Turvatyyny?

Anderssen

Mikäköhän mahtaa olla vikana, kun koetaulussa ei pala käynnistäessä tyrvatyynyn merkkivalo 97 mondeossani. Alkovat vinkumaan katsastuksessa... mistä kannattaisi vikaa etsiä. sulakkeet olen katsonut jo... kiitoksia etukäteen!!!

10

1288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihtoehto

      ja halvin sellainen on että polttimo palanut...

    • FRD

      yhdyn samaan kuin edellinen. Irrota siitä mittariston edestä pari ruuvia, vasemman ilmaritilän alla yks..kello irti ja siinä on pari. Mittaristo on sitten 5-6 ruuvilla kiinni. Sitten irrota mittariston liittimet ja etit sen polttimon paikan. Helppo vaihtaa..menee sellasessa 10 minuutissa vaihto

    • Mondeo2006

      Tuli vain mieleen että kyseisessä autossa on ollut ongelmana se että kyseinen varoitusvalo alkaa vilkkumaan herkästi ja silloin se ei myöskään mene katsastuksesta läpi. Ettei vaan edellinen omistaja olisi irroittanut lamppua ja "korjannut" vian näin.

      • FRD

        Jos on edellinen omistaja sen lampun irroittanut sieltä ja löytyykin jotain isompaa vikaa, niin asia menee törkeänpetoksen nimellä.

        Merkkiliikkeessä ollessani hommissa, tuli monta tapausta, missä oli poltin irroitettu. Käräjille ne jutut lähti. SItten vain pitää olla vähän näyttöäkin, jos autolla on ollu enemmän kuin kaks omistajaa, että kuka sen on irroittanut


      • Mondeo2006
        FRD kirjoitti:

        Jos on edellinen omistaja sen lampun irroittanut sieltä ja löytyykin jotain isompaa vikaa, niin asia menee törkeänpetoksen nimellä.

        Merkkiliikkeessä ollessani hommissa, tuli monta tapausta, missä oli poltin irroitettu. Käräjille ne jutut lähti. SItten vain pitää olla vähän näyttöäkin, jos autolla on ollu enemmän kuin kaks omistajaa, että kuka sen on irroittanut

        Väärinhän se on tietysti mutta ei kai nyt sentään törkeä petos.

        Hommanhan voi tehdä niinkin että siitä ei jää kiinni, eli polttaa lampun.


      • anderssen
        Mondeo2006 kirjoitti:

        Väärinhän se on tietysti mutta ei kai nyt sentään törkeä petos.

        Hommanhan voi tehdä niinkin että siitä ei jää kiinni, eli polttaa lampun.

        kiitoksia korjaus ohjeista.... sain kuntoon. ei siellä ollut koko poltinta. Ei viitti mitään käräjä juttuu tehdä. Itekkin kunnostin kyllä pikku kepuli konstei, toivotaan ettei ite joudu käräjille..heh...


      • Monteo
        anderssen kirjoitti:

        kiitoksia korjaus ohjeista.... sain kuntoon. ei siellä ollut koko poltinta. Ei viitti mitään käräjä juttuu tehdä. Itekkin kunnostin kyllä pikku kepuli konstei, toivotaan ettei ite joudu käräjille..heh...

        Niin, miksiköhän se lamppu on sieltä poistettu. Tod.näk jotain ongelmia vehkeen toiminnassa on ollut.


      • Mondeo2006
        Monteo kirjoitti:

        Niin, miksiköhän se lamppu on sieltä poistettu. Tod.näk jotain ongelmia vehkeen toiminnassa on ollut.

        Jos auto on ostettu liikkeestä, niin heti vaatimaan tarkistus turvajärjestelmiin.


      • mondeo -93
        Mondeo2006 kirjoitti:

        Jos auto on ostettu liikkeestä, niin heti vaatimaan tarkistus turvajärjestelmiin.

        luin tämän jutun turvatyynyn merkkivalosta. ei itelläkää oo 1,5v palanut se valo eikä oo varmaa palanu entiselläkää omistajalla niimpä otin itteeni niskasta kiinni ja vaihdoin polttimon.


      • mondeo -93
        mondeo -93 kirjoitti:

        luin tämän jutun turvatyynyn merkkivalosta. ei itelläkää oo 1,5v palanut se valo eikä oo varmaa palanu entiselläkää omistajalla niimpä otin itteeni niskasta kiinni ja vaihdoin polttimon.

        vaihdoin samalla tavaratilan polttimon, lämmitys/tuuletus säätimien polttimot ja valokatkaisimen polttimon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      54
      2844
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      964
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      12
      955
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      82
      818
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      761
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      92
      695
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      650
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      596
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      575
    Aihe