Katsoiko kukaan?
Se koirajuttu oli kyllä jo liikaa omassa ei-niin-koomisuudessaan!En nähnyt kokonaan,mutta käsitin,että bulldogit tulivat naimisiinmenon jälkeen.
Onneksi edes perheen muut jäsenet ymmärsivät,että jotain on mennyt pahasti pieleen koirien paapomisessa.
Mikä oli tohtorin neuvo?Jäi vähän epäselväksi.
Dr. Phil äsken
6
340
Vastaukset
- koiraihminen(N)
Kyllä on sitten naurettavaa tuo koirien kohteleminen vauvoina.Se tuottaa juuri koirien ongelmakäyttäytymistä.Kyllä minäkin lepertelen välillä sekarotuiselleni,mutta teen haukulleni silti hellän jämäkällä tavalla selväksi,että se on koira,ja minä emäntä.Koira on koira,eikä ihmislapsi.Sitä neuvomiskohtaa en valitettavasti katsonut.
- neloska
Se kohta,missä ne vei ne koirat drive-in-mäkkäriin oli kyl paras,varsinkin kun koirat sai itse 'valita',meinasin putoo nauraessani penkiltä!
Oikeesti oli kyl aika säälittävää,kun oma perhe ja varsinkin lapsi joutuu kärsimään,kiva kasvaa aikuiseksi,kun elämän 'tärkein' jobi on koirasitterinä toimiminen ja äidin mielestä se on ok. neloska kirjoitti:
Se kohta,missä ne vei ne koirat drive-in-mäkkäriin oli kyl paras,varsinkin kun koirat sai itse 'valita',meinasin putoo nauraessani penkiltä!
Oikeesti oli kyl aika säälittävää,kun oma perhe ja varsinkin lapsi joutuu kärsimään,kiva kasvaa aikuiseksi,kun elämän 'tärkein' jobi on koirasitterinä toimiminen ja äidin mielestä se on ok.niin meidän Rouva eli Tintti valkkasi itselleen ne mieluisimmat lelut aina näyttelyistä. Samoin puruluut. Osasi todella näyttää minkä haluaa ja mikä ei vähääkään kiinnosta. Eikä kyse ole mistään hemmotellusta mamman kullasta vaikka rakas onkin.
- gegs
samaa mieltä..
Itsekin katsoin sen jakson. Mielestäni ne koirat olivat viellä aika tukevassa kunnossakin. Teki pahaa myös kuunnella sen yhden koiran röhisevää hengitystä, kuulosti siltä ettei saa kunnolla happea.
- amityville
ohjelmat, mutta tämä jäi kyllä väliin...Siis oliko siinä koiria, jotka saivat valita mäkkäristä sapuskat???? Koirien inhimillistämistähän se on...mun isällä vähän samanmoisia kotkotuksia koiransa kanssa, ei nyt ihan noin pahasti, mut kumminkin. Huh..kyllä meilläkin koira ja kissat saavat lässytystä ja hemmottelua, mutta kyllä mä vielä valitsen ruoat niille ja olen pomo talossa.
- oli vain
se että perheen muiden jäsenten täytyy yrittää "taistella" oma paikkansa takaisin arvojärjestyksessä.. aika laihanpuoleiseksi jäi neuvot koko jaksossa.. keskityttiin enemmän vain äimistelemään ihmisten tapoja..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3136136Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483626Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1482807"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2252167Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1001728- 671202
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua811055Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni144968Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10938Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11884