Hei,
onko kellään ollut vastaavaa ongelmaa tai oikeastaan onko kukaan keksinyt ratkaisua seuraavaan.
Minulla on FujitsuSiemensin läppäri, jossa usb:lla koneeseen liitetty Logitechin erillishiiri. Tämä hiiri vaan on karkailevaa sorttia ja vipeltää ruudulla omaa tahtiaan. On päiviä jolloin hiiri totteleekin, mutta nyt on alkanut luvattoman paljon karkailemaan.
Kokeilin jo tummaa alustaakin, mutta sekään ei auttanut.
Olisko kellään vinkkejä, että millä saadaan hiiri hallintaan?
Hiiri karkailee
Logitech-hiirulainen
2
134
Vastaukset
- hiiri
Minulla logitechin hiiressä samoja ongelmia, jotka on korjaantunut siten että olen puhaltanut valosilmän edestä pölyt pois.
Joskus oli pieni karva mennyt siihen valosilmän koloon ja nuoli hyppeli aivan hervottomana pitkin näyttöä.- Logitech-hiirulainen
Kiitti vastauksesta, täytyypä heti maanantaina puhallella hiiri puhtaaksi. Se on näet työhiiri ja nyt itse jo viikonlopun vietossa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3976871Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483966Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa01600Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava431558Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä
Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t941403Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard621343Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2531330- 991138
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue221066- 631062