nii minkä ostan ps3,xbox360 vai wii? mulla on nyt ps2 mut en aioi myydä sitä. eli tässä toista konsolia olisin hankkimassa tv johon sen pistän ei oo kovin iso. xboxii on sanottu helposti hajoavaksi romuksi ja ps3 maksaa ihan älyttömästi ja wiissä on se vika et siihen ei tuu sonic the hedgehog peliä joka xboxilla jo on. mutta missä on parhaat pelit (en tykkää räiskinnästä) mut tykkään ajopeleist tasohyppelyistä jne...
minkä
4
179
Vastaukset
- tottakai..
Xb360:lla. Ps3 on taloja poltteleva ja väkivaltaa aiheuttava sonin floppitoosa, Jossa on huonot röpö grafiikatkin, Joten unohda se romu.
Wii on lapsille suunnattu pilipali lelu kone, Joten unohda sekin ja sille pelit on huonoja röpö suttu pelejä, Ihan niinkuin ps3:senkin pelit.
XB360:lla on huippu tehokone, Jolle on huippu pelejä ja niitä on paljon. Niiden grafiikat on myös uskomattoman hienot. Osta ihmeessä xbox 360:lla.- paras vaihtoehto!.
ei tule pettymystä!.
Xbox 360 tulee "kyykyttämään" tulevan PS 3 monella osa-alueella!!.
Katso trailerit:
http://www.gamespot.com/features/6162742/index.html
- luulen tietäväni
Mieti mitä eroja on esim grafiikan suhteen hinnoista voidaan olla montaa mieltä koska grafiigat ja kovalevyt vaihtelee mutta en ostais ainakaan wiitä.PS xbox360 on need for speedejä.
- ei ole niin "sulavalin...
Xbox 360,koska Xbox 360 on enemmän: tehoja,muistia,polygoneja jne!.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406365Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8803- 68800
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711