olipa kerran pikku-kalle hänen äiti leipoi pipareita äitiltä tippui yksi pipari ja äiti sanoi helvetti pikku-kalle kysyi mitä se tarkoittaa äiti vastasi meidän uutta hattuhyllyä
äidiltä tippui toinen pipari ja äiti sanoi vittu
pikku-kalle kysyi mitä se tarkoittaa äiti sanoi meidän naulakkoa äidiltä tippui kolmas ja äiti sanoi isän munan karva pikku-kalle kysyi mitä se tarkoittaa äiti sanoi isän uutta autoa kun vieraat tuli pikku-kalle sanoi laittakaa hatut helvettiin ja laittakaa takit vittuun ja menkää katsomaan isän uutta munan karvaa
sika hyvä pikku-kalle vitsi
7
6317
Vastaukset
- ghfdhs
Ossaat tosi hyvin kirjottaa. Hanki elämä!
- Baari-mikko
Aika hyvä mutta unohdit pisteet ja pilkut.
Ole jo vanha vitsi?
- VERY GOOD!!!!
Pikku-Kallelle tuli koulussa läksyä ottaa jokaiselta perheenjäseneltä yksi lause. Ensimmäisenä Pikku-Kalle sanoi isoveljelle: "Sano joku lause!" Isoveli vastasi: "Pää kiinni!" Sen jälkeen Pikku-Kalle sanoi äidille: "Sano joku lause!"
Äiti tiskasi ja vastasi: "Kyllä, mieluusti". Sen jälkeen Pikku-Kalle sanoi isälle: "Sano joku lause!" Isä korjasi putkivuotoa ja tuumasi: "Jossain tuolla viemärin uumenissa" Sitten Pikku-Kalle sanoi vauvalle: "Sano joku lause!" Vauva vastasi: "Muumimamma!" Sitten Pikku-Kalle meni kouluun ja opettaja sanoi: "Kalle, sanoisitko sen lauseen?" Pikku-Kalle vastasi: "Pää kiinni!" Opettaja patisti: "Nyt rehtorin puhutteluun!" Kalle vastasi: "Kyllä mieluusti" Kalle meni puhutteluun ja rehtori sanoi: "Missä sinä asut?" Kalle vastasi: "Jossain tuolla viemärin uumenissa" Rehtori vastasi: "Jaha, mikä sinun äitisi nimi on?" Kalle vastasi: "Muumimamma!!!" - marliiisi
toi oli hyvä, mutta mulle on kerrottu se silleen että se isä sanoo että : jossain tuolla vessan uumenissa. :)
kiva---ryyninne
Eikös tämä ole jo vanha vitsi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368