Rakas Vili kissa nukkui eilen pois luotamme.
Vili sairasti pitkään, mutta nyt hänen on parempi olla.
Vilille kerrottiin että nyt on lähdön aika, ja eläinlääkärille meno jne onnistui todella hyvin.
Vili oli koko elämänsä todella arka ja pelokas, mutta ennenkuin hänet laitettiin ikuiseen lepoon, hän oli todella tyyni ja levollinen...
Miksi tämä kuitenkin sattuu niin paljon, vaikka päätös oli oikea, koska Vili kärsi niin paljon sairauksistaan.
Luopuminen on niin tuskallista.
Vili syntyi kesällä 1993, Nukkui pois 7.12.2006
Vili on
4
322
Vastaukset
- cacao_blondi
Voi ei. Näitä tämmöisiä "ilmoituksia" on tosi haikee lukea :(
Otan osaa. :( - .......
Toinen omista kissoistani piti lopettaa n. kuukausi sitten, ja se todellakin sattui enemmän kuin olisin uskonutkaan. Oma kisuni sairasti myös pitkään, eikä paljoa toivoa annettu, mutta vaikka henkisesti pystyi valmistautumaan siihen menetykseen niin se silti tuli ihan kamalana paukkuna. Vieläkin syömään kutsuessa kutsun molempia kissojani, joten ei sitä vieläkään ole tottunut ajatukseen :( Suru on kuitenkin ensiviikosta helpottanut jo paljon, ja tammikuussa olemme ottamassa kissanpentua nyt yksinäiselle kisullemme kaveriksi.
Ihan itketti tuo sinun kirjoituksesi. Minun oli myös todella vaikea luopua ja lakata yrittämästä, vaikka se juuri oli kisuparalleni armollinen teko. Ikävä on paljon suurempi kuin olisin voinut kuvitellakaan, sekä minulla että avopuolisollani. On se vaan kumma juttu tavallaan.
Tiedän, että ei lohduta se, että teit oikein. Mutta kyllä se suru hälvenee suremalla. Tsemppiä ja voimia sinne - sydämeni pohjasta!
Kissan lopettaminen on vaikeimpia asioita, mitä itse olen joutunut kokemaan. Aika parantaa onneksi haavat. Kaikkea hyvää sinulle nyt ja tulevaisuudessa!
- Jenxi
on täälläkin. Perheemme yhetinen kissa jouduttiin lopettamaan toissailtana vakavan sydänvian vuoksi. Elinvuosia ehti kuitenkin kertyä kiitettävästi sydänviasta huolimatta, 14 vuotta :) Ikävä on..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3136116Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483606Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462790"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2252167Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1001728- 671182
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua811045Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni144958Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10928Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11884