PeterPanMaailma

roOt

Moro!

Häämatkaa suunnitellaan ja kysyisinkin, että onko kellään kokemuksia PeterPanMaailman räätälöidyistä seikkailuista?!?

Kaikki info tervetullutta!

Kiitos!

11

4938

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekniikan maailma

      siellä juttu route 66:sta harlikoilla joka oli kyseisen toimiston järjestämä.

    • on kokemusta

      Sekä Perun Inka-trailista että Meksiko-Belize-Guatemala -kiertomatkasta. Molemmat oli tosi upeita, mutten ehkä häämatkalle lähtisi tommoselle aktiivilomalle. Tai mikä ettei jos tykkää semmosesta. Sinällään upeita retkiä.

      • Pettynyt

        Varoituksen sana.

        Olimme PeterPanMaailman järjestämällä Tansanian matkalla vuodenvaihteessa 2006-2007.

        Ensimmäinen PPM:n järjestämä Tansanian matka pari kuukautta aikaisemmin meni paljolti penkin alle. Tällä hetkellä silloinen opas ja PPM kilvan syyttelevät toisiaan raha- yms. sotkuista.

        Meidän reissulle (vuodenvaihteessa) ohjelma, majoitukset, oppaat yms. järjestettiin järjestettiin pikaisesti uudestaan, ja kyllä siinä sai aika tarkkaan seurata ja vaatia, että uusi ohjelma vastasi sitä, minkä perusteella olimme matkan valinneet.

        Matka itsessään oli... kokemus, ei pelkästään hyvä sellainen. Pääosa ryhmästämme koki, että matka ei vastannut kuvauksessa luotuja mielikuvia ja selkeitä puutteita myös oli. Asia on viety kuluttavalituslautakuntaan.

        Itse en varmasti käytä PeterPanMaailman palveluja enää.


      • Ensi syksynä taas PPM:n rei...
        Pettynyt kirjoitti:

        Varoituksen sana.

        Olimme PeterPanMaailman järjestämällä Tansanian matkalla vuodenvaihteessa 2006-2007.

        Ensimmäinen PPM:n järjestämä Tansanian matka pari kuukautta aikaisemmin meni paljolti penkin alle. Tällä hetkellä silloinen opas ja PPM kilvan syyttelevät toisiaan raha- yms. sotkuista.

        Meidän reissulle (vuodenvaihteessa) ohjelma, majoitukset, oppaat yms. järjestettiin järjestettiin pikaisesti uudestaan, ja kyllä siinä sai aika tarkkaan seurata ja vaatia, että uusi ohjelma vastasi sitä, minkä perusteella olimme matkan valinneet.

        Matka itsessään oli... kokemus, ei pelkästään hyvä sellainen. Pääosa ryhmästämme koki, että matka ei vastannut kuvauksessa luotuja mielikuvia ja selkeitä puutteita myös oli. Asia on viety kuluttavalituslautakuntaan.

        Itse en varmasti käytä PeterPanMaailman palveluja enää.

        ..nimittäin että itse olen tehnyt PPM:llä kaksi täysin toisistaan poikkeavaa matkaa ja molempiin olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Toki matkalle mahtuu mutkia, mutta kaikin keinoin ovat matkanjohtajat pyrkineet ongelmia korjaamaan ja asenne sekä yhteinen me-henki on toiminut loistavasti. Tietysti jos haluaa pelata varman päälle niin kannattaa ehkä ottaa seuraavaksi se viikon reissu valmismatkalle Rodokselle. Oma asenne ratkaisee paljon, eikä omilla reissuillani ole mitään maailmoja kaatavia kommelluksia tai laiminlyöntejä tapahtunut. Miksiköhän PPM:llä on lukuisia kanta-asiakkaita, iloisia ja avarakatseisia matkaajia, esim. "kantis"-tapahtumat ovat heitä pullollaan. Käykääpä siellä jututtamassa.


      • Pettynyt
        Ensi syksynä taas PPM:n rei... kirjoitti:

        ..nimittäin että itse olen tehnyt PPM:llä kaksi täysin toisistaan poikkeavaa matkaa ja molempiin olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Toki matkalle mahtuu mutkia, mutta kaikin keinoin ovat matkanjohtajat pyrkineet ongelmia korjaamaan ja asenne sekä yhteinen me-henki on toiminut loistavasti. Tietysti jos haluaa pelata varman päälle niin kannattaa ehkä ottaa seuraavaksi se viikon reissu valmismatkalle Rodokselle. Oma asenne ratkaisee paljon, eikä omilla reissuillani ole mitään maailmoja kaatavia kommelluksia tai laiminlyöntejä tapahtunut. Miksiköhän PPM:llä on lukuisia kanta-asiakkaita, iloisia ja avarakatseisia matkaajia, esim. "kantis"-tapahtumat ovat heitä pullollaan. Käykääpä siellä jututtamassa.

        >Toki matkalle mahtuu mutkia, mutta kaikin keinoin ovat matkanjohtajat pyrkineet ongelmia korjaamaan.

        Hyvä juttu. Näin ei ollut meidän reissulla. Matkanjohtajat olivat kyllä mukavia ihmisiä, mutta eivät alan ammattilaisia, mikä kyllä näkyi. Pelkkä paikallistuntemus ei riitä.

        >yhteinen me-henki on toiminut loistavasti

        Tämä toimi meidänkin reissulla hyvin, onneksi. Jos porukan sisällä olisi alkanut vielä tulla kitkaa, olisi reissu ollut aika soppa. Hyvä yhteishenki ei toki ole millään lailla matkanjärjestäjästä kiinni, joten sitä ei voi PPM:n eduksi laskea.

        >Oma asenne ratkaisee paljon, eikä omilla reissuillani ole mitään maailmoja kaatavia kommelluksia tai laiminlyöntejä tapahtunut

        Tottakai. Olet ilmeisesti ollut meitä onnekkaampi, ja matkasi ovat olleet lupausten ja ennakkoon luotujen mielikuvien mukaisia. Näin ei ollut meillä.

        >Miksiköhän PPM:llä on lukuisia kanta-asiakkaita

        Varmaan siksi, että useimmat reissut ovat onnistuneita? Hutilaukauksia kuitenkin sattuu, ja Ruahan reissu oli yksi sellainen. Tietysti on harmi, että näin kävi, ja matkanjärjestäjällä olisi ollut hyvin mahdollisuus hyvitellä asiaa. PPM:n suunnalta on kommunikointi kuitenkin ollut paikoin varsin epäasiallista. Luonnollisesti voidaan olla kahta mieltä, onko matkan ollut onnistunut vai ei, mutta oli miten tahansa, epäasiallinen käytös ei ole koskaan hyväksyttävää.

        On muuten aika turha tulla piikittelemään 'Rodoksen valmismatkoilla' ja 'iloisilla ja avara-katseisilla kanta-asiakkailla'. Et ollut paikalla, et voi tietää miten matka meni. Luonnollisestikaan tuollaiselle reissulle eivät lähde ne, joiden omin juttu olisi valmiiksi pureksitut valmismatkat. Porukassa oli varsin kokenutta matkaajaa, enkä ole suinkaan ainoa, joka koki reissun epäonnistuneeksi.


      • mie?
        Pettynyt kirjoitti:

        >Toki matkalle mahtuu mutkia, mutta kaikin keinoin ovat matkanjohtajat pyrkineet ongelmia korjaamaan.

        Hyvä juttu. Näin ei ollut meidän reissulla. Matkanjohtajat olivat kyllä mukavia ihmisiä, mutta eivät alan ammattilaisia, mikä kyllä näkyi. Pelkkä paikallistuntemus ei riitä.

        >yhteinen me-henki on toiminut loistavasti

        Tämä toimi meidänkin reissulla hyvin, onneksi. Jos porukan sisällä olisi alkanut vielä tulla kitkaa, olisi reissu ollut aika soppa. Hyvä yhteishenki ei toki ole millään lailla matkanjärjestäjästä kiinni, joten sitä ei voi PPM:n eduksi laskea.

        >Oma asenne ratkaisee paljon, eikä omilla reissuillani ole mitään maailmoja kaatavia kommelluksia tai laiminlyöntejä tapahtunut

        Tottakai. Olet ilmeisesti ollut meitä onnekkaampi, ja matkasi ovat olleet lupausten ja ennakkoon luotujen mielikuvien mukaisia. Näin ei ollut meillä.

        >Miksiköhän PPM:llä on lukuisia kanta-asiakkaita

        Varmaan siksi, että useimmat reissut ovat onnistuneita? Hutilaukauksia kuitenkin sattuu, ja Ruahan reissu oli yksi sellainen. Tietysti on harmi, että näin kävi, ja matkanjärjestäjällä olisi ollut hyvin mahdollisuus hyvitellä asiaa. PPM:n suunnalta on kommunikointi kuitenkin ollut paikoin varsin epäasiallista. Luonnollisesti voidaan olla kahta mieltä, onko matkan ollut onnistunut vai ei, mutta oli miten tahansa, epäasiallinen käytös ei ole koskaan hyväksyttävää.

        On muuten aika turha tulla piikittelemään 'Rodoksen valmismatkoilla' ja 'iloisilla ja avara-katseisilla kanta-asiakkailla'. Et ollut paikalla, et voi tietää miten matka meni. Luonnollisestikaan tuollaiselle reissulle eivät lähde ne, joiden omin juttu olisi valmiiksi pureksitut valmismatkat. Porukassa oli varsin kokenutta matkaajaa, enkä ole suinkaan ainoa, joka koki reissun epäonnistuneeksi.

        Onpa pettymyksesi ollut suuri, kun jaksat jauhaa sitä monella palstalla ja monessa ketjussa.
        Normaali ihminen olisi jo päässyt asian yli tai hoitanut sen fiksusti ihan itse naamakkain.

        Sanonta, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, voisi sopia sinuun?


      • miekin
        mie? kirjoitti:

        Onpa pettymyksesi ollut suuri, kun jaksat jauhaa sitä monella palstalla ja monessa ketjussa.
        Normaali ihminen olisi jo päässyt asian yli tai hoitanut sen fiksusti ihan itse naamakkain.

        Sanonta, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, voisi sopia sinuun?

        samaa mieltä miekin... taitaa olla henkilökohtaista matkanjohtajaa kohtaan luulen minä...


      • vertailujen mukaan
        miekin kirjoitti:

        samaa mieltä miekin... taitaa olla henkilökohtaista matkanjohtajaa kohtaan luulen minä...

        ao. firmalla on olemassa 100%:n riski, että jokin menee pieleen. Lukekaa IS!

        Itse en uskaltaisi sellaista riskiä ottaa.


    • Jauho

      Firman ovet suljettu ja toimisto tyhjennetty!!!!!

      Ikävä juttu.

      • vanillatwist

        Heippa!

        PeterPanMaailmasta ei ole otettu yhteyttä sovitusti. Lentolipun olen kuitenkin ostanut suoraan Finnairilta ja nyt puuttuu matkaseura!! (olen siis lähdössä em. matkalle yksin ja lippua ei voi myydä eteenpäin tai palauttaa)Eli siis jos joku kohtalontoveri on myös jo lentoliput ostanut, niin matkaseura on enemmän kuin tervetullutta!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe