Tiedättekö nettikauppaa /liikkeen kotisivuja, josta voisi tilata julisteita esim. omista piirroksista ja valokuvista? Ei mainontaan...
Vastaukset 4
- aaH
Kannattaa käydä ainakin ensin oman paikkakunnan valokuvaus- tai kopiointiliikkeissä. Itse olin aikoinaan töissä valokuvausliikkeessä ja siellä tehtiin myös julisteita. Kappalehinnat taisi olla jossain 2-3 euron välillä riippuen määristä.
Niistä saa melko hyvälaatuisia julisteita ainakin A3-kokoon asti (värikopiokoneella tulostettuja).
Tottakai painotaloista saa laadukkaampaa jälkeä, mutta niissä taitaa olla melko isot minimipainomäärät ennen kun tekevät yhtään mitään.. - yksi linkki
- Hmmmmm.m
Riippuu koosta ja painosmäärästä ja tekniikasta. Kyllä julisteen mielestäni pitää olla ainakin A3, nelosta kun ei miellä julisteeksi. Monissa painoissa on erityyppisiä koneita, vaikka laakapainoja.
Muutama esimerkkihinta 79*100, 4/4:
-Ofsetilla painettuna on se ja sama onko painos 1kpl taiko 100kpl, talosta riippuen vähän reilut 600 ekee brutto.
-Digipainolla A3 4/4, 10 kpl 25ekee, 100 kpl 100 ekee.
-Seripainolla A2 4/4 alkaen 250 ekee
-Printti reilut viiskymppiä neliöltä hyvässä paikassa. Ei montaa euroa monistamossa.
-Ja saahan niitä valokuviksin tehtynä, vaikkapa 50/75 maksaa jotasin viidestä kympistä ylöspäin kpl.
Kyllä firmoilla on mainoksia netti pullollaan, hinnstojakin ja ainakin tarjouspyyntilomakkeita. Laita hakusanaksi vaikkapa haluamasi painomenetelmä hinnasto. - print24
Moi, meiltä voi tilata omiin tarkoituksiin myös julisteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1401041Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1171007En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213748- 62688
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25686- 135676
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38578
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58525