En oikein keksi miten leikkisin gerbiilini kanssa muuten kuin olen nattaa sen kanssa ja teen temppuja sen kanssa! Nyt tarvisin neuvoja miten sen kanssa voisin leikkiä kun itse en ole keksinyt. Ja ainiin! Takan reunalla(kun se ei ole päällä ja kissa ei sisällä!) teen sille tulitikku "pidikkeeseen"(jossa voi pitääjotain aika laihaa) sille pienen agi-radan! Myös hamsujen ja muiden pien jyrsijöiden omistajat saatte auttaa!
Vastaukset 1
- Janey
Löytyykö teiltä isoa pahvilaatikkoa, esim. tv:n, johon voisit laittaa pienempiä pahvilaatikkoja, kuten keksi- ja kauraryynipaketteja, vessapaperirullia ym, tehden gerbiileille kaupungin. Itse et näin voi gerbiilien kanssa puuhata, mutta voit katsella niiden puuhastelua. VOit pitää gerbiileitä myös lattialla juoksemassa, jos huone on turvallinen, ei mitään pieniä koloja, mihin gerbiili pääsisi piiloon (kaapin alustat), ei sähköjohtoja ym. Juoksuttaessasi gerbiileitä voit itse istua huoneen lattialla ja odottaa, että gerbiilit tulevat kiipeilemään päällesi. Jos juoksutat gerbiileitä lattialla, täytyy sinun kuitenkin pystyä saamaan ne kiinni ilman ylimääräistä jahtaamista.
Sinull aon agi-rata takan reunalla? Itse siirtäisin sen lattialle, gerbiili voi helposti tipahtaa lattialle...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3851552Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan831059Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94934Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63849Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49758Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43755- 121725
- 60720
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10658- 37645
- 50616
- 54602
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 45557
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33538Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535- 32531
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85508- 49493
- 80487