Tuli tossa kamera ostettua ja nyt kun yrittäisin tehdä jonkin sortin videoo, niin en kyllä tajuu et miten. iMovie HD:llä saan tehtyy kaiken maailman juttuja, biisit lisättyy ja hyvältä näyttää. Mutta mites se itse videon luonti??? miten ihmeessä sillä saa tallennettua sen siitä projektimuodosta videoks?
iMovie HD
5
682
Vastaukset
kaikki varmaan selviää, kunhan viitsii vilkaista...
Vinkkejä:
Jaa>
Arkisto>Vie- Jylppy.
mulla on sit englanninkielinen, joten en oo iha varma mitä tolla nyt tarkalleen meinasit, mut joo, oon yrittäny ohjeist ettii et kuinka se itse video tehään, mut ei oo osunu mun silmään.
Jylppy. kirjoitti:
mulla on sit englanninkielinen, joten en oo iha varma mitä tolla nyt tarkalleen meinasit, mut joo, oon yrittäny ohjeist ettii et kuinka se itse video tehään, mut ei oo osunu mun silmään.
Vaihda systeemin (ja siis myös iMovien) kieli maakohtaisasetuksista suomeksi, niin voi asia avautua jopa entistäkin paremmin...
- Imovieeee
RepeRuutikallo kirjoitti:
Vaihda systeemin (ja siis myös iMovien) kieli maakohtaisasetuksista suomeksi, niin voi asia avautua jopa entistäkin paremmin...
Moi! Onko iMovien käyttö mahdollista Windows XP pöytätietokoneella? Kiitos jo etukäteen.
- 1stMacFinn
Imovieeee kirjoitti:
Moi! Onko iMovien käyttö mahdollista Windows XP pöytätietokoneella? Kiitos jo etukäteen.
iMovie vaatii Macin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3746714Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483916Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava341490Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard391265Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2131160- 981101
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue21988Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä
Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t80988- 56976
- 56896