Kuorma-autoissahan on kokonaispaino mainittu teknisissä tiedoissa. Tuli tossa mieleen et mitä sillä tarkoitetaan? Eli onko kysesssä vain auton paino laitteiteen vai auton paino täydellä kuormalla? Mitä tollainen 3-akselisen kuorma-auton alusta painaa noin suurinpiirtein, siis tarkoitan ilman päälilaitteita?
Kokonaispaino?
4
5099
Vastaukset
- eikä kokonaispaino
Kuten sana itsessään sanoo niin kokonaismassa on auton ja kuorman yhteenlaskettu massa, kansanomaisesti paino.
- Tare90
Sellaista itsekin muistelin, mut enpä ollut varma. No nyt tiedetään sekin varmasti.
- 19,372
Mulla on autossa omamassa 10100 kg autossa on vaihtolava laitteet,auto on 3akselinen,ja kuormaan kuuluu lava,lavan omasta painosta riippuu kuorma eli mulla on kokonaispaino 25000 kg,tällä lavalla saan ottaa kuormaa 13000 kg eli lava painaa 1900 kg jos laskin oikein
- rekkamies87
auton kokonaispaino tarkoittaa auton alustaa ja kuormaa yhteensä. eli siis se muodostuu auton omapainosta ja kantavuudesta. kolmiakselinen kuorma-auton alusta painaa merkistä ja runkovahvuudesta riippuen noin 10 tonnia ilman päällirakenteita...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917485- 373977
- 453520
- 2362814
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402662- 452492
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292289Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202248- 451972