Suomi on Japani ja Ruotsi on Kiina, ja Japani on paras koska siellä ei syödä kissoja, Mutta törkeetä ku kaikissa maissa syödään pupuja >:(, jestas, ettekö huomaatte että pupuja ei saa syödä >:(?
P.S. Anteeks jos tää on väärä palsta
Suomi ja Ruotsi
17
986
Vastaukset
- oca69
Tähän voisi vastata.
Oisi kyllä kiva niinkuin kokeilu halussa syödä
kissaa, koiraa, ihmistä ja kaikkia muita hassun kurisia juttuja. :P
Kaikkea pitää kokeilla :)- Quinc.y
Moraali kysymys, että syökä ihmistä vai ei?
- Ichigo!
Quinc.y kirjoitti:
Moraali kysymys, että syökä ihmistä vai ei?
Ei ihmisiä voi syödä enkä syö kissoja, koiria eikä pupuja.
- Hiihihihii
Ichigo! kirjoitti:
Kaikki menee alas ihmistä lukuunottamatta.
Pupu maistuu oikein hyvälle enkä näe mitään pahaa kissojen tai koirienkaan popsimisessa. En minä niitä kuitenkaan joka päivä söisi, mutta kokeilla voisin. - mimeko
Hiihihihii kirjoitti:
Kaikki menee alas ihmistä lukuunottamatta.
Pupu maistuu oikein hyvälle enkä näe mitään pahaa kissojen tai koirienkaan popsimisessa. En minä niitä kuitenkaan joka päivä söisi, mutta kokeilla voisin.Lukekaa viesti AIVAN LOPPUUN ASTI ennekuin vastaatte! -kiitos-
Täälläpä ollaan ihmisten syömistä vastaan. Kaikki pitävät sitä sairaana (okei ei mikään ihme, mutta silti, en halua nyt kommentteja että olen kannibaali tai jotain). Loppujen lopuksihan se on suunnilleen pelkkä moraali kysymys.
Jos sinulle tarjottaisiin paistettua ja muutenkin valmistettua ihmisen lihaa, ja sanottaisiin että se on porsaan tai jonkun muun elikon lihaa, voisit syödä sitä hyvällä ruokahalulla. En usko että kukaan täällä on maistanut ja siksi sanoo että "ei mene alas".
Hävetkää ihmiset! Syötte Sikoja ja Nautoja ja Kaneja ja Koiria, mutta ihmisen syöminen on kaiken tuon jälkeen ihan mahdotonta ja kammottavaa?? Ihan samanlaisia elämän ansaitsevia otuksia ovat myös nuo aikaisemmin mainitsemani elikot - ja monet muutkin mitä syödään!
Kiitos. En ole kasvissyöjä, syön paljon lihaa ja hyvällä ruokahalulla. En ole maistanut ihmistä(enkä välttämättä hingukkaan maistamaan) Mutta olen tylsistynyt joten tulen tänne marmattamaan -.-' Olen pahoillani, koettakaa kestää sekoiluani^^- - XwayUP
mimeko kirjoitti:
Lukekaa viesti AIVAN LOPPUUN ASTI ennekuin vastaatte! -kiitos-
Täälläpä ollaan ihmisten syömistä vastaan. Kaikki pitävät sitä sairaana (okei ei mikään ihme, mutta silti, en halua nyt kommentteja että olen kannibaali tai jotain). Loppujen lopuksihan se on suunnilleen pelkkä moraali kysymys.
Jos sinulle tarjottaisiin paistettua ja muutenkin valmistettua ihmisen lihaa, ja sanottaisiin että se on porsaan tai jonkun muun elikon lihaa, voisit syödä sitä hyvällä ruokahalulla. En usko että kukaan täällä on maistanut ja siksi sanoo että "ei mene alas".
Hävetkää ihmiset! Syötte Sikoja ja Nautoja ja Kaneja ja Koiria, mutta ihmisen syöminen on kaiken tuon jälkeen ihan mahdotonta ja kammottavaa?? Ihan samanlaisia elämän ansaitsevia otuksia ovat myös nuo aikaisemmin mainitsemani elikot - ja monet muutkin mitä syödään!
Kiitos. En ole kasvissyöjä, syön paljon lihaa ja hyvällä ruokahalulla. En ole maistanut ihmistä(enkä välttämättä hingukkaan maistamaan) Mutta olen tylsistynyt joten tulen tänne marmattamaan -.-' Olen pahoillani, koettakaa kestää sekoiluani^^-sulla on pointti, minustakin se on aivan moraali kysymys ja samoja proteiinejahan ja valkuais aineitahan se ihminenkin on, mutta en ihan ensimmäisenä alkaisi ihmistä popsimaan (ehkä jos ei olisi muuta mahdollisuutta selviytyä, silloin saattaisin alkaa pohtimaan sitäkin vaihtoehtoa...), toisaalta (pakko heittää kauhukuva tähän väliin...) eihän sitä koskaan tiedä mitä siinä jauhe-lihassa on...
- näin...
XwayUP kirjoitti:
sulla on pointti, minustakin se on aivan moraali kysymys ja samoja proteiinejahan ja valkuais aineitahan se ihminenkin on, mutta en ihan ensimmäisenä alkaisi ihmistä popsimaan (ehkä jos ei olisi muuta mahdollisuutta selviytyä, silloin saattaisin alkaa pohtimaan sitäkin vaihtoehtoa...), toisaalta (pakko heittää kauhukuva tähän väliin...) eihän sitä koskaan tiedä mitä siinä jauhe-lihassa on...
Joku tuntematon, vaikka joku josta ette pidä ollenkaan syö sianlihaa. Nyt kuvitelkaa, että se ei olekaan sianlihaa, vaan se on jonkun teille rakkaan ihmisen lihaa. Teidän rakkaimpanne ovat olleet suljettuna epäinhimillisissä tiloissa (mikä tahansa "tila" on vapaudenriistoa) teurastettu enemmän tai vähemmän julmasti, ja nyt joku syö heitä.
Miltä se tuntuisi?
Jos saisin valita söisin mielummin ihmisiä kuin eläimiä (joita en syö ollenkaan). Ehkä joku päivä se onnistuu. Ja silloin aion nauttia siitä kun pääsen järsimään jonkun rakkaimman lihaa ja luita. Nami :) - vampira-87
näin... kirjoitti:
Joku tuntematon, vaikka joku josta ette pidä ollenkaan syö sianlihaa. Nyt kuvitelkaa, että se ei olekaan sianlihaa, vaan se on jonkun teille rakkaan ihmisen lihaa. Teidän rakkaimpanne ovat olleet suljettuna epäinhimillisissä tiloissa (mikä tahansa "tila" on vapaudenriistoa) teurastettu enemmän tai vähemmän julmasti, ja nyt joku syö heitä.
Miltä se tuntuisi?
Jos saisin valita söisin mielummin ihmisiä kuin eläimiä (joita en syö ollenkaan). Ehkä joku päivä se onnistuu. Ja silloin aion nauttia siitä kun pääsen järsimään jonkun rakkaimman lihaa ja luita. Nami :)On teillä jutut.
Mutta tottahan se on, että kannibalismi on aivan ihmisen oma keksimä asia. Luonnossa harva laji yleensä syö toisia omaan lajiinsa kuuluvia pääravintonaan. Mutta useimmat pakon tai jonkin muun syyn seurauksena tekevät näin. Joten se on aivan luonnollista. Ihminen ei vaan pidä sitä oikeana, ja ihminen on itse kehittänyt mikä on oikein ja mikä väärin.
Jotein näillä eväillä eteenpäin. - ghethsrjuryd
vampira-87 kirjoitti:
On teillä jutut.
Mutta tottahan se on, että kannibalismi on aivan ihmisen oma keksimä asia. Luonnossa harva laji yleensä syö toisia omaan lajiinsa kuuluvia pääravintonaan. Mutta useimmat pakon tai jonkin muun syyn seurauksena tekevät näin. Joten se on aivan luonnollista. Ihminen ei vaan pidä sitä oikeana, ja ihminen on itse kehittänyt mikä on oikein ja mikä väärin.
Jotein näillä eväillä eteenpäin.ei muuten liity animeen ja mangaan ollenkaan.
Itselleni samaa lajia olevan otuksen syöminen vain on väärin ja sairasta. Tiedän, on eläimiä jotka tekevät niin mutta silti. - oca69
mimeko kirjoitti:
Kiitos. En ole kasvissyöjä, syön paljon lihaa ja hyvällä ruokahalulla. En ole maistanut ihmistä(enkä välttämättä hingukkaan maistamaan) Mutta olen tylsistynyt joten tulen tänne marmattamaan -.-' Olen pahoillani, koettakaa kestää sekoiluani^^-Lähdetäänkö kokeilemaan. kolkataan joku bodari ja ruvetaan paistelemaan :P
Pitää muistaa nuijia ensin niin varmasti maistuu :D
Kyllähän varmaan maistasin jos eteen työnnettäs. kokeilu mielessä ofc :) - ichigo-79
oca69 kirjoitti:
Lähdetäänkö kokeilemaan. kolkataan joku bodari ja ruvetaan paistelemaan :P
Pitää muistaa nuijia ensin niin varmasti maistuu :D
Kyllähän varmaan maistasin jos eteen työnnettäs. kokeilu mielessä ofc :)mutta...kyllähän se bodari täyttä lihaa olisi vaikka epäilenpä suuresti että kovinpa olisi sitkasta vielä joukko nuijinnankin jälkeen XD
niistä lisä aineista puhumattakaan ;) tuskinpa olisi luomua XD !!!
sikamaista tahi ei taidanpa pitäytyä possussa :D
PS. pupuihin en ole kajonnut XD - mimeko
ichigo-79 kirjoitti:
mutta...kyllähän se bodari täyttä lihaa olisi vaikka epäilenpä suuresti että kovinpa olisi sitkasta vielä joukko nuijinnankin jälkeen XD
niistä lisä aineista puhumattakaan ;) tuskinpa olisi luomua XD !!!
sikamaista tahi ei taidanpa pitäytyä possussa :D
PS. pupuihin en ole kajonnut XDmennään ihmeessä! mutta ei kyllä nuijita liikaa, paloitellaan ja paistetaan mielummin
- oikea?
ghethsrjuryd kirjoitti:
ei muuten liity animeen ja mangaan ollenkaan.
Itselleni samaa lajia olevan otuksen syöminen vain on väärin ja sairasta. Tiedän, on eläimiä jotka tekevät niin mutta silti.Ja mikä on väärä? Ja oletko koskaan nähnyt mitään tervettä? Mitä on terve? Millainen on terve?
Ihmettelin aihetta itsekin... anime ja manga-palsta sentään. - oca69
mimeko kirjoitti:
mennään ihmeessä! mutta ei kyllä nuijita liikaa, paloitellaan ja paistetaan mielummin
Nyt tuli oikeesti nälkä :D
- Quinc.y
mimeko kirjoitti:
Kiitos. En ole kasvissyöjä, syön paljon lihaa ja hyvällä ruokahalulla. En ole maistanut ihmistä(enkä välttämättä hingukkaan maistamaan) Mutta olen tylsistynyt joten tulen tänne marmattamaan -.-' Olen pahoillani, koettakaa kestää sekoiluani^^-Katsos siat/pupuset/naudat eivät puhu. Se voi olla vähän eri juttu ku kanat tuolla huutas ku niitä vietäs vajan taa.
- ^O^
oca69 kirjoitti:
Nyt tuli oikeesti nälkä :D
Maistuis kyllä mullekkin! :P
- J.M.
Ichigo! kirjoitti:
Se on niinpä eikä niimpä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16712501
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454680Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1453670Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392768Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1081671Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1031524Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461