Tilasto-ohjelmistoja

Macille

Mitä Tilasto-ohjelmistoja on Macille?

10

581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liikaa listattavaa

      Ihan liian paljon listattavaa. Etsi vaikka aluksi Googlella "statistical programs mac".

    • Macintosh Product Guidesta voi myös lähteä liikkeelle mitä tahansa softaa etsiskellessään.

      Itte olen käyttänyt SPSS:ää.

      • Apple tuntee SPSS:stä version 11, vaikka kurantti Macille on 13.


      • tyhmäkö...
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Apple tuntee SPSS:stä version 11, vaikka kurantti Macille on 13.

        "Ohjelmaa "SPS 13 Installer" ei voida avata, koska tämä järjestelmä ei tue sitä."

        Mitä ihmettä?


      • tyhmäkö... kirjoitti:

        "Ohjelmaa "SPS 13 Installer" ei voida avata, koska tämä järjestelmä ei tue sitä."

        Mitä ihmettä?

        Siinä installerissa on jotain kummallista, jota Rosetta hylkii. Luulen että sen voi asentaa PPC-Maciin, kopioida ohjelmakansion Inteliin ja sitten käyttää Intelissä, mutta enpä ole muistanut testata. Voin kokeilla asiaa maanantaina jos oikeasti kiinnostaa, sitä ennen ei onaa.


      • mikään...
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Siinä installerissa on jotain kummallista, jota Rosetta hylkii. Luulen että sen voi asentaa PPC-Maciin, kopioida ohjelmakansion Inteliin ja sitten käyttää Intelissä, mutta enpä ole muistanut testata. Voin kokeilla asiaa maanantaina jos oikeasti kiinnostaa, sitä ennen ei onaa.

        >Luulen että sen voi asentaa PPC-Maciin, kopioida ohjelmakansion Inteliin ja sitten käyttää Intelissä,

        Ei voi, eikä toimi!

        http://orange.blueorbs.com/share/kuva19ce8b.png

        Et sä tiedä etkä osaa mitään Repe, ja vielä olet neuvomassa, ainoastaan aika meni hukkaan sun takia, prk.... :(


      • mikään... kirjoitti:

        >Luulen että sen voi asentaa PPC-Maciin, kopioida ohjelmakansion Inteliin ja sitten käyttää Intelissä,

        Ei voi, eikä toimi!

        http://orange.blueorbs.com/share/kuva19ce8b.png

        Et sä tiedä etkä osaa mitään Repe, ja vielä olet neuvomassa, ainoastaan aika meni hukkaan sun takia, prk.... :(

        En ole antanut nimimerkille "mikään..." eläessäni yhtä ainoaa neuvoa, joten älä kitise.

        Senhän kaikki jo tietää, että en tiedä mitään. Millä nimimerkillä ajattelit tehdä seuraavan kysymyksen, jolla asiaa taas tarkennat? Meinaan vaan, että tiedän sitten olla vastaamatta.;)


      • siis toimii
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        En ole antanut nimimerkille "mikään..." eläessäni yhtä ainoaa neuvoa, joten älä kitise.

        Senhän kaikki jo tietää, että en tiedä mitään. Millä nimimerkillä ajattelit tehdä seuraavan kysymyksen, jolla asiaa taas tarkennat? Meinaan vaan, että tiedän sitten olla vastaamatta.;)

        mac-käyttäjien vertaansa vailla oleva vertaistuki.
        Voi sitä sanoa suoraankin että ei ole mitään käsitystä asista.


      • tulossa kesällä
        tyhmäkö... kirjoitti:

        "Ohjelmaa "SPS 13 Installer" ei voida avata, koska tämä järjestelmä ei tue sitä."

        Mitä ihmettä?

        "SPSS 15.1 for Mac OS X will be fully compatible with the Intel©-based Mac hardware and is due for release in the summer of 2007."


      • siis toimii kirjoitti:

        mac-käyttäjien vertaansa vailla oleva vertaistuki.
        Voi sitä sanoa suoraankin että ei ole mitään käsitystä asista.

        >Voi sitä sanoa suoraankin että ei ole mitään käsitystä asista.

        No sano sitten. Heikolta tosiaan näyttää.

        Olet näköjään saanut juuri niin hyvää palvelua kuin olet ansainnutkin. Ja sama varmaan jatkuu joka paikassa, jos et korjaa kyselyasennettasi. Toivottavasti äly riittää moiseen, vaikka pahalta näyttää.

        Kertakäyttönikkeilyäsi en enää ihmettele, se on todella viisasta jos on hölömö.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      179
      1146
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      79
      1042
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      845
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      73
      818
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      82
      757
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      695
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      593
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    Aihe