Tää on tilanne;
Mul on sims xboxil ja mul oli siinä perhe johon just synty vauva ja oli jo yks sellanen laps sit ne vanhemmat kuoli tulipalossa...
ööö tiiättekö millon lapsi kasvaa aikuiseks?
ja mitens tän tilanteen voi pelastaa...
apuja kiitti ja laittakaa mukana myös koodeja jos tiiättte ja sanokaa viel kumman pyydän joululahjaks;
sims lemmikkielämää
sims yliopisto
?
PLEASE HELP
AAARGH apua lapsien vanhemmat kuol
4
292
Vastaukset
- boxillinen
Tuolla toisessakin ketjussa tätä jo kyselen, mutta voisitko kertoa
- vanhenevatko simit xboxissa?
- ilmeisesti voi itse luoda sekä simit voivat synnyttää lapsia, mutta voiko niitä myös adoptoida?
- voiko rakentaa useampikerroksisia taloja?
- pidätkö simisin pelattavuudesta xboxilla?
Myös kaikki muut mielipiteet ja tiedonjyvät otetaan kiitollisina vastaan! Mietin nimittäin kuumeisesti, kannattaako sims 2 ostaa xboxille, vai pitääkö mun alkaa tekemään kannettavastani tehokkaampi, jotta voin ostaa sen sitten siihen. Tuossa nykyisessä pyörii hädin tuskin se ykkönen :(- =((..
Mul on xboxil se ykkönen..
siinä voi tulla raskaaksi ja adoptoida ..
tehdä naapuruston..
Simsit ei vanhene tossa ainakaan mun mielest en oo varma..
Oon itekki vasta tän pelin kaivellut varastosta joten täytyy enempi tätä pelata..
Pidän itse enemmän xboxista kun pc;stä , kun xboxilla saa isomman ruudun ja selkeämmän ja kaikki on aidompaa... (tietysti ruutu liittyy jos on iso telkka liitetty xboxiiin)
Ukot on oma alotteisimpia.. kun pc;s
suosittelen itse pyydän joululahjaksi ainaki sims 2 xboxille!!
- Mari-karkki
jos se on sims2 Xboxilla siihen ei ees saa lapsia ja ryntää raitille ni lapset ei kasva siin eikä urbzis saa lapsii joten siihen ei oo koodia eikä siihen voi auttaa..
- ____
Mulla on sins 2 lemmikkielämää.
En oo pettyny!
Jos mulla ei ois sitä pyytäisin kullä lahjaks!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837