Älvsbytalo

vahvaa vähemmälläkin

On se niin kiva kun minä saan asua älvärissäni ja velkaa on enää alle 50 tuhatta mutta ei sitä paljoa ollut alussakaan niin että rakentakaa te vain niitä kalliita 300k€ luksusmökkejä Te joilla on varaa mä asun tässä nyt ja ELÄN

hahhaa tuo lisää kaljaa

8

2007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa

      Mieltä. Muut saavat vasaroida itsensä hengiltä lautakasojen keskellä

    • jep jep

      Laatu maksaa, ja toiset käyttävät laatuun suunnatun rahan kaljanjuontiin. Prioriteetit kullakin...

      • piitkästämies

        laatu ei maksa jos teet ite! Meilläkin kaikki on keskitasoa parempaa ja silti säästettiin mersun hinta! Revi siittä!

        :)


      • siitä
        piitkästämies kirjoitti:

        laatu ei maksa jos teet ite! Meilläkin kaikki on keskitasoa parempaa ja silti säästettiin mersun hinta! Revi siittä!

        :)

        minkä hintasesta mersusta puhut!?
        Mutta kyllä tuo älväri pelle vois mennä muualle jauhaan tuota paskaa, onnellisesta elämästänsä parakissa!


      • piitkästämies
        siitä kirjoitti:

        minkä hintasesta mersusta puhut!?
        Mutta kyllä tuo älväri pelle vois mennä muualle jauhaan tuota paskaa, onnellisesta elämästänsä parakissa!

        joo, paskat mitään rahoja auton ostoon ole. Ite vaan laskettiin että varmaan olis tullut 74599 (e200 bensa, classic lisävarusteet ja luxus pölykapselit, sis.toim.kulut) kalliimmaksi jos oltais avaimetkäteen teetetty. Vaimo sanoi lähtiessään että olis varmaan tullut valmiiksikin. Mun mielestä oli ihan hyvä ajatus jättää yläkerta ja alakerran pari huonetta tuonnemmaksi, onhan tässä jo kolme vuotta pakerrettu.

        Samaa mieltä tosta pellestä, jotenkin arvattavissa että kirjoittaja asuu jossain sossun järkkäämässä kerrostaloyksiössä. Ihan kiva silti että on tuonkinlaisen kirjoitteluharrastuksen löytänyt esim pössyttelyn sijaan.

        :)


      • vahvaa vähemmälläkin
        piitkästämies kirjoitti:

        joo, paskat mitään rahoja auton ostoon ole. Ite vaan laskettiin että varmaan olis tullut 74599 (e200 bensa, classic lisävarusteet ja luxus pölykapselit, sis.toim.kulut) kalliimmaksi jos oltais avaimetkäteen teetetty. Vaimo sanoi lähtiessään että olis varmaan tullut valmiiksikin. Mun mielestä oli ihan hyvä ajatus jättää yläkerta ja alakerran pari huonetta tuonnemmaksi, onhan tässä jo kolme vuotta pakerrettu.

        Samaa mieltä tosta pellestä, jotenkin arvattavissa että kirjoittaja asuu jossain sossun järkkäämässä kerrostaloyksiössä. Ihan kiva silti että on tuonkinlaisen kirjoitteluharrastuksen löytänyt esim pössyttelyn sijaan.

        :)

        Tänä aamuna heräsin ilman krapulaa-
        tuloja on ,en mersua halaja-
        älvärissä asun- talli on piiiitkästä
        talliin mahtuu kolme japsia
        tallin tekoon kolme piiiiitkää vuotta
        älvärin tekoon meni yksi viikko
        talliko parempi kuin älväri ?
        saako tällä tukittua lärvisi?


      • piitkästämies
        vahvaa vähemmälläkin kirjoitti:

        Tänä aamuna heräsin ilman krapulaa-
        tuloja on ,en mersua halaja-
        älvärissä asun- talli on piiiitkästä
        talliin mahtuu kolme japsia
        tallin tekoon kolme piiiiitkää vuotta
        älvärin tekoon meni yksi viikko
        talliko parempi kuin älväri ?
        saako tällä tukittua lärvisi?

        Niinpä, kolmella kaljalla ei sitä rapulaa onnistu hankkimaan. Onkos sullakin ne kolme japsia: 1. rikki 2. varaosiksi 3.ajossa ilman leimaa ? ;)

        Oikeasti toi älvärin pystytys kestää ton viikon, vakmis (sähköt,tapetit,takat) menee kuukauden verran. Ai mistäkö tiedän...


      • vahvaa vähemmälläkin
        piitkästämies kirjoitti:

        Niinpä, kolmella kaljalla ei sitä rapulaa onnistu hankkimaan. Onkos sullakin ne kolme japsia: 1. rikki 2. varaosiksi 3.ajossa ilman leimaa ? ;)

        Oikeasti toi älvärin pystytys kestää ton viikon, vakmis (sähköt,tapetit,takat) menee kuukauden verran. Ai mistäkö tiedän...

        ...on katsastettuja, mutta yksi mp. ja lisäksi kelkka tallissa (ei näy lunta). Kaikki tiptop (ammatin puolesta) mutta rakentamisesta en ymmärrä yhtään mitään eikä suvussakaan ole "Rauno Kankaita" ja muita "rak-makkeja". Siksi älväri.

        Missä he olivat kun harkitsin talorakennusta? Nyt asutaan tässä mutta piitkästä ei tule jatkossakaan kuin jotain tallin laajennuksia, ehkä.

        Lauta ja kakkosnelonen alkaa olla aika kallista odotetaan "rommausta" ja ostetaan "tikkuja" sitten....rautakauppiaan pakkohuutokaupasta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1792
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe