miten paljon on tuo korvikkeen määrä? meillä ei rintamaito riitä ja tuntuu nuo yli 100 ml tankkaukset tosi hurjilta neliviikoselle poitsulle. olis kiva tietää jotain "sinne päin" määriä.
te jotka ette ole
4
600
Vastaukset
- Lindanius
Oma lapseni joutui syömättömyyden takia sairaalaan parin viikon iässä. Tuolloin tarvittava sapuskamäärä laskettiin lapsen painosta. Jotain osviittaa voin kuitenkin antaa, sillä muistaakseni poika sai viidesti vuorokaudessa 120ml. Alleviivaan kuitenkin sanaa muistaakseni, koska en todella enää muista varmaksi. Tuntuisi viisi syöttöä aika vähäiseltä pariviikkoiselle näin maalaisjärjellä ajateltuna.
Joka tapauksessa anna pojan syödä, jos kelpaa. Parempi niin päin. :) - näi
meillä vauva (s.2.11) syö pelkästään korviketta ja sitä menee n.2-3h välein 80 mm.painoa nyt varmaan 4kg.
- kiva määrä
Hyvältä määrältä tuo kuulostaa. Reipas on poika syömään. Kuukauden-parin päästä menee tuplasti. Tietysti kaikki vauvat ovat yksilöitä, toiset syövät vähän ja toiset hirmuisesti.
- Omppu
Meillä on kohta 7 viikkoinen poika, korviketta menee kerralla noin 130-160 ml ja kahdesta neljään tuntia on imetysväli. Painoa tullut syntymästä 2 kg ja pituutta 8 cm. Nyt siis mitat ovat 4,9 kg ja 56 cm...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781022
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm89802J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 59727
- 109675
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante112577- 47560
- 18528
- 41498