vastatkaa tyttö+poika!

Nimetön

eli mulla OLI 2 tyttö ja näin toinen kuli hiljattain! säälin veeraa koska se JÄI YKSIN,
meninkin tänään eläinkauppaan kysymöän tyttöjä,MUTTA
ei missään...noh myyjä sain että ota poika ja selitti tilanteen..noh nyt ne on niinku tutustumis verkon toisilla puolilla! hain ne siis juuri :)
tyttö ei ole moksiskaan pojasta vaan kävi nuuhkii välillä ja jatko kaivamistA! VOIKO OLLA ETTÄ NE TULEVAT HETI JUTTUUN! ainakin kauppias sano et ei tyttö ylreernsä käy pojan päälle!!!!

5

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gerbu-fanittaja

Saattaa tulla toimeen mutta... voi tulla poikastulva!

• poikasia tehä 1kpl

kerran on tarkotuskin YHDET POIKASET TEETTÄÄÄ!
        näin on sovittu eläinkaupan myyjänmkanssa,että
        poika saa kaverin lapsistaan ja äiti ja saaverin lapsistaan! kokeilin äsken niin ku eläinkaupas sanottii et TYTTÖ AINA POJAN PUOLELLE!

mut vielä tuli vähän kinaa ni ertin ne vielä pitää kokeilla tossa huomenissa :)

• mä vaa
        poikasia tehä 1kpl kirjoitti:

kerran on tarkotuskin YHDET POIKASET TEETTÄÄÄ!
        näin on sovittu eläinkaupan myyjänmkanssa,että
        poika saa kaverin lapsistaan ja äiti ja saaverin lapsistaan! kokeilin äsken niin ku eläinkaupas sanottii et TYTTÖ AINA POJAN PUOLELLE!

mut vielä tuli vähän kinaa ni ertin ne vielä pitää kokeilla tossa huomenissa :)

voi olla aika vaikeaa tehä vaan yhet poikaset.. meilläki oli tarkoituksena mut tuli kahet poikaset.. ja sitten äiti gerbiili tappo entiset poikasensa, eikä niitä saanu vielä ottaa pois emon luota.

• AANX
        mä vaa kirjoitti:

voi olla aika vaikeaa tehä vaan yhet poikaset.. meilläki oli tarkoituksena mut tuli kahet poikaset.. ja sitten äiti gerbiili tappo entiset poikasensa, eikä niitä saanu vielä ottaa pois emon luota.

ELÄINRÄÄKKÄYSTÄ JA VAIKKA EI OLIS NII SILTI ON! vaikka mun gerbsuille syntyis viissataa pentuu, mä en TOD NIITÄ TAPPAIS HYYYII ELÄINRRÄÄÄKKÄYSTÄ INHOTTAVAA ITKETTÄVÄÄ ;'(((

• eläinrääkkäystä
        AANX kirjoitti:

ELÄINRÄÄKKÄYSTÄ JA VAIKKA EI OLIS NII SILTI ON! vaikka mun gerbsuille syntyis viissataa pentuu, mä en TOD NIITÄ TAPPAIS HYYYII ELÄINRRÄÄÄKKÄYSTÄ INHOTTAVAA ITKETTÄVÄÄ ;'(((

En mäkään tappais omia lemmikeitäni!!!
        mä en ees tienny et se ottaa toisia poikasia, koska poika gerbiili otettiin pois kun ensimmäiset poikaset synty.. Ei me niitä tapettu me löydettiin ne kuolleina.. niitä oli kaks.. En mäkään olisi halunnu niitä tapaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      101
      4507
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3343
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      36
      1388
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1183
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1116
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1064
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe