Mitä luulette: onko Kalkaros sittenkään paha? Mä en usko että se on vaan Kalkaros ja Dumbledore yhdessä suunnitteli esim. Dumbledoren tappamisen. Mielipiteitä?
Snape forever
7
536
Vastaukset
- Dean
Minä ainakin haluaisin uskoa, että se olisi ollut suunniteltua, koska en haluaisi, että Severus olisi hyvien puolella. Ja tietysti toivoisin, että Dumbledore ei olisi oikeasti kuollut.. :D
- Harry-91
Minusta tuntuu, että Kalkaros on paha ja jostakin syystä haluan myös niin uskoa. Hän on mielestäni onnistunut okklumeustaitonsa avulla vakuuttamaan Dumbledorelle olevansa hyvisten puolella. Ja Dumbledore on ehdottomasti kuollut. Rowling on niin sanonut ja minusta olisi niin typerää, jos hän palaisi. Harryn pitää nyt selvitä yksin.
- *herm_ione*
...kalkaros olis hyvä! mä ainakin toivon niin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D
- kieroutunut yksilö
Miten Severus voisi olla hyvä?
Sehän on kaikkea muuta, ilkeä, töykeä,kiero,manipuloiva,julma,vahingoniloinen,
pitkävihainen,epäoikeudenmukainen,hyytävä,viekas,
siekailematon,puolueellinen,itsekäs,petollinen ja muutenkin mahtavan vaarallinen!
En voi käsittää miten Dumbledore on ollut niin sinisilmäinen, että on päästänyt 101% kuolonsyöjän niin lähelle kaikkia salaisuuksia...
Ah, jos paljastuisi että Snape on hyvis niin lupaan syödä kaikki sivut joilla Severus esittelee omaa ihastuttavaa persoonaansa! :)
- tikru*****
! Oi LUOJA, oletkohan lukenut kutoskirjaa KUNNOLLA. Eiköhän siinä paljastu, että
rullatkaa alaspäin jos et halua lukea spoilspoil..
ETTÄ HARRY POTTER JA PUOLIVERINEN PRINSSI- KIRJASSA TODETAAN SEVERUS KALKAROS ON KUOLONSYÖJÄ!!HEI HALOO!!!
dumblendore ei halunnut kuolla. hän tiesi, että harry tarvitsee häntä.- Anonyymi
Tikru***** SNAPE EI OO KUOLONSYÖJÄ!! SE EI OO HYVIS EIKÄ PAHIS!!!!!! VAAN SE ON MUN TUVANJOHTAJA
- Anonyymi
Sneipist ei pysty päättelemään onko se hyvis vai pahis. Dumbledoren kuolema oli suunniteltu ja Snape oikeesti käänty hyvien puolelle. Mutta sitten se on töykee ilkee yms joten
T: KyllästynytDumbledorenPuolueellisuuteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569