Snape forever

minäpä

Mitä luulette: onko Kalkaros sittenkään paha? Mä en usko että se on vaan Kalkaros ja Dumbledore yhdessä suunnitteli esim. Dumbledoren tappamisen. Mielipiteitä?

7

628

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dean

Minä ainakin haluaisin uskoa, että se olisi ollut suunniteltua, koska en haluaisi, että Severus olisi hyvien puolella. Ja tietysti toivoisin, että Dumbledore ei olisi oikeasti kuollut.. :D

• Harry-91

Minusta tuntuu, että Kalkaros on paha ja jostakin syystä haluan myös niin uskoa. Hän on mielestäni onnistunut okklumeustaitonsa avulla vakuuttamaan Dumbledorelle olevansa hyvisten puolella. Ja Dumbledore on ehdottomasti kuollut. Rowling on niin sanonut ja minusta olisi niin typerää, jos hän palaisi. Harryn pitää nyt selvitä yksin.

• *herm_ione*

...kalkaros olis hyvä! mä ainakin toivon niin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D

• kieroutunut yksilö

Miten Severus voisi olla hyvä?
        Sehän on kaikkea muuta, ilkeä, töykeä,kiero,manipuloiva,julma,vahingoniloinen,
        pitkävihainen,epäoikeudenmukainen,hyytävä,viekas,
        siekailematon,puolueellinen,itsekäs,petollinen ja muutenkin mahtavan vaarallinen!
        En voi käsittää miten Dumbledore on ollut niin sinisilmäinen, että on päästänyt 101% kuolonsyöjän niin lähelle kaikkia salaisuuksia...

Ah, jos paljastuisi että Snape on hyvis niin lupaan syödä kaikki sivut joilla Severus esittelee omaa ihastuttavaa persoonaansa! :)

• tikru*****

! Oi LUOJA, oletkohan lukenut kutoskirjaa KUNNOLLA. Eiköhän siinä paljastu, että
      rullatkaa alaspäin jos et halua lukea spoilspoil..

ETTÄ HARRY POTTER JA PUOLIVERINEN PRINSSI- KIRJASSA TODETAAN SEVERUS KALKAROS ON KUOLONSYÖJÄ!!HEI HALOO!!!

dumblendore ei halunnut kuolla. hän tiesi, että harry tarvitsee häntä.

• Anonyymi

Tikru***** SNAPE EI OO KUOLONSYÖJÄ!! SE EI OO HYVIS EIKÄ PAHIS!!!!!! VAAN SE ON MUN TUVANJOHTAJA

• Anonyymi

Sneipist ei pysty päättelemään onko se hyvis vai pahis. Dumbledoren kuolema oli suunniteltu ja Snape oikeesti käänty hyvien puolelle. Mutta sitten se on töykee ilkee yms joten
      T: KyllästynytDumbledorenPuolueellisuuteen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      24
      7435
    2. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      98
      6096
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      114
      4163
    4. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      155
      4154
    5. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      163
      1901
    6. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      61
      1768
    7. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      136
      1660
    8. Hei kuule nainen

Seuraavan kerran kun nähdään, puhu minulle jooko! Näin toivoo mies
      Ikävä
      38
      1458
    9. Mitä sä musta oikein haluat?!

Anna olla jo.
      Ikävä
      29