Rakeback sopimus on hyvien pelaajien salainen-ase!Iso osa heidän tuloistaan koostuu juuri rakebackistä!Nyt pokerium tarjoaa joka pelaajalle mahdollisuuden omaan rakeback-sopimukseen,jolla mahdollisuus saada takaisin 20-60%rakebackiä(riippuen siitä kuinkapaljon kerää rakea kuussa)! http://www.pokerium.com/Signup.aspx?Code=Ty2G4tt0
tarjolla 20%-60%rakeback!!!
3
208
Vastaukset
- rakeback
>Rakeback sopimus on hyvien pelaajien salainen-ase!Iso osa heidän tuloistaan koostuu juuri rakebackistä
Nettipokeria ei siis kannata pelata koska hyvätkin pelaajat tarvitsevat rakebackin pärjätäkseen.- sipulisäkki
tätä kannattaa verrata vaikkapa pullopantteihin. Kyllä mä otan tyhjistä pulloistakin sen ylimääräisen rahan pois kuleksimasta, mutta en juo sen vuoksi että saisin tyhjiä pulloja. :) Eli voittavankin pelaajan kannattaa ottaa rakeback, sillä se on ylimääräistä rahaa kaiken päälle. Itse en kyllä suosittele noita b2b -verkon vip cashbackkeja. Parempiakin on tarjolla ;)
- paljon rahaa
sipulisäkki kirjoitti:
tätä kannattaa verrata vaikkapa pullopantteihin. Kyllä mä otan tyhjistä pulloistakin sen ylimääräisen rahan pois kuleksimasta, mutta en juo sen vuoksi että saisin tyhjiä pulloja. :) Eli voittavankin pelaajan kannattaa ottaa rakeback, sillä se on ylimääräistä rahaa kaiken päälle. Itse en kyllä suosittele noita b2b -verkon vip cashbackkeja. Parempiakin on tarjolla ;)
Itselläni on paljon sellaisia kuukausia,että voitolla olen lähes -0.Mutta rakebackin ansiosta kuukausi muuttunut voitolliseksi(itse saan rakebackiä pokeriumilla keskimäärin 600-1000euroa kuussa!)joten en suosittele kenenkään pelaavan ilman rakeback sopimusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1843089SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän681948Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3091926Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava1081891Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --251711Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.301570Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard11565Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291402Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1181273Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411142