Olen kolmekymppinen nainen ja korviani myöten ihastunut 24-vuotiaaseen sinkkumieheen. Olen ujo, enkä pysty tunteitani julki tuomaan tuosta vain. Sen takia olenkin oikeastaan aina yksin ollut, joten olen suhdeasioissa täysin aloittelija. Tämä kolmenkympin kriisi on kuitenkin muuttanut ajatuksiani ja toivoisin niin kovasti läheisyyttä miehen kanssa. Vihdoinkin.
Haluaisin kehua tämän miehen aivan syötävän ihania silmiä, mutta epäilen kannattaako se lainkaan. Tunnen itseni täysin ikälopuksi kääkäksi. Kuka alle kaksvitonen mies pystyisi kuvittelemaan olevansa itseään viisi-kuusi vuotta vanhemman naisen kanssa? Tai edes kuulemaan, että näyttää hyvältä hieman vanhemmasta näkökulmasta katsottuna? Kuinka arka paikka kaksvitosille miehille tällainen ikäero oikein on?
Ikäerosta
6
1541
Vastaukset
- ...
Jos et ole mikään Valas, niin kaikki!
Kyllä 99% miehistä se kiinnostaa! Rohkeasti vain!! ALL IN!!!!! - katua
jos et nyt uskaltaudu sanomaan ajatuksiasi ääneen.
Vuosia sitten minuun ihastui kuusivuotta nuorempi mies itse olin 31 vee, laske siitä sitten. Nykyään naimisissa yksi lapsi ja hyvä olla kummallakin. Eihän sitä koskaan tiedä mitä elämä voi tuoda tullessaan, eli siitä vaan. - Santeri_
Ei kai tuo ikäero niin suuri ole,että siitä kannattas huolestua.. Mutta ootko varma mitä ite haluat, ettet nyt vaan hae epätoivoisesti ihmistä elämääs. Kiire pilaa kaiken..
- CGMBR
Olen itsekin tosiaan törmännyt onnistuneisiin tapauksiin joissa mies on huomattavasti nuorempi. Tällainen on kuitenkin enemmän poikkeus kuin sääntö. Itselläni on selkärangassa ajatus siitä että miehen tulee olla vanhempi (johtuuko omista vanhemmista...?) ja kaikki muu tuntuisi epäluontevalta. Alkuihastuksen jälkeen tälaiset asiat ovat ratkaisevia. Jos se alkuihastus kuitenkin riittää (eikä pidemmästä suhteesta niin väliä) niin anna palaa. Kuten sanoin niin onnistuneita tapauksia on ja yksi asia on aivan varmaa: Jos kerrot ihastuksestasi miehelle niin hän on taatusti imarreltu. Oletpahan tehnyt ainakin päivän hyvän työn jos muuten ei onnistakaan...
- 50vee
Lasteni äiti oli tavatessamme 20 ja minä 31, eronnut 2 lapsen isä. Suhde alkoi tulisesti,hnen aloitteestaan, jälkeenpäin ajateltuna se oli lähinnä minä joka rimpuili sitoutumista vastaan, 3 vuotta tapaamisen jälkeen syntyi esikoinen ja sitten pari hemmoa lisää. Nyt olen 50 hän 39. Kyllä se toimii jos suhde on tasavertainen.
- ei ole
Kuusivuotta ei ole mikään ikäero, höpön höpön.
Kirjoita sitten uudestaan kun ikäero on vähintään 15 v.
Seurustelin itse aikoinaan viisi vuotta nuoremman kanssa , eikä siinä ollut mitään ihmeellistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2785819Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki373396Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432627"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2212102Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol781635- 641057
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9855Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni124847Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10798