Nyt olisi myytävänä 9 undulaattia että jos kiinnostaa. Puolet niistä on kesyjä.
myytävänä
13
652
Vastaukset
- katssi
Minä ehkä aijon ostaa vielä unduja. Voisitko kertoo minkä hintasia undulaatit ovat.
- kyyhkynen
undut ovat 20e kpl
- sharam
kyyhkynen kirjoitti:
undut ovat 20e kpl
hei missä linnut siatsevat..ja voisitko lähettä kuvan linnuista sähköpostiini ..
- kyyhkynen
sharam kirjoitti:
hei missä linnut siatsevat..ja voisitko lähettä kuvan linnuista sähköpostiini ..
moi
Linnut ovat riihimäellä että jos kiinnostaa voit tulla itse hakemaan niitä koska me emme suostu lähtemään kuljettamaan . Linnut ovat 15e-20e. - sharam
kyyhkynen kirjoitti:
moi
Linnut ovat riihimäellä että jos kiinnostaa voit tulla itse hakemaan niitä koska me emme suostu lähtemään kuljettamaan . Linnut ovat 15e-20e.hei aija sepäs mukava...mutta voisitko lähettä kuvan sähköpostiini [email protected] se ..kiitos
- sharam
kyyhkynen kirjoitti:
moi
Linnut ovat riihimäellä että jos kiinnostaa voit tulla itse hakemaan niitä koska me emme suostu lähtemään kuljettamaan . Linnut ovat 15e-20e.hei paljon myyt kakki linnut
. - kyyyhkynen
sharam kirjoitti:
hei paljon myyt kakki linnut
.yksi linyu maksaa 20e. Jos haluat ostaa niin voit itse hakea iihimäeltä
- ndjqj
kyyhkynen kirjoitti:
moi
Linnut ovat riihimäellä että jos kiinnostaa voit tulla itse hakemaan niitä koska me emme suostu lähtemään kuljettamaan . Linnut ovat 15e-20e.hei ovatko lintuja vielä myynissä
- kyyhkynen
ndjqj kirjoitti:
hei ovatko lintuja vielä myynissä
onhan niitä riihimäessä
- smsi
kyyhkynen kirjoitti:
onhan niitä riihimäessä
hei onnisttuko sinulta tuonti ..
- kyyhkynen
smsi kirjoitti:
hei onnisttuko sinulta tuonti ..
Sillein käy vain että sinä haet itse linnut
- kyyhkynen
kyyhkynen kirjoitti:
onhan niitä riihimäessä
Pystyisitkö hakemaan linnut Riihimäeltä??
- §ww§
kyyhkynen kirjoitti:
Pystyisitkö hakemaan linnut Riihimäeltä??
hei aija okei..en tiedä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.3254288Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-2000011881593976Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.853414Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös2362895- 612448
- 341787
Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä
The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v371466- 431433
- 451305
Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.1581257