Testeistä.

"musta lista"

Kun täällä on nyt muiden(kin) kokemuksista lukenut niin oon tullu siihen tulokseen että testien epäluotettavimmat joiden plussista ei ihan heti kannattas riemastua on ainakin:

-Acon
-Advance
-Rfsu
-vilja-testi
-Clearblue

Vielä muita??!

Sen sijaan kirkkaimman sijan taitaa voittaa ylivoimasesti se Apteekin oma testi? En ole nähnyt vielä ainuttakaan huonoa palautetta ko. testistä!

8

1209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apteekin oma

APteekin omaan luotan kaikkein eniten. Silloin kun ei plussaa niin ei mitään turhia viivan paikkoja ja kun plussaa niin selkeästi erottuu haamu.

Rfsu:n testi on ihan sieltä syvältä. Näytti selkeää haamua vaikka en raskaana olekaan. Ja siinä oli siis haalean vaalean punainen väri. En tuhlais rahojani siihen.

Advancella plussasin aikoinaan, mutta melko epäselvällä viivalla. Ei tummentunut yhtään vaikka testasin eripäivinä useammalla testillä.

• on muuten

Niin tuossa rfsu:ssa on viivanpaikka. Sellainen vaalea samanlainen viiva kuin se kontrollikin Tosin on vain valkoinen. Moni sekoittaa sen haamuun.

• -Anna-

clinic direct (murrrr)
      antoi mulle SELKEÄN plussan enkä oollut raskaana, EIKÄ kyse ollut kemiallisesta raskaudestakaan. (plussapäivästä on jo neljä viikkoa, eikä vuotoa kuulu vieläkään. HCG: kin on verestä katsottu ja olemattomaksi todettu.)

• testi tulos

onko kellään testi näyttäny negaa, vaikka oiski ollu raskaana? menkat myöhässä ja oon tehny kaks negaa aconin testillä, negaa näyttää.

• Äiti-ihminen848

Itse olen saanut luotettavia tuloksia Predictor-raskaustestillä. Suosittelen. :)

• alkup. (äeti kans)

Sillä mäkin aikoinaan tein selkeän plussan kun olin raskaana!! Ainoa huono puoli on sit tietty se hinta...

Ittellä huono kokemus tosta Aconista. Ihan selkee haamu ja vieläpä kp18 ku jäi oudommat menkat vaivaamaan, no eipä sitten tietenkä ollukkaa.. ja menkat jopa etuajassa.

• *ihmettelee*

toimi kyllä erittäin hyvin mun käytössä, eikä mitään vääriä tuloksia oo antanu.

• ......

Sama juttu, ihmettelen siis myös. Mulla clear blue ei ole IKINÄ antanut väärää plussaa, mutta sitten kun olin raskaana niin haamun antoi jo kp 28. Eli luotettava se on!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      325
      6225
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3686
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      149
      2861
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      227
      2190
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      107
      1763
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      67
      1232
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      83
      1102
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      145
      983
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      958
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      904
    Aihe