No niin, otetaanpas uudelleen tämä hotelli käsitteleyyn, vaikka edellisessä keskustelussa huoneistoja jo haukuttiin...
Entäs sitten hotellihuoneet? Millaisia ne olivat? Kai niissä joku on jo ehtinyt majailemaan??
Hotellin tietoja, kun lukee netistä, siellä sanotaan, että huoneistot ovat ranskalaisilla parvekkeilla, ja minä otaksun, että ne on sellaisia "tuuletusikkunoita ovella". Oliko huoneistoissa sellainen vai ei mitään?
Toiseksi, kun niitä kahta kuvaa katsoo netistä, on siinä hotellissa ihan oikeankin näköisiä parvekkeita. Liekö ne sitten hotellihuoneilla, vaikkei parvekkeista mitään mainita hotellintiedoissa?!?
Alkaa jo matkakuume olla kova, kun lähtö on 14.12.. Kovasti matkaa odotamme, ja pitää nyt toivoa, ettei huoneet nyt ihan kopperoita ole. Onhan se kuitenkin uusi hotelli.
Laittakaa nyt hyvät ihmiset hotellista tietoa, jos sitä on. Ja kaikki samalle lähdölle lähtevätkin, laittakaa viestiä, niin tiedämme ketä meitä kohta aurinkoon täältä vesisateesta pääsee!!!
Ponta Negra Beach Hotelli
2
528
Vastaukset
- Menossa
Hei, samalla lennolla ollaan menossa, eri hotelli vain. Kohta alkaa matkakuume. Hyvää lomaa teille!
- Ole tarkkana
13neliön koppeja tuuletusikkunalla ja sekin sisäpihalle.Vastakkainen siipi on 10metrin päässä,eli todella lähellä.Henkilökunta respassa on joustamatonta ja kylmäkiskoista.Eivät osaa englantia,ja tehdasmainen rakennus.Jos tuurilla pääset parvekkeelliseen huoneistoon,yleensä vaaditaan lisämaksu.Niin pääset nauttimaan liikenteen melusta joka tulee rantatieltä joka kaartaa ylös hotellin sivussa.Esitteen tiedot ovat todella mairittelevia verrattuna mitä paikan päällä tuli koettua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904