eli mulla OLI 2 tyttö ja näin toinen kuli hiljattain! säälin veeraa koska se JÄI YKSIN,
meninkin tänään eläinkauppaan kysymöän tyttöjä,MUTTA
ei missään...noh myyjä sain että ota poika ja selitti tilanteen..noh nyt ne on niinku tutustumis verkon toisilla puolilla! hain ne siis juuri :)
tyttö ei ole moksiskaan pojasta vaan kävi nuuhkii välillä ja jatko kaivamistA! VOIKO OLLA ETTÄ NE TULEVAT HETI JUTTUUN! ainakin kauppias sano et ei tyttö ylreernsä käy pojan päälle!!!!
vastatkaa tyttö+poika!
5
279
Vastaukset
- Gerbu-fanittaja
Saattaa tulla toimeen mutta... voi tulla poikastulva!
- poikasia tehä 1kpl
kerran on tarkotuskin YHDET POIKASET TEETTÄÄÄ!
näin on sovittu eläinkaupan myyjänmkanssa,että
poika saa kaverin lapsistaan ja äiti ja saaverin lapsistaan! kokeilin äsken niin ku eläinkaupas sanottii et TYTTÖ AINA POJAN PUOLELLE!
mut vielä tuli vähän kinaa ni ertin ne vielä pitää kokeilla tossa huomenissa :) - mä vaa
poikasia tehä 1kpl kirjoitti:
kerran on tarkotuskin YHDET POIKASET TEETTÄÄÄ!
näin on sovittu eläinkaupan myyjänmkanssa,että
poika saa kaverin lapsistaan ja äiti ja saaverin lapsistaan! kokeilin äsken niin ku eläinkaupas sanottii et TYTTÖ AINA POJAN PUOLELLE!
mut vielä tuli vähän kinaa ni ertin ne vielä pitää kokeilla tossa huomenissa :)voi olla aika vaikeaa tehä vaan yhet poikaset.. meilläki oli tarkoituksena mut tuli kahet poikaset.. ja sitten äiti gerbiili tappo entiset poikasensa, eikä niitä saanu vielä ottaa pois emon luota.
- AANX
mä vaa kirjoitti:
voi olla aika vaikeaa tehä vaan yhet poikaset.. meilläki oli tarkoituksena mut tuli kahet poikaset.. ja sitten äiti gerbiili tappo entiset poikasensa, eikä niitä saanu vielä ottaa pois emon luota.
ELÄINRÄÄKKÄYSTÄ JA VAIKKA EI OLIS NII SILTI ON! vaikka mun gerbsuille syntyis viissataa pentuu, mä en TOD NIITÄ TAPPAIS HYYYII ELÄINRRÄÄÄKKÄYSTÄ INHOTTAVAA ITKETTÄVÄÄ ;'(((
- eläinrääkkäystä
AANX kirjoitti:
ELÄINRÄÄKKÄYSTÄ JA VAIKKA EI OLIS NII SILTI ON! vaikka mun gerbsuille syntyis viissataa pentuu, mä en TOD NIITÄ TAPPAIS HYYYII ELÄINRRÄÄÄKKÄYSTÄ INHOTTAVAA ITKETTÄVÄÄ ;'(((
En mäkään tappais omia lemmikeitäni!!!
mä en ees tienny et se ottaa toisia poikasia, koska poika gerbiili otettiin pois kun ensimmäiset poikaset synty.. Ei me niitä tapettu me löydettiin ne kuolleina.. niitä oli kaks.. En mäkään olisi halunnu niitä tapaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872