Milloin olette siirtyneet käyttämään housuvaippoja ?
Kävin eilen ostamassa (vanhasta muistista) ison kasan vaippoja (tavallisia) ja totesin että olisi ehkä kannattanut vielä miettiä ..... poikamme on siis 10,5 kk ja vaipan pukeminen (ja vaatteidenkin) on aika mahotonta rumpaa ......
G: milloin housuvaippoihin ?
6
704
Vastaukset
alettiin käyttää kun alkoi kävelemään tukia pitkin. Helpompi pukea kun osaa seisoo.
- meillä näin päin
mun muksu on 8kk ja puen housuvaippoihin koska ei tuo apina pysy paikoillaa yhtä sekunttia..arvaa onko vaikeeta ottaa kakka vaippaa pois ku yks vempuloi..ja sit huuvetaa pää punasena ku pitäs vaippa laittaa takasin..housuvaipat rules meillä =D
- tavallisissa
Housuvaippoja on kokeiltu sen, mitä on näytepaketissa tullut ja ihan ok. Sen pukemisen kannalta en tiedä, onko sen kummempi laittaa päälle. Nekin on aika piukat ja lapsi osaa kiemurrella. Ehkä ne on vähän helpommat sellaiselle kokemattomalle vaipanvaihtajalle, tiedä häntä. Pitäis panna mies testiin ja kysyä...
Lähinnä sitä housuvaippaa puoltaa enemminkin se joustavuus ja istuvuus, mutta esim Pampers Active Fit toimii mun mielestä sekin mainiosti siinä mielessä. Tosin meil käytetään pääasiassa Liberoa, kun Pampersilla tulee punoitusta pitkäaikaisessa käytössä.- outsa
Pitää pissan paremmin yöllä!
- ei vuoda
outsa kirjoitti:
Pitää pissan paremmin yöllä!
Ei ole koskaan kastellut sänkyä ja nykyään on monesti täysin kuiva vaippa vielä aamulla.
- mami33
oli helpompi pukea kun ei nti viihtyny köllimässää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862