En muuta...
Tahdon tyttöystävän!!!
15
1815
Vastaukset
- walma
minkälaisen tytön haluat? =)
- without love...
Ei polta, ei juo (vähän saa), 16-21 vuotias, ulkonäystä en sano mitään
tai alkaa valitus.
Ja että haluaa asua MAALLA JA MAATILALLA! - walma
without love... kirjoitti:
Ei polta, ei juo (vähän saa), 16-21 vuotias, ulkonäystä en sano mitään
tai alkaa valitus.
Ja että haluaa asua MAALLA JA MAATILALLA!Otaksä suoraan vaan semmosen, joka ilmottautuu sopivan noiden kriteerien sisälle vai etkö haluu tutustuu eka? =)
- without love...
walma kirjoitti:
Otaksä suoraan vaan semmosen, joka ilmottautuu sopivan noiden kriteerien sisälle vai etkö haluu tutustuu eka? =)
Tottakai. Ei nyt ihan sokkona.
- walma
without love... kirjoitti:
Tottakai. Ei nyt ihan sokkona.
Ei ku sai vaan tosta sun ekasta otsikosta vähän semmosen kuvan :D
- sonderkommando
Miksi ihmeessä? Tytöt tuoksuu hassulta ja niistä saa tyttöbakteereja. Kannattaa välttää.
- yksinäinen justiina
...poikaystävän!
- hmp90
mä oon vapaa!
- yksinäinen justiina
hmp90 kirjoitti:
mä oon vapaa!
okei no otan sit sut :D
- hmp90
yksinäinen justiina kirjoitti:
okei no otan sit sut :D
no senkus tuut ottaa :D
toivottavasti sul ei oo mtn ulkonäkö vaatimuksii ku epäilen et en toteuta niit :DD
- Muska
Niin, kyllähän minäkin huolisin pojan tuohon viereen nukkumaan. (varsinkin sen erään muttamutta.. ujo olen) ;)
- tyttö15
Täällä tyttö joka ei polta, ei juo, ja asuis jopa mielellään maalla! ;DD Ikää kyllä vaan 15 et se siitä ;P
- Pilvipuhuri
Tyttöystävän saat kun vähiten sitä odotat;) ton voin kanssa hyvällä omallatunnolla vahvistaa
- jäbä
meigil on muijii nyt neljä eikä kukaa tiiä toisistaa... en vaa osaa päättää kuka niist on tärkein ku tykkään kaikist niist enkä haluu luopuu niist...! "mä rakastan sua mut mä rakastan muit kans -skandaali" toivottavasti en koskaa paljastu
- Get a life, man
EI OO TOTTA!!! Haluutko vaan, että sulla on tyttöystävä, ei muuta? Siis mitä varten? Iha vaa siks, ettei tarvii olla sinkku. Piste. Ootkoha ite 16-21 vuotias??? kuulostaa enemmä siltä et oot 6 vuotias... Tyttöystävää ei kuulu ottaa ellei rakastu/(nuorempana)ihastu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1268897
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1455374Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333825Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313585Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352634Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3581562Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981557Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?711410Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376