuvoillasi sen enempää kuin viedä "silvottavaksikaan".

Ehei, sen sijaan voin ilolla sinulle ilmoittaa "hoitaneeni" itseäni tänään pienellä ostoskierroksella. Kierroksen tuloksena odotan innolla sitä hetkeä, kun saan kokeilla hankkimiani juttuja päälleni. Siis....

Barokkityylin musta jakku, lila röyhelöpaita, hopeinen sydämenmuotoinen hento rintakoru, punamustat klipsikorvikset, naisellinen tuoksu, lyhyt musta välikausitakki oranssilla kuviohuivilla ja mustat nahkasormikkaat sekä loppuunmyynnistä Palmrothin nilkkurit 8 sentin koroilla - siinäpä lääkettä transvestisyyteen.

Nyt vain odottamaan ensin joulua ja sitten uutta vuotta, jolloin pääsen pitämään tyttönä luentoa oikeille terveydenhuollon ammattilaisille siitä, millaista transvestiitin elämä on!

Kukin meistä taaplaa täällä tyylillään. Oma tyylini pukeutumisen suhteen on viimeistelty, ja asenteeni ihmisyyteen avoin ja iloinen :)

Pärjäilehän taneli....

• olet kaivannut minua

• Otsikossa olennainen.

Nih.

• Oikeasti.

Minäkin olen vähän kaivannut Heliä.

• se ...on
        Oikeasti. kirjoitti:

Minäkin olen vähän kaivannut Heliä.

ihan villisian näköinen ja kaikkea muuta kuin kaunis

• se ...on kirjoitti:

Do you mind if I rape you?

:)

• Näyttää hyvältä
        se ...on kirjoitti:

Unohditko ottaa lääkkeesi vai laittaa silmälasit päähäsi?

• Hanna-tyttö
        se ...on kirjoitti:

Varmaan tämän kirjoittajan mielestä oma äitikin on hirven näköinen hevosnaama. Täällä näitä ihmetyyppejä liikkuu haukkumassa ihmisiä joiden TIETÄÄ olevan transsukupuolisia. Kadulla kävelisi ohi vilkaisematta koska olettaisi automaattisesti tavalliseksi naiseksi.

Juuri sen vuoksi en koskaan laita tänne omaa kuvaani haukuttavaksi, vaikka kuviani jossain olisikin nähtävissä.

• taneliiiiiiih

hahhahhaaaaa :DDD

Ei sua ota kukaan täällä todesta selkin tonttu :) Analyysisi ovat aivan hanurista, eivätkä perustu todelisuuteen millään tasolla. Kukaan noista sinun luettelemistasi ihmisitä eikä kukaan muukaan ota huuhaajuttujasi minään muuna kuin koomisena viihtenä. Jokainen kyllästyy välillä kaltaisiesi täysin harhoissa elävien kinaajien jankkaamiseen. Minulle henk koht on ihan sama mitä täällä höperöit se ei vaikuta sitä eikä tätä, mutta ilmeisesti et osaa olla sanojesi mittainen etkä häipyä vaikka niin lupasitkin.

• Meeri-Anneli

Kyllä minä olen ihan hengissä ja terveydellisesti erittäin hyvässä kunnossa. Prosessini jatkuu suunnitelmien mukaan, vaikka et sitä haluaisikaan. Et pysty vaikuttamaan hiukkastakaan omiini ja lääkärien päätöksiin.

Tunnustan, että luen ja kirjoitan täällä edelleen, mutta en enää vanhalla tunnuksellani. Liikun nykyisin mieluummin anonyyminä, kuten moni muukin vakiokirjoittaja, jolloin asiat on asioita eikä pystytä menemään henkilökohtaisuuksiin. Tämä on ainoa ja viimeinen kirjoitukseni vanhalla tunnuksellani. Koska tunnus ei ole enää rekisteröity ja jos joku vielä kirjoittaa sillä, se en ole minä vaan joku muu. Poistun taas anonyymiyteen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      121
      8454
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      141
      5364
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3745
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      128
      3582
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2624
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1896
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      358
      1552
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1547
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      71
      1410
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1376
    Aihe