onko teistä kukaan ollut tietoinen omista polttareistaan?
mä sanoin morsiammelle polttaripäivän, kun se oli jo niin peloissaan.
olen kiusannut sitä ihan omituisilla kysymyksillä, ja päätin siinä samassa kertoa edes sen päivän. ja nyt harmittaa. :o(
polttaripäivä ja morsian tietää..
4
1813
Vastaukset
- esimerkki pilalle menneestä...
Että meni polttarit päin seiniä.Sen oli pakko lähtä mukaan niihin. Jäi pois omista polttareista.Pienlentokoneeseenki meni vaikka kärsii lentopelosta! Loppu ne polttarit melko lyhkäseen ku alko hermot tosiaan meneen vierailta. Ei pystytty tekeen mitään, kun mies vahtas vieressä. Kaikille neuvo: Pöngätkää se siippa ruoan ja potan kanssa jonnekki kaappiin niin ei pääse kyttään. Ihmetteli vielä miksi kaikki häipy ennenku kerkes juhlat kunnolla alkaa.
- moses
No jos mustasukkaisuus on tuota tasoa ettei morsmaikkua uskalla päästää edes pienlentokonereissulle niin aika varmasti on tulossa suuria ongelmia parisuhteeseen.
Ennustan, valitettavasti, suhteeseen henkistä väkivaltaa ja riitaisan eron.
- ???
itse tiedän oman polttaripäiväni ja hyvä niin että saamme mieheni kanssa järjestää lapsille hoitopaikan, meillä on samana päivänä polttarit, kylläkin eri paikoissa omien kavereiden kanssa. mielstäni on kiva tietää polttaripäivä niin ei kerkiä sopimaan mitään todellsa tärkeää menoa samalle päivälle...
- kaaso
Kyllä päivä kannattaa juhlakalulle kertoa. Ihmisillä on kuitenkin työt,harrastukset, lapset yms. jotka sitoo. Menee suunnitelmat pian pilalle, jos ei juhlakalu pääsekään irtautuu tai joutuu esim. ottaa pienet lapset mukaan juhliin. Muuta ei välttämättä tartte kertoa. Paitsi jos kyseessä on yön yli reissu kannattaa aiheesta mainita, varsinkin jos on niitä lapsia. Niissä polttareissa joita tällä hetkellä järjestän, morsian tietää päivän ja paikkakunnan ja sen, että ilta vietetään yhdessä sulhon polttariporukan kans. Tää oli parin toive ja sitä siis kunnioitamme. Päivän ohjelmasta ei aijota kertoa mitään, ennen kuin hetki koittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun493311Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5252013Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821907- 191561
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431498- 281376
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281277UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1131195