Nyt olisi myytävänä 9 undulaattia että jos kiinnostaa. Puolet niistä on kesyjä.
myytävänä
13
664
Vastaukset
- katssi
Minä ehkä aijon ostaa vielä unduja. Voisitko kertoo minkä hintasia undulaatit ovat.
- kyyhkynen
undut ovat 20e kpl
- sharam
kyyhkynen kirjoitti:
undut ovat 20e kpl
hei missä linnut siatsevat..ja voisitko lähettä kuvan linnuista sähköpostiini ..
- kyyhkynen
sharam kirjoitti:
hei missä linnut siatsevat..ja voisitko lähettä kuvan linnuista sähköpostiini ..
moi
Linnut ovat riihimäellä että jos kiinnostaa voit tulla itse hakemaan niitä koska me emme suostu lähtemään kuljettamaan . Linnut ovat 15e-20e. - sharam
kyyhkynen kirjoitti:
moi
Linnut ovat riihimäellä että jos kiinnostaa voit tulla itse hakemaan niitä koska me emme suostu lähtemään kuljettamaan . Linnut ovat 15e-20e.hei aija sepäs mukava...mutta voisitko lähettä kuvan sähköpostiini [email protected] se ..kiitos
- sharam
kyyhkynen kirjoitti:
moi
Linnut ovat riihimäellä että jos kiinnostaa voit tulla itse hakemaan niitä koska me emme suostu lähtemään kuljettamaan . Linnut ovat 15e-20e.hei paljon myyt kakki linnut
. - kyyyhkynen
sharam kirjoitti:
hei paljon myyt kakki linnut
.yksi linyu maksaa 20e. Jos haluat ostaa niin voit itse hakea iihimäeltä
- ndjqj
kyyhkynen kirjoitti:
moi
Linnut ovat riihimäellä että jos kiinnostaa voit tulla itse hakemaan niitä koska me emme suostu lähtemään kuljettamaan . Linnut ovat 15e-20e.hei ovatko lintuja vielä myynissä
- kyyhkynen
ndjqj kirjoitti:
hei ovatko lintuja vielä myynissä
onhan niitä riihimäessä
- smsi
kyyhkynen kirjoitti:
onhan niitä riihimäessä
hei onnisttuko sinulta tuonti ..
- kyyhkynen
smsi kirjoitti:
hei onnisttuko sinulta tuonti ..
Sillein käy vain että sinä haet itse linnut
- kyyhkynen
kyyhkynen kirjoitti:
onhan niitä riihimäessä
Pystyisitkö hakemaan linnut Riihimäeltä??
- §ww§
kyyhkynen kirjoitti:
Pystyisitkö hakemaan linnut Riihimäeltä??
hei aija okei..en tiedä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483