pikkujouluna?
petetäänkö
13
654
Vastaukset
- serop1
että ei petetä- Mennään kumpikin samoihin pikkujouluihin, kun avecina pääsee ;) Eikä petettäis, vaikka ei pääsiskään :) On se tuo oma ukko kunnon mies. Ei läträä ees aikuistenjuomalla niin ei se pää mene sekaisin ja sydän kuuluu minulle ;)
- issu56
hyvin yksinkertaiseen kysymykseen....EI PETETÄ!!
- vakaalla pohjalla mennään
ei ole petetty eikä pelkoa pettämisestä ole,en ymmärrä parisuhdetta jossa ei luottamus ole 100prosenttista.Olemmejuhlineet yhdessä ja erikseen eikä mitään ongelmia ole ikinä siinä suhteessa ollut.Olen periaatteen kannattaja joko ollaan sata linsissä tai sit ei olla ollenkaan.
- issu56
vakaalla pohjalla mennään kirjoitti:
ei ole petetty eikä pelkoa pettämisestä ole,en ymmärrä parisuhdetta jossa ei luottamus ole 100prosenttista.Olemmejuhlineet yhdessä ja erikseen eikä mitään ongelmia ole ikinä siinä suhteessa ollut.Olen periaatteen kannattaja joko ollaan sata linsissä tai sit ei olla ollenkaan.
on meillä ollut jo yli 30v periaatteena ja tästä on ihan hyvä jatkaa :=).
ei pikkujouluna eikä muulloinkaan. Meillä on vankka usko ja luottamus toiseen ja myös toisen kunnioittaminen. Kunnioittaminen tarkoittaa myös sitä että puhutaan vaikeistakin asioista. Pitkä liittomme ei ole ollut pelkkää tasaista, jokaisessa liitossa on omat kuoppansa ja ylämäkensä, mutta puhumalla asioista yleensä selvitään.
- tilastotietoa
kolmas pettää pikkujouluna.
- pettämätön 100
p.stä johan tässä näkee näistä vastauksistakin jotta ei pidä paikkaansa
- issu56
niihin tilastotiehoihin aina niin sataa uskoa...tai sitte on parisuhteessa jotain todella pahasti pielessä!!
Ei petetä minua, enkä petä minäkään.
PS.
Miten itse vastaat tuohon kysymykseesi ?- kaunis lady
kukaan petä,mutta ne muut.
- Koirakko
mutta on petetty monessa muussa paikassa/ ajassa menneessä elämässä. Ei tästä elämästä selviä ilman "kokemuksia". Aikanaan se ketutti kovasti, nyt ne on menneitä.
Pikkujoulu on ylimainostettu pettämisen suhteen. Jos joku kokee, että ruoho on vihreämpää aidan takana, ei siihen jouluja tarvita. Roskapussin vienti riittää.... - amityville
pettää, eikä tuokaan pikkujouluna jo paketteja ;o)
Mies tai minä? Ei petetä, mitäpä hyötyä siitä kelleen ees olisikaan..Omalla on pärjätty tähänkin asti ja niin tästä eteenpäinkin=) - Todellakaan
En tiedä, jos tietäisin, niin eihän se sitten pettämistä olisikaan. Petoksen tunnusmerkkihän on, että "uhri" ei tiedä asiasta.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3606531Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483856Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava211405Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard121147- 981051
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,162928- 52920
- 56876
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue17869Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9847