Kertokaapa kokemuksia tuosta bigma-objektiivista.
Olen nimittäin hankkimassa sellaisen, jos se teidän mielestänne on sen arvoinen.Kerro siis kokemuksesi!!!
Bigma
5
1005
Vastaukset
- Fotari
Kopioi osoite niin saat netin kautta jonkin verran käyttökokemus tietoa
www.harhakuva.org/viewtopic.php?t=880&sid=acb2ecd28d28395f2586d7802248cd24 - 39k -- kuhmeli
Eipä tuolla ollut paljonkaan tietoa. Halutaan kuulla todellisia käyttökokemuksia! Eikä mitään linkityssulkeisia pliis!
- tuollaisesta
kuhmeli kirjoitti:
Eipä tuolla ollut paljonkaan tietoa. Halutaan kuulla todellisia käyttökokemuksia! Eikä mitään linkityssulkeisia pliis!
ole tietoa, en ole kuullutkaan.
kuulostaa nimi kuin olisi kopio sigmasta, eikös se ole linssi kans? - kuhmeli
tuollaisesta kirjoitti:
ole tietoa, en ole kuullutkaan.
kuulostaa nimi kuin olisi kopio sigmasta, eikös se ole linssi kans?Se on lempparinimi Sigman objektiiville 50-500mm.
- D200
kuhmeli kirjoitti:
Se on lempparinimi Sigman objektiiville 50-500mm.
putken 400 mm ja ylöspäin epätarkaksi. Putkea on kehuttu mutta en oman testini jälkeen enää empinyt, vaan jätin ostamatta!
Hankin sen sijaan Sigman 100-300 f4 ex apo (dgversio) putken ja siihen olen ERITTÄIN tyytyväinen!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536445Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483826Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01310Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard01070- 971025
- 52890
- 56856
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137833- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827