Saatteko yle24:n sivuilta auki linnan juhlien videot?
Minun koneella ei niitä ainakaan saa näkymään.
www.yle24.fi
Tehkääs pieni
palvelus
4
409
Vastaukset
- toimikaan!
Sinne pitää mennä www.yle.fi kautta ja klikata sitten yle24.
- mikä toimii
- Jo vain
..ja piisaa koko yön, linnanjuhlaa,. ;)
http://www.yle.fi/linnanjuhlat/videot.html
Yx oli het yli 3 tuntinen.......- aukeeks ...
... sulle? Koititko klikata ja avautuuko se kans?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761727
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471288- 671187
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html195940- 45905
- 52806
- 69778
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537735- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79650