Haluaisin aivan kamalasti vauvan(kateellinen kaikille joilla vauva jo on:). Noh, kyllähän mä olen jo seurustellut vuoden, mutta en usko, että poikaystäväni olisi innostunut vauvasta. Ollaan vasta? 20-vuotiaita. Eikä mun vanhemmatkaan pitäisi asiasta ja asun vielä niiden luona. Eikä opiskelujakaan ole saatu päätökseen.
Mä vain niin haluaisin jo lapsen... Kai sitä vain pitää odottaa vielä kymmenen vuotta että aika olisi sopiva...?
HaluuVauvan
2
412
Vastaukset
- ainkanaan
Voihan olla, että jo 2-3 vuoden päästä pääset tuumasta toimeen. Montako vuotta opiskelut kestää sinulla? Itselläni opiskelut loppuvat keväällä ja nyt ollaan vauvaa alettu yrittämään. Ikää minulla on 23.
- vauvakuume
Ollaan seurusteltu kihlattuni kanssa kaks vuotta ja asutaan jo yhteisessä kämpässä. Ollaan molemmat 20 vuotta ja haluisin enemmän kun mitään, niin oman vaavan. Vakityökin minulta löytyy.. Kihlattuni vaan opiskelee vasta ensimmäistä vuotta ammattikoulussa (koska oli tyhmä ja tuhlasi 3 vuotta lukioon jota ei ikinä loppuun käynyt) eikä ole kanssani samaa mieltä vauvan hankinnasta. Toki ymmärrän hänenkin kantansa, mut mie vaan niin HALUAN vauvan. Hän pelkää ettei kykene elättämään meitä (sitä en häneltä edes vaadi). Eikä se edes ole niin itsestäänselvää että ekalla kerralla muka tärppäis. Eihän sitä tiedä vaikka ei voisi edes lasta saada. Olisihan se kiva tietää ja saada edes esim adoptoitua lapsi ennen kun on ikäloppu.. Minä vaan niin haluaisin oman vaavan, mut sen saamiseen näkyy kuluvan seuraavat 3 vuotta, ennen kun edes voi alkaa yrittämään.. :( Oon niin pahasti tällä hetkellä pettynyt kihlattuuni tämän asian tiimoilta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406355Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8803- 68800
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711