Tilasto-ohjelmistoja

Macille

Mitä Tilasto-ohjelmistoja on Macille?

10

496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liikaa listattavaa

      Ihan liian paljon listattavaa. Etsi vaikka aluksi Googlella "statistical programs mac".

    • Macintosh Product Guidesta voi myös lähteä liikkeelle mitä tahansa softaa etsiskellessään.

      Itte olen käyttänyt SPSS:ää.

      • Apple tuntee SPSS:stä version 11, vaikka kurantti Macille on 13.


      • tyhmäkö...
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Apple tuntee SPSS:stä version 11, vaikka kurantti Macille on 13.

        "Ohjelmaa "SPS 13 Installer" ei voida avata, koska tämä järjestelmä ei tue sitä."

        Mitä ihmettä?


      • tyhmäkö... kirjoitti:

        "Ohjelmaa "SPS 13 Installer" ei voida avata, koska tämä järjestelmä ei tue sitä."

        Mitä ihmettä?

        Siinä installerissa on jotain kummallista, jota Rosetta hylkii. Luulen että sen voi asentaa PPC-Maciin, kopioida ohjelmakansion Inteliin ja sitten käyttää Intelissä, mutta enpä ole muistanut testata. Voin kokeilla asiaa maanantaina jos oikeasti kiinnostaa, sitä ennen ei onaa.


      • mikään...
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Siinä installerissa on jotain kummallista, jota Rosetta hylkii. Luulen että sen voi asentaa PPC-Maciin, kopioida ohjelmakansion Inteliin ja sitten käyttää Intelissä, mutta enpä ole muistanut testata. Voin kokeilla asiaa maanantaina jos oikeasti kiinnostaa, sitä ennen ei onaa.

        >Luulen että sen voi asentaa PPC-Maciin, kopioida ohjelmakansion Inteliin ja sitten käyttää Intelissä,

        Ei voi, eikä toimi!

        http://orange.blueorbs.com/share/kuva19ce8b.png

        Et sä tiedä etkä osaa mitään Repe, ja vielä olet neuvomassa, ainoastaan aika meni hukkaan sun takia, prk.... :(


      • mikään... kirjoitti:

        >Luulen että sen voi asentaa PPC-Maciin, kopioida ohjelmakansion Inteliin ja sitten käyttää Intelissä,

        Ei voi, eikä toimi!

        http://orange.blueorbs.com/share/kuva19ce8b.png

        Et sä tiedä etkä osaa mitään Repe, ja vielä olet neuvomassa, ainoastaan aika meni hukkaan sun takia, prk.... :(

        En ole antanut nimimerkille "mikään..." eläessäni yhtä ainoaa neuvoa, joten älä kitise.

        Senhän kaikki jo tietää, että en tiedä mitään. Millä nimimerkillä ajattelit tehdä seuraavan kysymyksen, jolla asiaa taas tarkennat? Meinaan vaan, että tiedän sitten olla vastaamatta.;)


      • siis toimii
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        En ole antanut nimimerkille "mikään..." eläessäni yhtä ainoaa neuvoa, joten älä kitise.

        Senhän kaikki jo tietää, että en tiedä mitään. Millä nimimerkillä ajattelit tehdä seuraavan kysymyksen, jolla asiaa taas tarkennat? Meinaan vaan, että tiedän sitten olla vastaamatta.;)

        mac-käyttäjien vertaansa vailla oleva vertaistuki.
        Voi sitä sanoa suoraankin että ei ole mitään käsitystä asista.


      • tulossa kesällä
        tyhmäkö... kirjoitti:

        "Ohjelmaa "SPS 13 Installer" ei voida avata, koska tämä järjestelmä ei tue sitä."

        Mitä ihmettä?

        "SPSS 15.1 for Mac OS X will be fully compatible with the Intel©-based Mac hardware and is due for release in the summer of 2007."


      • siis toimii kirjoitti:

        mac-käyttäjien vertaansa vailla oleva vertaistuki.
        Voi sitä sanoa suoraankin että ei ole mitään käsitystä asista.

        >Voi sitä sanoa suoraankin että ei ole mitään käsitystä asista.

        No sano sitten. Heikolta tosiaan näyttää.

        Olet näköjään saanut juuri niin hyvää palvelua kuin olet ansainnutkin. Ja sama varmaan jatkuu joka paikassa, jos et korjaa kyselyasennettasi. Toivottavasti äly riittää moiseen, vaikka pahalta näyttää.

        Kertakäyttönikkeilyäsi en enää ihmettele, se on todella viisasta jos on hölömö.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1713
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1411
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      191
      766
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      97
      759
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe