G: milloin housuvaippoihin ?

Minni 34

Milloin olette siirtyneet käyttämään housuvaippoja ?

Kävin eilen ostamassa (vanhasta muistista) ison kasan vaippoja (tavallisia) ja totesin että olisi ehkä kannattanut vielä miettiä ..... poikamme on siis 10,5 kk ja vaipan pukeminen (ja vaatteidenkin) on aika mahotonta rumpaa ......

6

704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alettiin käyttää kun alkoi kävelemään tukia pitkin. Helpompi pukea kun osaa seisoo.

• meillä näin päin

mun muksu on 8kk ja puen housuvaippoihin koska ei tuo apina pysy paikoillaa yhtä sekunttia..arvaa onko vaikeeta ottaa kakka vaippaa pois ku yks vempuloi..ja sit huuvetaa pää punasena ku pitäs vaippa laittaa takasin..housuvaipat rules meillä =D

• tavallisissa

Housuvaippoja on kokeiltu sen, mitä on näytepaketissa tullut ja ihan ok. Sen pukemisen kannalta en tiedä, onko sen kummempi laittaa päälle. Nekin on aika piukat ja lapsi osaa kiemurrella. Ehkä ne on vähän helpommat sellaiselle kokemattomalle vaipanvaihtajalle, tiedä häntä. Pitäis panna mies testiin ja kysyä...

Lähinnä sitä housuvaippaa puoltaa enemminkin se joustavuus ja istuvuus, mutta esim Pampers Active Fit toimii mun mielestä sekin mainiosti siinä mielessä. Tosin meil käytetään pääasiassa Liberoa, kun Pampersilla tulee punoitusta pitkäaikaisessa käytössä.

• outsa

Pitää pissan paremmin yöllä!

• ei vuoda
        outsa kirjoitti:

Pitää pissan paremmin yöllä!

Ei ole koskaan kastellut sänkyä ja nykyään on monesti täysin kuiva vaippa vielä aamulla.

• mami33

oli helpompi pukea kun ei nti viihtyny köllimässää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. 153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe