Hanurista

voimamies 2006

Eestin kommunistinen tasavalta on hanurista.

7

584

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poro Tallinnasta

Tai siis olisi, jos se olisi vielä olemassa. Mutta, kun se lakkasi olemasta tuossa hieman reilu 15 vuotta sitten.:)

• Tabani kansa

Tarkkaavaisuutta ja huomiokykyä niin hups ja huomaatkin ettei se mihinkään ole lakannut.
        Kommunismi ja epärehellisyys ei kuole koskaan se vaan muuttaa muotoaan

• taas, taas !
        Tabani kansa kirjoitti:

Tarkkaavaisuutta ja huomiokykyä niin hups ja huomaatkin ettei se mihinkään ole lakannut.
        Kommunismi ja epärehellisyys ei kuole koskaan se vaan muuttaa muotoaan

peräkylän pojat innoissaan kehumassa maata, jossa eivät ole käyneet.Tai uskaltaneet lähteä isojen
        poikien seikkailuja kuunneltuaan.Rohkaiskaa mielenne käykää,tiedätte itse ei tarvi lesoilla toisten jutuilla.Yllätytte positiivisesti, mutta
        tutustukaa selvinpäin niin muistatte millaista oli ja eiku sit kirjoittamaan.Odotan innolla uusia Viron kommenttianne.

• EbäTietoinen
        taas, taas ! kirjoitti:

peräkylän pojat innoissaan kehumassa maata, jossa eivät ole käyneet.Tai uskaltaneet lähteä isojen
        poikien seikkailuja kuunneltuaan.Rohkaiskaa mielenne käykää,tiedätte itse ei tarvi lesoilla toisten jutuilla.Yllätytte positiivisesti, mutta
        tutustukaa selvinpäin niin muistatte millaista oli ja eiku sit kirjoittamaan.Odotan innolla uusia Viron kommenttianne.

just joo! Mitäköhän kommenttia sä luulet saavasi jostain Virosta, luulen että Järvenpääkin on kiinnostavampi paikka

• juntintunnistaja

...on oma pärstäsi.

P.S. Viro on pitemmällä markkinataloudessa kuin Suomi, jossa lähes joka toinen ansaitsemamme euro sosialisoidaan loisten elättämiseen.

• Matti Nukanen

Huhhuh, lopettakaa jo se taloudella leikkiminen! Ota asioista selvää ennenkuin alat täällä elämöimään jollain talousihmeellä.
        Viro on kymmenes osa suomen kansantaloudesta, yleiset palvelut, sairaalat ym. vasta lasten kengissä! eläkkeet ja palkat 60-70 prosenttia pienemmät kuin suomessa. Mieti nyt MÄNTTI itse miksi virolaiset tulevat suomeen töihin eikä pysy kotimaassaan....jäitä hattuun.

Matti jo vuodesta 93 Eestissä

• hohhohhoo
        Matti Nukanen kirjoitti:

Huhhuh, lopettakaa jo se taloudella leikkiminen! Ota asioista selvää ennenkuin alat täällä elämöimään jollain talousihmeellä.
        Viro on kymmenes osa suomen kansantaloudesta, yleiset palvelut, sairaalat ym. vasta lasten kengissä! eläkkeet ja palkat 60-70 prosenttia pienemmät kuin suomessa. Mieti nyt MÄNTTI itse miksi virolaiset tulevat suomeen töihin eikä pysy kotimaassaan....jäitä hattuun.

Matti jo vuodesta 93 Eestissä

Viron talouden kasvuvauhti on paljon suurempi kuin Suomen ja ensi vuosikymmenellä menevät bresneviläisestöä Holhous-Suomesta ohi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      340
      6345
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3786
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      943
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      870
    5. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      816
    6. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      810
    7. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    8. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      67
      779
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      130
      763
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      691
    Aihe