Moi!
Olen 17-vuotias "normaali" ei tupakoiva tai alkoholia nauttiva, terveellisillä elämäntavoilla ja urheilullinen nuori poika. Tuntuu välillä siltä, että olisi kokoajan stondis: aamulla aina seisoo, koulussakin välillä seisoo ja melkein aina tekisi mieli masturboida. Keskimäärin tuleekin runkattua se ~3 kertaa päivässä. MUTTA, ongelmana on "tyttöystäväni kanssa oleminen". Tyttöystäväni on todellakin hyvännäköinen ja houkutteleva. Itse seksiin ei olla koskaan viellä päästy, vaikka molemmilla olisi halua paljonkin (sen tiedän). Kuitenkin ollaan paljon hyväilty, suudeltu ja jopa olen nuollut häntä. Joka kerta kun saan häneltä kielarin tai tulen taas esim. päivän pituisen paussin jälkeen hänen kanssaan kosketuksiin, on kaveri jo kovana housuissa. Mutta ongelmat heräävät ns. esileikkien aikana. Muna kyllä seisoo sen 15-20min täysin kovana, vaikka tekisin vain hänelle mielihyvää.. Kuitenkin sen 15-20min jälkeen muna tuntuu menevän täysin veltoksi, kuin se olisit turtunut täysin siihen hommaan, ja kinnostusta ei tuntuisi olevan, vaikka kuitekin periaatteessa on. Eilen kuitenkin hän otti pitkien esileikkien jälkeen (noin 45min) minulta esimmäistä kertaa suihin. Heräsi kuitenkin huolenaihe, kun kaluni ei ollutkaan kovana, vaan kuin ns. "puolistondis". Tilanne tuntui jotenkin erittäin nololta, ja siihen sitten jäi itse seksiinkin siirtyminen :/.. Nyt suoraan sanottuna vituttaa huolella, eikä ole ollenkaan jotenkin kiinnostusta seksiin, vaikka yleensä kuitenkaan mitään muuta mielessä ei olekaan, ja aina tuntuisi olevan stondis.
Eli onko tämä nyt sitä ekan kerran jännitystä, vai mitä? Tätä esileikkiä=MELKEIN seksiin siirtymistä on jo tapahtunut noin 7 kertaa, mutta aina kuitenkin omalta osalta tökännyt siihen "ujouteen" tuon velttouden kannalta. Omasta mielestäni kuitenkaan en runkkaa "liikaa", sen 2-3 kertaa päivässä, ja ennen hänen tapaamistaan usein jättänyt sen aamurunkun ja iltarunkunkin väliin, vaikka kuinka aamustondis painaisi.. "Vinkkejä" tai asiallisia kommentteja olisi tarvis :/! En nyt usko/tai ainakaan Koskaan olisi uskonut, että minulla jonkilnainen erektiohäiriö voisi olla...
Vinkkejä/apua tarvitsis!
5
1066
Vastaukset
- ei...
Väärä palsta, täällä emme tiedä mitään 17v ongelmista. Katso jos löytyi vaikka iho-ongelmat osastolta akne-palsta.
- Samasta kärsinyt
Kerroit masturboivasi kolmisen kertaa päivässä. Ei kulli mikään kone ole, vaikka sulla hyvin seisookin. Pidä ennen tyttösi tapaamista taukoa itsetyydytyksessä päivä tai pari, niin halut on kovemmat ja kulli seisoo taatusti pitempään. Minulla esimerkiksi kolmen päivän tauko sai aikaan varsinaisen kestostondiksen, ja kun emme sitten päässeetkään esileikkiä pidemmälle, sain yöllä unessa valtavan siemensyöksyn.
- runkku.
Voi hyvänen aika.
3 kertaa päivässä runkkaa ja vielä ihmettelee näitä asioita.
Vähennä sitä oman käden käyttöä murto osaan siitä. - Rachek
Esileikit pois ja suoraan sisään, kyllä se siitä!
- harir
Itselläni oli suorituspaineita jonka takia ei oikein seisonut kunnolla, ja asiaa ei auttanut n15min pitkät esileikit jonka aikana kalu ainakin kerkesi jo lopahtaa ,nyt n 50x naintikertaa takana niin kalu kestää kovana sen 15minuuttia, vähentäkää esileikki n5minuuttiin niin että nainen kostuu ja aloittakaa hommat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057