Poikamme Nico sai kauan odottamansa sisaren.
Pyydämmekin nyt teiltä apua.
Kriteerit pikkusiskon nimelle:
Nimessä tulee täyttyä jokin näistä ehdoista:
-Neljä kirjainta
-C-kirjain jossain kohtaa nimeä
-N-alkuinen
Kaikkien kriteerejen ei tarvitse täyttyä.
Kiitos.
ps: Toinen nimi tulee olemaan Evelin. Nicon kokonimi on Nico Johan.
Nicon pikkusiskolle
21
958
Vastaukset
- ...
Nora, Cora, Nele, Nana, Lara, Cara, Dana, Luna, Rica, Tara
Vaikea keksiä nimiä, joissa on neljä kirjainta ja C-kirjain... - ihmeessä
C? Jos se sovi luontevati nimeen, miksi ängetä sitä. Se ei kuulu aakkosiimme muutenkaan. Nicokin saa aina selostaa olevansa Niko c:llä.
Ehdotan nimiä Lara, Elle, Isla. - nnnnnnn.
Neea
Nita
Nina
Nemi - nimeä
ole olemassakaan!
Kävisikö esim.
Teea, Nina, Iisa, Elli, Mila, Oona, Sini... - tämäkin tässä
Nica Evelin ja lausuttaisiin Nisa. Kelpaako?
Toinen vaihtoehto Nida Evelin. Erikoinen tytön nimi, mutta sopisi hyvin Nicon siskolle etunimeksi. Vai mitä mieltä olette?- kuka haluaa
antaa lapsellen nimeksi Nisa, kuin Nisä. Mieluummin sitten Nika.
- periaatteella
Nica lausuttaisiin Nisa??
Ihan uteliaisuudesta kysyn... Ei tule mieleen kieltä jossa C-kirjain äännetään noin kun seuraava kirjain on A. Nica = Nika
C ei ole kirjain joka voidaan vapaavalintaisesti lausua ässänä tai koona. Edes Suomessa.Ainakaan tietääkseni:-) - periaatteella
periaatteella kirjoitti:
Nica lausuttaisiin Nisa??
Ihan uteliaisuudesta kysyn... Ei tule mieleen kieltä jossa C-kirjain äännetään noin kun seuraava kirjain on A. Nica = Nika
C ei ole kirjain joka voidaan vapaavalintaisesti lausua ässänä tai koona. Edes Suomessa.Ainakaan tietääkseni:-)Pricilla nimikin lausutaan Prisilla. Repäise siitä.
- piari
periaatteella kirjoitti:
Nica lausuttaisiin Nisa??
Ihan uteliaisuudesta kysyn... Ei tule mieleen kieltä jossa C-kirjain äännetään noin kun seuraava kirjain on A. Nica = Nika
C ei ole kirjain joka voidaan vapaavalintaisesti lausua ässänä tai koona. Edes Suomessa.Ainakaan tietääkseni:-)Ciia sopisi Nicon kanssa mutta minustakin se Nea/Neea Evelin olisi hienompi. Mitenkäs olisi Jade kun siinäkin olisi vierasperäisempi kirjain keskellä
- ceetä ja vokaaleita
periaatteella kirjoitti:
Nica lausuttaisiin Nisa??
Ihan uteliaisuudesta kysyn... Ei tule mieleen kieltä jossa C-kirjain äännetään noin kun seuraava kirjain on A. Nica = Nika
C ei ole kirjain joka voidaan vapaavalintaisesti lausua ässänä tai koona. Edes Suomessa.Ainakaan tietääkseni:-)Cecilia.
Kuinkas se lausutaan?
Sinun mielestäsi varmaankin "Kekilia", mutta kyllä Cecilia lausutaan ihan vaan "Sesilia".
- Liisa-Maria
Cleo tai Coco. Muita c:llisiä nelikirjaimisia ei tule mieleen.
N-alkuisia: Nadja, Nala, Nana, Nanna, Nasti, Nastja, Natalia, Neela, Nelli, Nelly, Neonilla, Netta, Nicoletta, Nina, Ninni, Nita, Nona, Nonna, Nora, Nur. - Eisley
Eihän tuo nyt ole lainkaan mahdottomuus...alkuperäisessä viestissä sanotaan että nimessä tulee täyttyä JOKIN ehdoista...nimen EI siis tarvitse täyttää kaikkia ehtoja. Se on vielä lopussa erikseen ja hyvin selkeästi sanottu. Nelikirjaimisia tytön nimiä on vaikka kuinka. Ja N-alkuisiakin ihan runsaasti...C:tä en lähtis tunkemaan enää toisen lapsen nimeen,kun se jo ensimmäisen nimessä on,mutta....
Ehdotan:
-Inka
-Iris
-Arla
-Aamu
-Aura
-Auri
-Elsa
-Elsi
-Enja
-Eeva
-Eevi
-Sani
-Iisa
-Iida
-Alva
-Jade
-Emma
-Isla
-Tiia
-Taru
-Meri
-Aava
N-alkuisia:
-Netta
-Ninna
-Nanna
-Noora
-Nella
-Niina/Nina
-Nitta/Nita
-Natalia- Emma
En lukenut aikaisempia, joten pahoittelen, ehdotin joitain samoja nimiä.
- Enriqueta
Nimeksi olisi mahtavia Aava tai Iina
Tai jos voisit tehdä poikkeuksen ja antaa nimen Ava? (äännetään samoin kuin kirjotetaan eli "ava")
- Nicon siskolle
4-kirjaimisia:
Neve
Sofi
Aada
Elea
Ella
Sara
Vera
Sini
Oona
Saga
C-kirjaimisia:
Clara/Claara
Janica
Marica
Erica/Eerica
Crista/Christa
Carita
Jessica
Rebecka/Rebecca
N-alkuisia:
Nella
Netta
Neela
Noora/Nora
Nadja/Nadia
Neda
Nette
Neeta
Nikki - Emma
C:llä:
Cora, Coco, Neca (aniharvinaisii nimiä, en oikeen keksiny)
4-kirjaimisia muita:
Dara (oma suosikkini), Nora, Dina, Dela, Nela, Elle, Nina, Emma, Iris, Nana, Nera
N-alkuisia muita:
Nella, Neela, Nanna, Nelli, Noona, Niina, Natalia - tuuliina
Nico Johanin pikkusiskolle
Neea Evelin - `hot stuff
Nicole tuli mieleen :)
Mutta,
Onko liian samanlainen veljen nimen kanssa? - Lendeca
nimeksi Iina? Sopisi hyvin :D
Nico ja Iina sopis tosi hyvin.
Molemmat on mahtavia nimiä! :D - nimiehdotusta
Cora tai Cara. Vai kuulostaisiko Cara lausuttuna "Kara" liikaa karalta, joksi kutsutaan myös omenan"raatoa".
Entäpä Carla? Siinä on tosin 5 kirjainta. Eikä mikään näistä ala N:llä.
Mietin vaan, että oletko tosissasi hakemassa lähes mahdotonta nimeä? Aika vaikea on keksiä ja löytää kriteeriäsi täyttävää nimeä. - että Nico
sai pikkusiskon eikä pikkuveljeä.
Cercco, Cauco, Ercci, Jarcco, Ercca tms. olisi ollut aika komea nimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 583086
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!151083- 891028
- 98917
- 50903
- 96784
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35781Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27670Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86645- 48595