Avataan........

JJK90

.......uusi Glasshandedin,minun,YksinäisenVaeltajan ja Sonderkommandon kahvikeskustelu :D

Kuinka monta me tämmöstä vielä tehdään :D

198

3637

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Glasshanded

Olin jo niin onnessani kun tila loppui entisestä, jes, ei enää Glasun pikkuvarvas - keskusteluja, mutta ei! Aina vaan lisää. :D

• YksinäinenVaeltaja

eihnä tämä ole enään sinun pikkuvarpaastasi vaan on siirtynyt sinun kahvi addiktioon :D

• JJK90

......GLasun pikkusormi,oi se on niin ihana,mitä minä tekisinkään ilman sinun ihanaa pikkusormeasi

• Glasshanded
        YksinäinenVaeltaja kirjoitti:

eihnä tämä ole enään sinun pikkuvarpaastasi vaan on siirtynyt sinun kahvi addiktioon :D

Niin se on kyllä tainnut tehdä. : D Mutta tosiasia on se että kaffe on nam, vaikka suihkussa.

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

Niin se on kyllä tainnut tehdä. : D Mutta tosiasia on se että kaffe on nam, vaikka suihkussa.

........sanonut juovasi sitä vaikka saunassa :D

• Glasshanded
        JJK90 kirjoitti:

........sanonut juovasi sitä vaikka saunassa :D

Ja muillekin tiedoksi - kahvi on saunassa ihan helvetin hyvää. Suosittelen teillekin. ;D

• Glasshanded
        JJK90 kirjoitti:

......GLasun pikkusormi,oi se on niin ihana,mitä minä tekisinkään ilman sinun ihanaa pikkusormeasi

On se kyllä kieltämättä aika söpö. : D

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

Ja muillekin tiedoksi - kahvi on saunassa ihan helvetin hyvää. Suosittelen teillekin. ;D

Vaikka päällään seisoen niin se on helvetin hyvää :D

• Glasshanded
        JJK90 kirjoitti:

Vaikka päällään seisoen niin se on helvetin hyvää :D

Se on helvetin hyvää vaikka Kiinassa.

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

On se kyllä kieltämättä aika söpö. : D

Kävin sitä taas ihailemassa irc-galleriassa

aah,Glasun pikkusormi,hmm

• YksinäinenVaeltaja
        JJK90 kirjoitti:

Kävin sitä taas ihailemassa irc-galleriassa

aah,Glasun pikkusormi,hmm

No minkäslaista juttua odotat kello 0.40?

• JJK90

No minkäslaista juttua odotat kello 0.40?

........00:41,ei muuttunu väsyneemmäks vielä :D

• sonderkommando

Morsiammellani, joka on muuten kiinalainen, on paha ongelma kahvin kanssa. Hän tuhlaa kaikki säästömme, joilla meidän oli tarkoitus hankkia yhteinen koti Siperiasta, kahviin ja käyttäytyy muutenkin täysin vastuuttomasti. Olen yrittänyt pyytää häntä perheterapiaan, mutta hän raapii minua kauniilla sormillaan... Hyvät ystävät, auttakaa ja kertokaa mitä minun pitäisi tehdä!

• JJK90

.......sun morsiames vaan Glasu kuuluu kahvikupille,menivät naimisiin minuutti sitten olin bestmanina :D

• Glasshanded

:) Osta viimein sitä suklaata minulle. Se rauhoittaa minua paljon.

• sonderkommando
        Glasshanded kirjoitti:

:) Osta viimein sitä suklaata minulle. Se rauhoittaa minua paljon.

Haluatko suklaakakkua? On vielä yksi pala jäljellä.

• Glasshanded
        sonderkommando kirjoitti:

Haluatko suklaakakkua? On vielä yksi pala jäljellä.

Suklaakakkukin on nam. Yksi pala kiitos nam. Tai ehkä jaamme sen.

• sonderkommando
        Glasshanded kirjoitti:

Suklaakakkukin on nam. Yksi pala kiitos nam. Tai ehkä jaamme sen.

Voin kyllä syöttää sinua. Suukki auki...

• Glasshanded

Voin kyllä syöttää sinua. Suukki auki...

Me kiinalaiset emme ole niin uusavuttomia, mutta jos sinulta löytyisi syömäpuikot niin voisin niitä käyttää. ^___^/

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

Me kiinalaiset emme ole niin uusavuttomia, mutta jos sinulta löytyisi syömäpuikot niin voisin niitä käyttää. ^___^/

Koita nyt päättää,oletko japsi vai kiinalainen :D

• Glasshanded
        JJK90 kirjoitti:

Koita nyt päättää,oletko japsi vai kiinalainen :D

Olehan nyt hiljaa, eihän noita Seiskan juoruja ihan tosissaan kannata ottaa. \(^o^)_ Ehheh.

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

Olehan nyt hiljaa, eihän noita Seiskan juoruja ihan tosissaan kannata ottaa. \(^o^)_ Ehheh.

.........se Seiska on niin asiallinen lehti :D

• Glasshanded
        JJK90 kirjoitti:

.........se Seiska on niin asiallinen lehti :D

... siihen asti kunnes alkoivat minusta tuommoisia perättömiä juoruja jakamaan. o__O

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

... siihen asti kunnes alkoivat minusta tuommoisia perättömiä juoruja jakamaan. o__O

Mutta sähkäriin :D

• niin...

...tämä olkoon viimeinen!

• YksinäinenVaeltaja

Eikä ihmiset saa pitää enään hauskaa? ja sitä paitsi ei kukaan pakota lukemaan jos ei halua

• Glasshanded

... samaa mieltä. ^__________________^

• YksinäinenVaeltaja
        Glasshanded kirjoitti:

... samaa mieltä. ^__________________^

...mutta et voi kieltää että jonkin verran hauskaa tämä ainakin on

• JJK90

Toivoa sopii :D

• Glasshanded

...mutta et voi kieltää että jonkin verran hauskaa tämä ainakin on

En todellakaan voi kieltää. : D
        Jos en joskus olisi löytänyt Suomi24:ää ja teitä, rakkaat ystäväni, ja kahvia, niin olisin varmaan mennyt nukkumaan jo kymmeneltä.
        Kiitos että olette olemassa ja saatte minut nauramaan kippurassa. :D

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

En todellakaan voi kieltää. : D
        Jos en joskus olisi löytänyt Suomi24:ää ja teitä, rakkaat ystäväni, ja kahvia, niin olisin varmaan mennyt nukkumaan jo kymmeneltä.
        Kiitos että olette olemassa ja saatte minut nauramaan kippurassa. :D

.........tullut tänne niin elämäni olisi helvetin tylsää :D

• sonderkommando

Onko Glasulla joku tietty kuppi, josta aina juot kahvisi? Joku kuva siinä? Teksti? Vai onko se vain joku mahdollisimman suuri kukkaruukku, josta kahvisi nautit?

• JJK90

.........kukkaruukku riitä kun Glasu on tyhjentänyt Kaspianmeren juodakseen kahvia siittä :D

• Glasshanded

Astia kuin astia kunhan siitä kahvia saa juotua. n_n
        Ehdoton lempilasi on semmoinen korkea ja kapea lasi.
        Yksinkertainen ja suuri. Nam. Onhan niitä montakin niitä loistavia, mitä tykkään käyttää. Muotoilu on tärkeää.

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

Astia kuin astia kunhan siitä kahvia saa juotua. n_n
        Ehdoton lempilasi on semmoinen korkea ja kapea lasi.
        Yksinkertainen ja suuri. Nam. Onhan niitä montakin niitä loistavia, mitä tykkään käyttää. Muotoilu on tärkeää.

...........mutta kai Kaspianmeri kelpaa :D

• YksinäinenVaeltaja

Kahvi paketti vetoa että kohta täällä on keskustelu siitä miten me häiritään tätä palstaa :D

• JJK90

.......vetoa kun häviän sen varmasti :D

• Glasshanded

Huomenna kaikki muut tällä palstalla käyvät kattoo tätä keskustelua ihan ihmeissään, että mitä ne tuohon aikaan on jutellu ja tämmösistä asioista, tämmösellä palstalla, ja sitte ne alkaa valittamaan. :D Ei helvetti, ollaan me kieroja.

• sonderkommando

En minä ainakaan häiritse - tai tuo kinukki. Me olemme rakastavaiset ja puhumme suurista tunteistamme, tai hän lähinnä tunteistaan kahviin, mutta kuitenkin.

• YksinäinenVaeltaja
        Glasshanded kirjoitti:

Huomenna kaikki muut tällä palstalla käyvät kattoo tätä keskustelua ihan ihmeissään, että mitä ne tuohon aikaan on jutellu ja tämmösistä asioista, tämmösellä palstalla, ja sitte ne alkaa valittamaan. :D Ei helvetti, ollaan me kieroja.

No mitäs tässä nyt vasta vähän yli 400 viestiä kahvistä, sinun pikkuvarpaastasi ja suklaasta :D

• Glasshanded

En minä ainakaan häiritse - tai tuo kinukki. Me olemme rakastavaiset ja puhumme suurista tunteistamme, tai hän lähinnä tunteistaan kahviin, mutta kuitenkin.

Rakastan minä sinuakin oikein kovasti.

• JJK90

Te ootte rakastavaiset,just

Usko nyt,Glasun elämän rakkaus et ole sinä vaan se on eräs herra nimeltä KAHVIKUPPI :D

• Glasshanded

No mitäs tässä nyt vasta vähän yli 400 viestiä kahvistä, sinun pikkuvarpaastasi ja suklaasta :D

No niinpä. :D Voin vain kuvitella ihmisten ilmeitä.

• Glasshanded
        JJK90 kirjoitti:

Te ootte rakastavaiset,just

Usko nyt,Glasun elämän rakkaus et ole sinä vaan se on eräs herra nimeltä KAHVIKUPPI :D

Älä nyt paljasta kaikkea ettei tule Sonderille paha mieli. :

• YksinäinenVaeltaja
        Glasshanded kirjoitti:

No niinpä. :D Voin vain kuvitella ihmisten ilmeitä.

Nauravat kippurassa ja ihmettelevät että mitä hulluja ihmisiä täällä pyörii

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

Älä nyt paljasta kaikkea ettei tule Sonderille paha mieli. :

.......voinut katsoa sivusta kun miestä petetään :D

• sonderkommando
        Glasshanded kirjoitti:

Rakastan minä sinuakin oikein kovasti.

Nii siinäs kuulit JJK! Me ollaan Glasun kanssa niin kuin Bonnie ja Clyde, aina yhdessä ja ryöstellään kahviloita ympäri maata. Siis varastetaan kahvit niistä... rahoista viis.

• sonderkommando
        JJK90 kirjoitti:

.......voinut katsoa sivusta kun miestä petetään :D

Ei se ole tottaa

: /

• JJK90

Nii siinäs kuulit JJK! Me ollaan Glasun kanssa niin kuin Bonnie ja Clyde, aina yhdessä ja ryöstellään kahviloita ympäri maata. Siis varastetaan kahvit niistä... rahoista viis.

Mä tunnen Glasun ja sillä on vain yksi ja ainoa oikea eli se Kahvikuppi,sinä et merkitse hänelle mitään,hän on kertonut :D

• Glasshanded

oltiin bonnie ja clyde sekä jekyll ja hyde ja me rehvasteltiin mitä vähän rahvasteltiin.

• JJK90

Ei se ole tottaa

On se,niin kamalaa kuin se onkin,otan osaa :D

Nyt eropaperit heti vetämään,Glasu,kiinni jäit :D

• Glasshanded

Ei se ole tottaa

JJK vain vähän juksaa. 8)

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

JJK vain vähän juksaa. 8)

.......peliä se Glasu vetää,yrittää jatkaa sinun huijaamistasi,Sonderkommando,minä tiedän tämän asian,luota minuun ja saatamme syyllisen vastuuseen :D

• sonderkommando
        JJK90 kirjoitti:

.......peliä se Glasu vetää,yrittää jatkaa sinun huijaamistasi,Sonderkommando,minä tiedän tämän asian,luota minuun ja saatamme syyllisen vastuuseen :D

Kiinalaiset ovat rehellistä kansaa. Älä parjaa niitä.

• JJK90

Kiinalaiset ovat rehellistä kansaa. Älä parjaa niitä.

........on yksi poikkeus :D

• Glasshanded
        JJK90 kirjoitti:

........on yksi poikkeus :D

... vain tarkoita minua? :D No hyvä, niin ajattelinkin, et sinä minua tarkoittaisi koskaan.

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

... vain tarkoita minua? :D No hyvä, niin ajattelinkin, et sinä minua tarkoittaisi koskaan.

Ei vaan juuri sinua :D

• Glasshanded
        JJK90 kirjoitti:

Ei vaan juuri sinua :D

... ehkä erehtynyt henkilöstä. :D

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

... ehkä erehtynyt henkilöstä. :D

.........se olet sinä :D

• Glasshanded
        JJK90 kirjoitti:

.........se olet sinä :D

Olet väärässä! Takuulla olet! Todista väitteesi!

Jokohan joku on jo hermostunu meihi? :D

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

Olet väärässä! Takuulla olet! Todista väitteesi!

Jokohan joku on jo hermostunu meihi? :D

.........näin sinun tunnustavan !!! :D

Kyllä joku varmaan kyllästyy,tai on siis jo kyllästynyt :D

• Glasshanded
        JJK90 kirjoitti:

.........näin sinun tunnustavan !!! :D

Kyllä joku varmaan kyllästyy,tai on siis jo kyllästynyt :D

... mutta kuten jo sanoit, en ole rehellinen kiinalainen, joten mistä tiedät että puhuin totta kun tunnustin? : D

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

... mutta kuten jo sanoit, en ole rehellinen kiinalainen, joten mistä tiedät että puhuin totta kun tunnustin? : D

...........tiedän puhutko nytkään totta siitä että et ole rehellinen kiinalainen :D

• YksinäinenVaeltaja

Mutta minä tästä taidan vaeltaa sänkyäni katsomaan, se alkaa tuntemaan olonsa yksinäiseksi. Älkää sitten kovin tukkoon tätä palstaa pistäkö :D

Öitä

• Glasshanded

... olla tukkimatta. :D Öitä vain sinnekin, kahvintuoksua myös!

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

... olla tukkimatta. :D Öitä vain sinnekin, kahvintuoksua myös!

.....Glasu nyt sinne sähköpostiin!!!

• Glasshanded
        JJK90 kirjoitti:

.....Glasu nyt sinne sähköpostiin!!!

Käskystä! :D

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

Käskystä! :D

Zu Befehl! :D

• Glasshanded

Huomenta kaikille. : D Enpä saanut univelkoja oikein nukuttua kun päätä alkoi särkemään kun heräsin tuossa välissä. Höhh. Mutta kahvia. ->

• JJK90

Huomenta vaan sullekin,sain jonkun verran nukuttua ja hyvin nukuinkin mutta kahvia vois kans ottaa kun uus pannu tuolta tulee :)

• Glasshanded
        JJK90 kirjoitti:

Huomenta vaan sullekin,sain jonkun verran nukuttua ja hyvin nukuinkin mutta kahvia vois kans ottaa kun uus pannu tuolta tulee :)

"Viestin hierarkia on liian syvä. Onneksi hätä ei kuitenkaan ole tämän näköinen." ei taas.

Mutta älä koskaan luota kehenkään. ;)

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

"Viestin hierarkia on liian syvä. Onneksi hätä ei kuitenkaan ole tämän näköinen." ei taas.

Mutta älä koskaan luota kehenkään. ;)

.....tuu neuvomaan,mää en luota keneenkään ;D

Veikö valkotakkiset miehet sut pois,tai siis söitkö ne kun ner yritti :D

• Glasshanded
        JJK90 kirjoitti:

.....tuu neuvomaan,mää en luota keneenkään ;D

Veikö valkotakkiset miehet sut pois,tai siis söitkö ne kun ner yritti :D

Söin kyllä kahvin kanssa tuossa äsken. Olivat aika mauttomia, mutta ehkä tuo Sonderkommando maistuu vähän paremmalta. :)

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

Söin kyllä kahvin kanssa tuossa äsken. Olivat aika mauttomia, mutta ehkä tuo Sonderkommando maistuu vähän paremmalta. :)

.......etkö haluaisi kokeille kahvissa uitettua JJK90:ä tai friteerattua Tassu89:ä :D

• JJK90

.......ja Sonderkommandolle että sovitaanko että kun tää kahvikeskustelu tulee täyteen niin sitten ei enää uutta,jooko :)

• Glasshanded

Minulle käy ainakin hyvin. :D Tai jos tämmöinen tulee niin mieluiten sitten jonnekin Huuhaa-palstalle tai jonnekin. Ei tule niin suurta valitusta. :D

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

Minulle käy ainakin hyvin. :D Tai jos tämmöinen tulee niin mieluiten sitten jonnekin Huuhaa-palstalle tai jonnekin. Ei tule niin suurta valitusta. :D

..........sovitaan että tää on viimeinen :D

• Glasshanded
        JJK90 kirjoitti:

..........sovitaan että tää on viimeinen :D

Kannatan! Ei enää yhtään tämmöistä, oikeasti. :D Unohtakaa minut, jos on asiaa niin kommentoikaa IRC-Galleriassa vaikka. : D

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

Kannatan! Ei enää yhtään tämmöistä, oikeasti. :D Unohtakaa minut, jos on asiaa niin kommentoikaa IRC-Galleriassa vaikka. : D

Tai sitten...... :)

Mutta kommaillaan galleriassakin :D

• Glasshanded
        JJK90 kirjoitti:

Tai sitten...... :)

Mutta kommaillaan galleriassakin :D

Toki toki. : D

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

Toki toki. : D

Ravintolajuttua,eikö neiti haluaisi kokeilla kahvissa uitettua JJK:ta tai friteerattua Tassu89:ä :D

• JJK90 kirjoitti:

Ravintolajuttua,eikö neiti haluaisi kokeilla kahvissa uitettua JJK:ta tai friteerattua Tassu89:ä :D

voi elämä :D aukasin huviksee jonku viestin täält ni nyt oon kyl ihan pihal :D

• JJK90
        Tassu89 kirjoitti:

voi elämä :D aukasin huviksee jonku viestin täält ni nyt oon kyl ihan pihal :D

.......Glasshanded uhkasi syödä Sonderkommandon,nyt meistä kolmesta tuli ruokalajeja :D

Pehmeetä vai mitä :D

• JJK90 kirjoitti:

.......Glasshanded uhkasi syödä Sonderkommandon,nyt meistä kolmesta tuli ruokalajeja :D

Pehmeetä vai mitä :D

Huomaa et on tekemisenpuutetta porukoilla :D ai tääl on ihmisil galleriatunnukset kans :D

• JJK90
        Tassu89 kirjoitti:

Huomaa et on tekemisenpuutetta porukoilla :D ai tääl on ihmisil galleriatunnukset kans :D

Galleriatunnukset,irc-gallerian tarkoitat?

On,minäkin vasta keskiviikkona laitoin kuvani sinne,ai saatana mikä pelle määkin :D

• JJK90 kirjoitti:

Galleriatunnukset,irc-gallerian tarkoitat?

On,minäkin vasta keskiviikkona laitoin kuvani sinne,ai saatana mikä pelle määkin :D

siis galleriaia just tarkotin :D mitä nikkei ihmisil täältä on sinne? vai onks ne salaisia :D

• JJK90
        Tassu89 kirjoitti:

siis galleriaia just tarkotin :D mitä nikkei ihmisil täältä on sinne? vai onks ne salaisia :D

No kai mää pistän,elikkä minä olen siellä Turhaäijä90,Glasshanded on mmjiu ja mitäs muita vielä
        nicki kuvastaa minua oikein hyvin :D

• JJK90 kirjoitti:

No kai mää pistän,elikkä minä olen siellä Turhaäijä90,Glasshanded on mmjiu ja mitäs muita vielä

No ei kukaa oo turha.. En ees mä, mun tarkotus on olal se vähäosanen ja sillee :D Mut nyt loppu tää angst.. :D Ai juma vihaan tätä ku valitan :D...

• JJK90
        Tassu89 kirjoitti:

No ei kukaa oo turha.. En ees mä, mun tarkotus on olal se vähäosanen ja sillee :D Mut nyt loppu tää angst.. :D Ai juma vihaan tätä ku valitan :D...

........alkaa meitä muitakin jurppimaan,kokemuksesta kerron kun aikoinani tein saman virheen tällä palstalla :)

• JJK90
        JJK90 kirjoitti:

........alkaa meitä muitakin jurppimaan,kokemuksesta kerron kun aikoinani tein saman virheen tällä palstalla :)

JJK90 poistuu suorittamaan joulusiivousta :)

• JJK90 kirjoitti:

Mut kyllä muaki jurpii tää oma itsetuno, mt ehkä mä vielä joskus saan vaihettuu pakkakuntaa ja aloteettua elämäni, koska oon aika varma et täälä se ei onnistuisi :)ei sitä kauas tarvisi muuttaa.. hamina olisi varmasti mukava paikka.

• sonderkommando

Lupaan olla aloittamatta yhtään kahvikeskustelua.

• Glasshanded

Lupaan olla aloittamatta yhtään kahvikeskustelua.

... lupaatko olla aloittamatta myös pikkuvarvas-keskustelua? :)

• sonderkommando
        Glasshanded kirjoitti:

... lupaatko olla aloittamatta myös pikkuvarvas-keskustelua? :)

Enhän minä tuollaista voi luvata.

• JJK90

Enhän minä tuollaista voi luvata.

Kahvista voi juuri olla puhumatta mutta Glasun pikkuvarvasta ei voi jättää huomiotta :D

• Glasshanded
        JJK90 kirjoitti:

Kahvista voi juuri olla puhumatta mutta Glasun pikkuvarvasta ei voi jättää huomiotta :D

Teidän tulee vain unohtaa minut, ette tee enää yhtään keskustelua edes pisamastani! :D

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

Teidän tulee vain unohtaa minut, ette tee enää yhtään keskustelua edes pisamastani! :D

.........sua on niin vaikee unohtaa,en ikinä unohda sua rakkaani

• Glasshanded
        JJK90 kirjoitti:

.........sua on niin vaikee unohtaa,en ikinä unohda sua rakkaani

En minäkään sinua raksupoksuni

• mikä sinun
        Tassu89 kirjoitti:

nikki on siellä?=)

• Glasshanded
        JJK90 kirjoitti:

Nickis ei kuvasta sinua millään lailla, heti kun sain kuulla sen niin yllätyin kovin. o__O :D

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

Nickis ei kuvasta sinua millään lailla, heti kun sain kuulla sen niin yllätyin kovin. o__O :D

Mutta oonhan mä nyt aika turha :D

• Glasshanded
        JJK90 kirjoitti:

Mutta oonhan mä nyt aika turha :D

Sie ettoo turhaa nähnytkään! : D Paitsi minut.

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

Sie ettoo turhaa nähnytkään! : D Paitsi minut.

...........että menin ****** ********aan :(

Mutta et sinäkään ole turha,kukaan ei ole turha niinkuin Tassu89 sanoi :)

• On teillä chatit joo :D...

• JJK90

.......että tää jää viimiseksi,no Tassu,onko naisasioissa onnistanut,meilailitko tyttöjen kanssa? :)

• JJK90 kirjoitti:

.......että tää jää viimiseksi,no Tassu,onko naisasioissa onnistanut,meilailitko tyttöjen kanssa? :)

Ei mitää uutta. Epätoivo kasvaa hyvää vauhtii :)

• JJK90
        Tassu89 kirjoitti:

Ei mitää uutta. Epätoivo kasvaa hyvää vauhtii :)

Meilailitko kenenkään kanssa,siitä se alkaa :)

• JJK90 kirjoitti:

Meilailitko kenenkään kanssa,siitä se alkaa :)

Mutta mutta, ei oo mitää alkamista näkyvis.. :D

• JJK90
        Tassu89 kirjoitti:

Mutta mutta, ei oo mitää alkamista näkyvis.. :D

.......motivaatio,nyt päin vaan!!! :)

• YksinäinenVaeltaja

No ei se kovin tukkoon mennyt yön aikana :D

Juu viimeiseksi saa jäädä, saattaisi tuo 24:sen ylläpito porukka hermostua kohta

• ihmeessä

te viihdytte täällä... ootte melkee 24/7 tääl.. xD onnee vaan teille! :D en mä täällä niin paljoo vaan viihtyisi. en ymmärrä ku ettekste ikinä kyllästy tähän palstaan.. =)=)

• Glasshanded

Kun on viihdyttäviä ja ihania ihmisiä täällä niin viihtyvyys on taattu. :D Eei voi kyllästyä. : D Tai no, ehkä viikonpäästä olen taas sitä mieltä että ei ole sen paskenpaa paikkaa kuin Suomi24:n Rakkaus-palsta. : D

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

Kun on viihdyttäviä ja ihania ihmisiä täällä niin viihtyvyys on taattu. :D Eei voi kyllästyä. : D Tai no, ehkä viikonpäästä olen taas sitä mieltä että ei ole sen paskenpaa paikkaa kuin Suomi24:n Rakkaus-palsta. : D

Täällähän on kivaa :D

Ei kyllä meidän ehkä pitäisi siirtyä takaisin asialliseen keskusteluun :)

• ahaa..
        Glasshanded kirjoitti:

noh... mä enkyllä viihtyis täällä päiviä pitkiä.. menisitte vaikka ulos sen sijasta että ootte täällä koko päivän.. niin minäkin teen. olen ulkona, kavereiden kanssa, käyn lenkillä.. jne.. :DD

• Glasshanded
        ahaa.. kirjoitti:

noh... mä enkyllä viihtyis täällä päiviä pitkiä.. menisitte vaikka ulos sen sijasta että ootte täällä koko päivän.. niin minäkin teen. olen ulkona, kavereiden kanssa, käyn lenkillä.. jne.. :DD

Tuonne vesisateeseen ? o__O Eikä tuolla yksin viiti liikkua, saa vaan sylkee niskaansa.
        Kavereiden kanssa? Miulla on kaks kaveria, ja kummatkin ovat kovin kiireisiä. Enkä mie vesisateessa viitsi kahta kilometriä kävellä. n__n''

• iltasade

Kiitoksia vaan kutsusta tänne :) mut luulen, et osallistun sit johonkin toiseen keskusteluun, mihin pääsen vähän paremmin mukaan :P
      En millään jaksa käydä kaikkia noita edellisiä viestejä läpi..
      joten toista keskustelua odotellessa :)

• JJK90

.......oo mitenkään toisistaan riippuvaisia,mukaan vaan :D

• YksinäinenVaeltaja
        JJK90 kirjoitti:

.......oo mitenkään toisistaan riippuvaisia,mukaan vaan :D

Vai niin..Täällä sinä vain puhut lopettamisesta ja kutsut vain lisää ihmisiä joukkoon :D

• JJK90

Vai niin..Täällä sinä vain puhut lopettamisesta ja kutsut vain lisää ihmisiä joukkoon :D

tää onkin viimeinen kahvikeskustelu,puhutaan nyt paskaa tämän ketjun verran Glasshandedin pikkuvarpaasta,kahvista ja ruokalajeista JJK90,Sonderkommando ja Tassu89

• sonderkommando

Voi Iltasadekin liittyä seuraan, kunhan ei yritä iskeä Glasua.

• JJK90

Voi Iltasadekin liittyä seuraan, kunhan ei yritä iskeä Glasua.

........koska Glasu on varattu jo mulle,kiitos että huolehdit minun puolestani :D

• sonderkommando
        JJK90 kirjoitti:

........koska Glasu on varattu jo mulle,kiitos että huolehdit minun puolestani :D

JJK, sinulle ja puoluetovereillesi ei ole muuta kuin hiekkakuopat varattuna :D

• JJK90

JJK, sinulle ja puoluetovereillesi ei ole muuta kuin hiekkakuopat varattuna :D

Sonderkommando,sinulle on varattuna hiekkakuoppa,Totoro,Horst Wessel-lied ja paikka jostain junasta :D

• YksinäinenVaeltaja
        JJK90 kirjoitti:

tää onkin viimeinen kahvikeskustelu,puhutaan nyt paskaa tämän ketjun verran Glasshandedin pikkuvarpaasta,kahvista ja ruokalajeista JJK90,Sonderkommando ja Tassu89

Kai nyt tämän kerran sitten :D

• sonderkommando
        JJK90 kirjoitti:

Sonderkommando,sinulle on varattuna hiekkakuoppa,Totoro,Horst Wessel-lied ja paikka jostain junasta :D

Meneekö se itään?

• JJK90

Meneekö se itään?

Ihan Kamtshatkalle asti :D

• sonderkommando
        JJK90 kirjoitti:

Ihan Kamtshatkalle asti :D

Voinko ottaa rakkaan kiinalaiseni mukaan?

• JJK90

Kai nyt tämän kerran sitten :D

.......ikinä maistaneet muuten saippuavedessä keitettyä JJK90:ä tai Sonderkommandoa,kuulin että maistuu hyvältä :D

• JJK90

Voinko ottaa rakkaan kiinalaiseni mukaan?

.......sitten kun pääset viidenkymmenen vuoden päästä gulagista niin voit suunnata etelään,sieltä löydät kiinalaisen :D

• YksinäinenVaeltaja
        JJK90 kirjoitti:

.......ikinä maistaneet muuten saippuavedessä keitettyä JJK90:ä tai Sonderkommandoa,kuulin että maistuu hyvältä :D

En harrasta ihmis syöntiä, jätän sen sinulle, Glasulle ja meidän kommandollemme :)

• JJK90

En harrasta ihmis syöntiä, jätän sen sinulle, Glasulle ja meidän kommandollemme :)

.........olis sitte upporasvassa paistettu Sir Runkku,ruoassa on vain se että se pitää semmosta ihme mylvintää ja haukkuu syöjiään kinuskinaamaisiksi lesboiksi :D

• YksinäinenVaeltaja
        JJK90 kirjoitti:

.........olis sitte upporasvassa paistettu Sir Runkku,ruoassa on vain se että se pitää semmosta ihme mylvintää ja haukkuu syöjiään kinuskinaamaisiksi lesboiksi :D

Luotan tässä sinun sanaasi

• JJK90

Luotan tässä sinun sanaasi

...............kannattaa kokeilla sitä upporasvassa paistettua Sir Runkkua,juomaksi suosittelen Nouveau Beaujolais'ta tai ihan myös sadevesi käy :D

• YksinäinenVaeltaja
        JJK90 kirjoitti:

...............kannattaa kokeilla sitä upporasvassa paistettua Sir Runkkua,juomaksi suosittelen Nouveau Beaujolais'ta tai ihan myös sadevesi käy :D

Vai semmoista mutta e minä edelleenkään syö ihmisiä

• Glasshanded
        JJK90 kirjoitti:

.......sitten kun pääset viidenkymmenen vuoden päästä gulagista niin voit suunnata etelään,sieltä löydät kiinalaisen :D

Voi häkki teidän kanssanne.

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

Voi häkki teidän kanssanne.

Alkaako jo kiehua nää meidän jutut :D

• JJK90

Vai semmoista mutta e minä edelleenkään syö ihmisiä

.........eihän Sir Runkku ole ihminen vaan sellainen epämääräinen karjaeläin,ihan hyvällä omalla tunnolla vaan :D

Oikeasti minä,Sonderkommando ja Tassu89:kin ollaan porsaita :D

• Glasshanded
        JJK90 kirjoitti:

Alkaako jo kiehua nää meidän jutut :D

Ja aarg. :D Tungen kohta teidät kummatkin häkkiin - sonderille juotan kahvia ja JJK:lle en anna mitään. Kummatkin saatte kärsiä. :D Ja sitten selitän jotain kiinaksi siinä teidän edessänne koko loppuelämänne ajan enkä päästä teitä häkistä. Muah.

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

Ja aarg. :D Tungen kohta teidät kummatkin häkkiin - sonderille juotan kahvia ja JJK:lle en anna mitään. Kummatkin saatte kärsiä. :D Ja sitten selitän jotain kiinaksi siinä teidän edessänne koko loppuelämänne ajan enkä päästä teitä häkistä. Muah.

.......minä en saa kahvia? :(

Tulee paha mieli :D

• Glasshanded
        JJK90 kirjoitti:

.......minä en saa kahvia? :(

Tulee paha mieli :D

Kumpikin saa kärsiä! Muahahaha.

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

Kumpikin saa kärsiä! Muahahaha.

.........eihän Sonderkommando kärsi,eikö hän muka juonut kahvia

• Glasshanded
        JJK90 kirjoitti:

.........eihän Sonderkommando kärsi,eikö hän muka juonut kahvia

Hän kuitenkin ärsyyntyi kahviaddiktiooni. :D

• sonderkommando
        Glasshanded kirjoitti:

Kyllä minä kahvista tykkään, tosin maidon kanssa lähinnä.

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

No se selviää sitten kun joudumme häkkiin,jos hän hyvällä halulla juo kahvia niin sitten vaan kahvin tulo heti seis :D

• JJK90

Kyllä minä kahvista tykkään, tosin maidon kanssa lähinnä.

Elikkä Glasu ei anna kummallekaan kahvia :D

• Glasshanded
        JJK90 kirjoitti:

No se selviää sitten kun joudumme häkkiin,jos hän hyvällä halulla juo kahvia niin sitten vaan kahvin tulo heti seis :D

... siltä että te oikein haluatte häkkiin. :D

• sonderkommando
      • JJK90

......hyvä kuva kyllä

• Glasshanded

Täytyy muuten sanoa että olet aika hemmetin hyvä piirtäjä pojaksi/mieheksi. :D Ei siis sillä etteivätkö pojat/miehet yleensä olisi hyviä piirtäjiä, mutta näin lähipiirissäni pojat eivät lainkaan tykkää piirtämisestä. :)

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

Täytyy muuten sanoa että olet aika hemmetin hyvä piirtäjä pojaksi/mieheksi. :D Ei siis sillä etteivätkö pojat/miehet yleensä olisi hyviä piirtäjiä, mutta näin lähipiirissäni pojat eivät lainkaan tykkää piirtämisestä. :)

........olin joskus hyvä piirtämään mutta sitten se taito ruostui :(

• Glasshanded
        JJK90 kirjoitti:

Itse olen semmoinen kohtalainen, kuvataidepainotteiselle luokalle kun kuitenkin pääsin niin en kai mie mikään maailman paskin piirtäjä ole. :D Että piirustustaitoa kyllä löytyy.

• YksinäinenVaeltaja
        JJK90 kirjoitti:

Itsekkin piirtelin noin 5-6 vuotta sitten..4 vuotta sitten se vain jotenkin jäi siihen heh

• sonderkommando
        Glasshanded kirjoitti:

Itse olen semmoinen kohtalainen, kuvataidepainotteiselle luokalle kun kuitenkin pääsin niin en kai mie mikään maailman paskin piirtäjä ole. :D Että piirustustaitoa kyllä löytyy.

Valitettavasti en saanut pikkuvarpaitasi kuvaan mukaan, kun päädyin kengät piirtämään jalkoihisi. Ja rinnuksiakin pienentämään jouduin... Hehe

• Glasshanded

Valitettavasti en saanut pikkuvarpaitasi kuvaan mukaan, kun päädyin kengät piirtämään jalkoihisi. Ja rinnuksiakin pienentämään jouduin... Hehe

Kuinka harmillista. :< Minun ihanat pikkuvarpaani olisivat olleet kuvan keskipiste!

... siinä täytyy olla rakkautta, siinä täytyy olla unelmii, mannapuuroa ja mansikkaa, juuri oikeenlaista kemiaa.
        ja pikkuvarpaita.

• iltasade
        JJK90 kirjoitti:

......hyvä kuva kyllä

Tuntuu ehkä silti hieman ulkopuoliselta noissa teidän jutuissa :DD sori. En oo koneellakaa niin paljon, et voisin mukana pysyä kokoajan XD

Mutta jatkakaa vaan ihmeessä, kun näytätte itse tykkäävän :)

• JJK90
        iltasade kirjoitti:

Tuntuu ehkä silti hieman ulkopuoliselta noissa teidän jutuissa :DD sori. En oo koneellakaa niin paljon, et voisin mukana pysyä kokoajan XD

Mutta jatkakaa vaan ihmeessä, kun näytätte itse tykkäävän :)

.......jatku enää kun tämä ketju on tullut täyteen,vielä joku 40 viestiä ja sitten loppu :)

• sonderkommando

Glasu...? (:

• Glasshanded

Kerro toki huolesi, kuuntelen sinua oikein hiljaa ja katson sinua silmiin. :)

• JJK90

Sonderkommando on ilmeisesti nickisi irc-galleriassa :D

• sonderkommando
        JJK90 kirjoitti:

Sonderkommando on ilmeisesti nickisi irc-galleriassa :D

No ei todellakaan ole. Haha...

• sonderkommando
        Glasshanded kirjoitti:

Kerro toki huolesi, kuuntelen sinua oikein hiljaa ja katson sinua silmiin. :)

Arghh... Menin tuosta JJK:n irc-galleriaan liittyvästä kysymyksestä ihan sekaisin ja unohdin koko jutun, mitä olin sanomassa.

• Glasshanded

Arghh... Menin tuosta JJK:n irc-galleriaan liittyvästä kysymyksestä ihan sekaisin ja unohdin koko jutun, mitä olin sanomassa.

Niin käy joskus. Ehkä muistat sen vielä. :)

• sonderkommando
        Glasshanded kirjoitti:

Niin käy joskus. Ehkä muistat sen vielä. :)

Mutta ei se mitään, tuli tuosta JJK:n jutusta mieleen, että oletko menossa lukioon vai amikseen? Uskoisin, että lukioon? Sano lukioon tai puren sua nilkkaan.

• JJK90

Mutta ei se mitään, tuli tuosta JJK:n jutusta mieleen, että oletko menossa lukioon vai amikseen? Uskoisin, että lukioon? Sano lukioon tai puren sua nilkkaan.

.........että se menee lukioon,vai miten ?

• Glasshanded
        JJK90 kirjoitti:

.........että se menee lukioon,vai miten ?

Ainakin yritän, luulisin pääsevänikin kunhan saan kevään puolella arvosanoja korotettua. Rakas isoveljeni on amiskassa, olen kyllä kateellinen sille kun sillä on ihan helvetisti vapaapäiviä silloin tällöin. :D Tosin nyt se tosiaan on armeijassa.

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

Ainakin yritän, luulisin pääsevänikin kunhan saan kevään puolella arvosanoja korotettua. Rakas isoveljeni on amiskassa, olen kyllä kateellinen sille kun sillä on ihan helvetisti vapaapäiviä silloin tällöin. :D Tosin nyt se tosiaan on armeijassa.

Onpahan ainakin yks veli vähemmän vaikkei isoveljestä varmaan niin paljoa haittaa olekkaan kuin niistä kahdesta pienemmästä :D

• sonderkommando
        Glasshanded kirjoitti:

En amiksesta mitään tiedä, mutta voit lukiossakin kurssien kanssa seikkailemalla saada esimerkiksi jonkun jakson silleen ettei ole koulua ollenkaan. Eli ei kahteen kuukauteen koulua ollenkaan... Mutta ehkä ei silleen kannata kuitenkaan tehdä ;D

• JJK90

En amiksesta mitään tiedä, mutta voit lukiossakin kurssien kanssa seikkailemalla saada esimerkiksi jonkun jakson silleen ettei ole koulua ollenkaan. Eli ei kahteen kuukauteen koulua ollenkaan... Mutta ehkä ei silleen kannata kuitenkaan tehdä ;D

.......sinä olet niin tehnyt :D

• sonderkommando
        JJK90 kirjoitti:

.......sinä olet niin tehnyt :D

Noh... Hyvä että lakin sain :)

• Glasshanded

Ettei vain ole nimimerkillä Kokemusta on? : D
        En kyllä noin tekisi siltikään. :D

• sonderkommando
        Glasshanded kirjoitti:

Ettei vain ole nimimerkillä Kokemusta on? : D
        En kyllä noin tekisi siltikään. :D

Jep jep, en suosittele. Kuitenkin viihdyin oikein hyvin lukiossa, ihmiset olivat siellä paljon mukavempia kuin yläasteella ja ilmapiiri parempi. En sitten tiedä johtuiko se siitä, että he olivat kypsyneet kesän aikana vai siitä, että tietyt ihmiset olivat menneet/joutuneet amikseen.

Mutta ei puhuta koulusta, Glasun pikkuvarvas täytti taas mieleni

• JJK90

Jep jep, en suosittele. Kuitenkin viihdyin oikein hyvin lukiossa, ihmiset olivat siellä paljon mukavempia kuin yläasteella ja ilmapiiri parempi. En sitten tiedä johtuiko se siitä, että he olivat kypsyneet kesän aikana vai siitä, että tietyt ihmiset olivat menneet/joutuneet amikseen.

Minulla on taas pyörinyt Glasun isovarvas tässä mielessäni :D

• Glasshanded

:)

Voisin lähettää pikkuvarpaani sinulle joululahjaksi.

• Glasshanded
        JJK90 kirjoitti:

Minulla on taas pyörinyt Glasun isovarvas tässä mielessäni :D

Jaakko saakin sitten joululahjaksi isovarpaani. ^__^

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

:)

Voisin lähettää pikkuvarpaani sinulle joululahjaksi.

......kyllä sinut kokonaan

• Glasshanded
        JJK90 kirjoitti:

Et saa! : D

• sonderkommando
        JJK90 kirjoitti:

Heii, se oli minun joululahjatoiveeni! Kokonainen Glasu-kinukkityttö kaikilla herkuilla. Veisin sen katsomaan Totoroa ja sitten kahville

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

Et saa! : D

Huokaus,herra Kahvikuppi,valmistaudu kaksintaisteluun :D

• JJK90

Heii, se oli minun joululahjatoiveeni! Kokonainen Glasu-kinukkityttö kaikilla herkuilla. Veisin sen katsomaan Totoroa ja sitten kahville

........valitan,mutta ilmeisesti kumpikaan ei saa joululahjaksi Glasu-kinukkityttöä kun se menee kahvikupille :D

• sonderkommando
        JJK90 kirjoitti:

........valitan,mutta ilmeisesti kumpikaan ei saa joululahjaksi Glasu-kinukkityttöä kun se menee kahvikupille :D

Upotetaan kahvikuppi sementtikenkien kanssa Suomen lahteen.

• Glasshanded

Olen sinun Totoron ja kahvin tähden.

• Glasshanded
        Glasshanded kirjoitti:

Voisinkin mennä Totoron kanssa naimisiin.

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

Tule takaisin rakkaani,tule takaisin

• sonderkommando
        Glasshanded kirjoitti:

Voisinkin mennä Totoron kanssa naimisiin.

Eii!!!!!!!! :(

• JJK90

Upotetaan kahvikuppi sementtikenkien kanssa Suomen lahteen.

........vaan Toplitz-järveen,sinne sitä kaikkea upotettiin Toukokuussa 1945 :D

• JJK90

Eii!!!!!!!! :(

Molempien sydän on särjetty,lähdetkö kanssani baariin vuodattamaan tuntoja ja vetämään perskännit :D

• Glasshanded
        JJK90 kirjoitti:

Tule takaisin rakkaani,tule takaisin

Minä lennän Totoron kanssa sateenvarjolla Kiinaan. ettepä enää kuule minusta sen jälkeen. :)

• sonderkommando
        JJK90 kirjoitti:

Molempien sydän on särjetty,lähdetkö kanssani baariin vuodattamaan tuntoja ja vetämään perskännit :D

Muuten kyllä, mutta sinulla JJK ei ole ikää mihinkään baariin.

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

Minä lennän Totoron kanssa sateenvarjolla Kiinaan. ettepä enää kuule minusta sen jälkeen. :)

Taidanpa hypätä Kokemäenjokeen kun sinä ja Totoro uiskentelette Jangtsessa :D

• sonderkommando
        Glasshanded kirjoitti:

*Alkaa kuunnella himiä ja viillellä itseään*

• Glasshanded

*Alkaa kuunnella himiä ja viillellä itseään*

... nyt angstaamaan ala, onhan sinulla varmasti kirjastokortti jolla viillellä? Ehkä Uniklubi olisi parenpaa musiikkia suruillesi. Oiijj, gugaan ei ragasta suaahhh!!1 :'<

Pidän yhä sinusta, kuin myös Jaakosta, ja kahvikupista, kuin myös pikkuvarpaastani ja ihastuksestani, mutta olen Totoron tyttö nyt.

• sonderkommando

JJK, meidän on hankkiuduttava eroon Totorosta.

• Glasshanded

... saa, ettekä voi, enää kolme viestiä ja olen poissa. :) Totoro my love

• JJK90

........miten,hei,soitanpa Tarja Haloselle ja käsken hänen nimittää Totoron Suomen suurlähettilääksi Uranukseen :D

Sitten pistän sinut ravintolaan tarjoiltavaksi Sonderkommando ala cafe au lait:na :D

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

Totoro,I've got you in my sight,now i'll blow your brains out :D

• sonderkommando
        Glasshanded kirjoitti:

Totoroooooooooo, petit minut!

• Glasshanded

• sonderkommando

:(
      :/
      :/

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      155
      11788
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5423
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      43
      4437
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3632
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2728
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1926
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      107
      1646
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      361
      1601
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      97
      1499
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1441
    Aihe