sika hyvä pikku-kalle vitsi

iikka_95

olipa kerran pikku-kalle hänen äiti leipoi pipareita äitiltä tippui yksi pipari ja äiti sanoi helvetti pikku-kalle kysyi mitä se tarkoittaa äiti vastasi meidän uutta hattuhyllyä
äidiltä tippui toinen pipari ja äiti sanoi vittu
pikku-kalle kysyi mitä se tarkoittaa äiti sanoi meidän naulakkoa äidiltä tippui kolmas ja äiti sanoi isän munan karva pikku-kalle kysyi mitä se tarkoittaa äiti sanoi isän uutta autoa kun vieraat tuli pikku-kalle sanoi laittakaa hatut helvettiin ja laittakaa takit vittuun ja menkää katsomaan isän uutta munan karvaa

7

6252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghfdhs

      Ossaat tosi hyvin kirjottaa. Hanki elämä!

    • Baari-mikko

      Aika hyvä mutta unohdit pisteet ja pilkut.

    • Ole jo vanha vitsi?

    • VERY GOOD!!!!

      Pikku-Kallelle tuli koulussa läksyä ottaa jokaiselta perheenjäseneltä yksi lause. Ensimmäisenä Pikku-Kalle sanoi isoveljelle: "Sano joku lause!" Isoveli vastasi: "Pää kiinni!" Sen jälkeen Pikku-Kalle sanoi äidille: "Sano joku lause!"
      Äiti tiskasi ja vastasi: "Kyllä, mieluusti". Sen jälkeen Pikku-Kalle sanoi isälle: "Sano joku lause!" Isä korjasi putkivuotoa ja tuumasi: "Jossain tuolla viemärin uumenissa" Sitten Pikku-Kalle sanoi vauvalle: "Sano joku lause!" Vauva vastasi: "Muumimamma!" Sitten Pikku-Kalle meni kouluun ja opettaja sanoi: "Kalle, sanoisitko sen lauseen?" Pikku-Kalle vastasi: "Pää kiinni!" Opettaja patisti: "Nyt rehtorin puhutteluun!" Kalle vastasi: "Kyllä mieluusti" Kalle meni puhutteluun ja rehtori sanoi: "Missä sinä asut?" Kalle vastasi: "Jossain tuolla viemärin uumenissa" Rehtori vastasi: "Jaha, mikä sinun äitisi nimi on?" Kalle vastasi: "Muumimamma!!!"

    • marliiisi

      toi oli hyvä, mutta mulle on kerrottu se silleen että se isä sanoo että : jossain tuolla vessan uumenissa. :)

    • kiva---ryyninne

    • Eikös tämä ole jo vanha vitsi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3079
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2771
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2568
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2558
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1703
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1657
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1496
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1362
    Aihe