Kokemuksia hotellista?

lissu

Löysin halvan hotellin Istanbulista Hotel Nazar, Ordu Cad Yesil Tulumba Sok - Laleli.
Onko kenelläkään tietoa onko hyvällä alueella eli kannattaako yksinäisen naisihmisen siellä liikkua?

7

1046

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinun sieltä

      hotellia ottaa. Varsinkin jos yksin liikut, vältä koko aluetta. Vaikka se hotelli olis kuin hyvä, alue on todella ikävä. Etsipä uudelleen Taksim,Beyoglu, Tepebasi etc. suunnalta vaikkapa. Siis sieltä uudemmalta puolelta.

      • lissu

        hyvä tietää, että tuolle alueelle ei kannata mennä. Siis aloitan etsinnän uudelleen


      • sanniih
        lissu kirjoitti:

        hyvä tietää, että tuolle alueelle ei kannata mennä. Siis aloitan etsinnän uudelleen

        asunu Lalelin alueel hotelleis kaks kertaa. ei mulle oo sattunu mitää, mut se paikka vaikutti kyl aika hämyltä.. kadut oli pelottavan tyhjii öisin..


      • lissu

        nyt on hotelli varattu Aksaroyn alueelta. Kaikki tärkeimmät nähtävyydet Sininen Moskeija, Aya Sofia ja Topkapi ovat ihan vieressä.


      • Zeynep1
        lissu kirjoitti:

        nyt on hotelli varattu Aksaroyn alueelta. Kaikki tärkeimmät nähtävyydet Sininen Moskeija, Aya Sofia ja Topkapi ovat ihan vieressä.

        Huh, no tuo Aksaray ei ole paljon Lalelia parempi paikka. Tepebasi, Beyoglu ja Taksim on edelleen niita alueita jossa saa naisihminen kavella suht rauhassa, Lalelissa, Aksarayssa tilanne on paljon paljon "haastavampi" erityisesti suomalaisille naisille koska Laleli ja Aksaray on itatyttojen tyyssijoja eika meikalaiset ulkonaoltaan kovin radikaalisti vaaleammista pietarilaisista naisista eroa (paitsi vaatetus tietenkin).

        Nimim. Sanni on saanut olla kahden lomansa aikana Lalelin kulmilla rauhassa - hyva nain. Mutta paikallisten parissa Aksaray ja Laleli on itatyttojen ja tukkukauppiaitten aluetta. Itse kun olen em. alueilla liikkunut on melkein joka kerta joku hikinen aija ollut vetamassa hihasta "madam russkiii?". Inhottavaa.

        Itse muutin Istanbuliin 18-vuotiaana pikkulikkana. Tahankaan paivaan mennessa en jalallani astuisi Aksarayhin tai Laleliin ilta 21.00 jalkeen koska paivisinkin kokemukset on aika epamiellyttavia. Valtan molempia paikkoja ihan siita syysta etta en pida liimaisesta ilmapiirista.

        Kantsii ottaa nama kommentit ihan vakavasti: se, etta jollakin on kaksi lomaa mennyt em. paikoissa hyvin, ei pyyhi pois sita faktaa, etta juuri Laleli ja Aksaray on alueita jossa prostituutioon pakotetut itatytot, huumeet ja tuntitaksalla toimivat hotellit on arkipaivaa. Tata ei valttamatta naa eika ymmarra ellei ole seurannut tilannetta paikan paalla pidemman aikaa. Taksim, Beyoglu ja Tepebasi on ihan eri tarinoita: siella, mita todennakoisemmin saat vahemman "madam russkii" -kommentteja (huomaa myos kielioppivirhe venajassa ;)) jo siita syysta ettei monet itaturistit Beyogluun eksy koska metsastavat hyvia tukkudiileja Aksarayssa. Sori inhorealistinen sepitykseni -- tama on vain vilpiton kommenttini sen pohjalta mita noista alueista tiedan. Ei kannata hengata Aksarayssa naismatkailijana yksin iltaisin: yleinen asenne kun on se etta niilla alueilla yksin iltamyohaan kaduilla pyorivat ulkomaalaiset naiset on maksullisia.


      • sanniiih
        Zeynep1 kirjoitti:

        Huh, no tuo Aksaray ei ole paljon Lalelia parempi paikka. Tepebasi, Beyoglu ja Taksim on edelleen niita alueita jossa saa naisihminen kavella suht rauhassa, Lalelissa, Aksarayssa tilanne on paljon paljon "haastavampi" erityisesti suomalaisille naisille koska Laleli ja Aksaray on itatyttojen tyyssijoja eika meikalaiset ulkonaoltaan kovin radikaalisti vaaleammista pietarilaisista naisista eroa (paitsi vaatetus tietenkin).

        Nimim. Sanni on saanut olla kahden lomansa aikana Lalelin kulmilla rauhassa - hyva nain. Mutta paikallisten parissa Aksaray ja Laleli on itatyttojen ja tukkukauppiaitten aluetta. Itse kun olen em. alueilla liikkunut on melkein joka kerta joku hikinen aija ollut vetamassa hihasta "madam russkiii?". Inhottavaa.

        Itse muutin Istanbuliin 18-vuotiaana pikkulikkana. Tahankaan paivaan mennessa en jalallani astuisi Aksarayhin tai Laleliin ilta 21.00 jalkeen koska paivisinkin kokemukset on aika epamiellyttavia. Valtan molempia paikkoja ihan siita syysta etta en pida liimaisesta ilmapiirista.

        Kantsii ottaa nama kommentit ihan vakavasti: se, etta jollakin on kaksi lomaa mennyt em. paikoissa hyvin, ei pyyhi pois sita faktaa, etta juuri Laleli ja Aksaray on alueita jossa prostituutioon pakotetut itatytot, huumeet ja tuntitaksalla toimivat hotellit on arkipaivaa. Tata ei valttamatta naa eika ymmarra ellei ole seurannut tilannetta paikan paalla pidemman aikaa. Taksim, Beyoglu ja Tepebasi on ihan eri tarinoita: siella, mita todennakoisemmin saat vahemman "madam russkii" -kommentteja (huomaa myos kielioppivirhe venajassa ;)) jo siita syysta ettei monet itaturistit Beyogluun eksy koska metsastavat hyvia tukkudiileja Aksarayssa. Sori inhorealistinen sepitykseni -- tama on vain vilpiton kommenttini sen pohjalta mita noista alueista tiedan. Ei kannata hengata Aksarayssa naismatkailijana yksin iltaisin: yleinen asenne kun on se etta niilla alueilla yksin iltamyohaan kaduilla pyorivat ulkomaalaiset naiset on maksullisia.

        Ja oon iha samaa mielta et alkaa tulko tanne :D limaset miehet kimpus koko aja. aamusin poistun hotellist kavelle. illalla pyydan taksin ovelle asti.
        laleli & aksaray = EI
        vaikka taal ite oonki enka pahemmi pelkaa.. mut n suosittele.
        musta taksimki on aika paha paikka, mutta kai ne jotka taal pitempaa olleet tietaa paremmi..


    • Molemmat käyty

      Nyt on tulleet molemmat kokeiltua. Ekalla kerralla otin hotellin Taksimilta, koska täällä niin suositeltiin. Ok, ihan kiva juttu, iltamenoissa käytiin, aikaa oli 5 päivää, ja siinä ajassa ehti nähtävyyksiinkin vanhaan kaupunkiin. Toisella kerralla oli tarkoitus vain viettää pari päivää ystävää tavaten ja pariin nähtävyyteen tutustuen, joten otettiin hotelli Sultanahmetilta, muuten halvin mitä löytyi, Hotel Askoc, 33 euroa yö. Hotelli oli erinomainen kokemus, siisti, kiva, ystävällinen palvelu, lähellä nähtävyyksiä...
      Joten, lopputuloksena voin sanoa, että jos aikoo iltahipoille, niin sitten Taksim, mutta ellei, niin Sultanahmet on ok. Ja Askoc-hotelliin aion ainakin minä majoittua seuraavallakin kerralla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2274
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2127
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe