Juliste

Halutasitämitähaluta..että ...

Tiedättekö nettikauppaa /liikkeen kotisivuja, josta voisi tilata julisteita esim. omista piirroksista ja valokuvista? Ei mainontaan...

4

520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaH

      Kannattaa käydä ainakin ensin oman paikkakunnan valokuvaus- tai kopiointiliikkeissä. Itse olin aikoinaan töissä valokuvausliikkeessä ja siellä tehtiin myös julisteita. Kappalehinnat taisi olla jossain 2-3 euron välillä riippuen määristä.

      Niistä saa melko hyvälaatuisia julisteita ainakin A3-kokoon asti (värikopiokoneella tulostettuja).

      Tottakai painotaloista saa laadukkaampaa jälkeä, mutta niissä taitaa olla melko isot minimipainomäärät ennen kun tekevät yhtään mitään..

    • yksi linkki
    • Hmmmmm.m

      Riippuu koosta ja painosmäärästä ja tekniikasta. Kyllä julisteen mielestäni pitää olla ainakin A3, nelosta kun ei miellä julisteeksi. Monissa painoissa on erityyppisiä koneita, vaikka laakapainoja.

      Muutama esimerkkihinta 79*100, 4/4:
      -Ofsetilla painettuna on se ja sama onko painos 1kpl taiko 100kpl, talosta riippuen vähän reilut 600 ekee brutto.
      -Digipainolla A3 4/4, 10 kpl 25ekee, 100 kpl 100 ekee.
      -Seripainolla A2 4/4 alkaen 250 ekee
      -Printti reilut viiskymppiä neliöltä hyvässä paikassa. Ei montaa euroa monistamossa.
      -Ja saahan niitä valokuviksin tehtynä, vaikkapa 50/75 maksaa jotasin viidestä kympistä ylöspäin kpl.

      Kyllä firmoilla on mainoksia netti pullollaan, hinnstojakin ja ainakin tarjouspyyntilomakkeita. Laita hakusanaksi vaikkapa haluamasi painomenetelmä hinnasto.

    • print24

      Moi, meiltä voi tilata omiin tarkoituksiin myös julisteita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      69
      4938
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1846
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe