Käytin ennen Internet Exploreria, mutta kun latasin Mozilla Firefoxin, lakkasi Explorer toimimasta. Sanoo vain että IE ei voi näyttää WWW-sivua. Muutaman päivän kumpikin selain toimi.
Kuuluuko näin siis tapahtua? Tiedän monia, jotka käyttävät kumpaakin selainta. Osaisiko joku auttaa, vai soitanko maanantaiaamuna jonnekin tukipalveluun.. =)
Explorer ei toimi kun latasin Mozillan
14
4582
Vastaukset
- juha e
on mrkattu ne oletusselaimeksi. Vaikka tuntuu oudolta että lakkaa noin vain toimimasta.
Odota vähän niin viisaammat vastaavat mutta katson nuo asetukset miten ne mulla on kun joudan. - juha e
itseltäni nuo molempien työkaluista.IE:ä asetuksissa ei ole ruksia: Ilmoita jos IE ei ole oletusselain.
Firefox ruksi kohdassa: tarkista käynnistäessä onko se oletus selain. En tiedä onko apua mutta katso nyt kuitenkin. IE 7 on kyllä joillakin ollut ongelmia mutta mutta...? Eiköhän niitä huomenna parempia ohjeita tule.- .noora.
on tarkistettu ja oon vaihdellu niitä suuntaan jos toiseen, ei auttanut. Mut kiitos kun yritit auttaa.
Periaatteessa tietenkin yksi selain riittää, mutta ongelma tulee esim kun yritän messengerin kautta avata jotain; mese avaa kaikki sivut explorerilla. Se onkin jo toinen ongelma, pystyykö sitä asetusta muuttamaan? - juha e
.noora. kirjoitti:
on tarkistettu ja oon vaihdellu niitä suuntaan jos toiseen, ei auttanut. Mut kiitos kun yritit auttaa.
Periaatteessa tietenkin yksi selain riittää, mutta ongelma tulee esim kun yritän messengerin kautta avata jotain; mese avaa kaikki sivut explorerilla. Se onkin jo toinen ongelma, pystyykö sitä asetusta muuttamaan?osaa kuule enempää kun en meseä ole koskaan käyttänyt mutta esim.windows puhdistus ja siivous hommat toimii vain IE:ä. Ihmeellistä on mutta eiköhän viisaammat herää aamulla. Mielenkiinnolla kyllä luen vastaukset niin oppii aina uutta kun hakusessa tämä aina minullakin on.
edelleen molempien. Äkkiseltään ei tule muuta mieleen, kuin että palomuuri olisi blokannut IE:n mutta ei sen olisi pitänyt huomaamatta tapahtua. Oletko päivittänyt IE:n seiskaversioon?
- juha e
jos poistat sen Mozillan ja ajat uudelleen sen vai oletko jo kokeillut.
- .noora.
on 7 versio. Tuntuu että sen päivityksen jälkeen tuli muutenkin ongelmia, mutta ne saatto kyllä johtua ihan jostain muustakin.
En ole kokeillut poistaa Mozillaa, enkä tiedä uskallanko, jos en sitten pääse nettiin ollenkaan?- juha e
neuvoi tällä palstalla miten 7 saatiin takaisin 6:si
Kun muillakin on seiskan kanssa ollut ongelmia.
Yritän tuolta etsiä sitä jos löytäisin. Tai jos joku vastaisi ennemmin. Ihan hyvin se voi siitä seiskasta johtua. Sen verran sitä on parjattu palstalla vaikka mulla ei ole ollut mitään sen kanssa ongelmia. - juha e
juha e kirjoitti:
neuvoi tällä palstalla miten 7 saatiin takaisin 6:si
Kun muillakin on seiskan kanssa ollut ongelmia.
Yritän tuolta etsiä sitä jos löytäisin. Tai jos joku vastaisi ennemmin. Ihan hyvin se voi siitä seiskasta johtua. Sen verran sitä on parjattu palstalla vaikka mulla ei ole ollut mitään sen kanssa ongelmia.löytyi ainakin se takaisin 6:i laitto.
Internet ja selaimet
Internet Explorer
siellä on kysymys: Miten saan IE6 takaisin ja vastauskin.
- huphup
kyll sen pitäisi toimia.. tuota, katso vielä palomuurin asetuksista että varmasti asetettu niin että Explorerilla pääsee nettiin ja asetuksissa että automaticly detect lan settings tmv... Ja sitten voisi yrittää tuota 7 version poistoa.
- .noora.
palomuurin asetuksista noita juttuja,yritin kyllä selata kaiken mahdollisen. Oon myös tehny vianmäärityksiä enemmän kun koskaan mutta en löydä mistään apua. En taida uskaltaa poistaa tota exploreria, annan sitten jonkun fiksumman tehdän sen jos niin täytyy.
Onko muuten olemassa mitään puhelinnumeroa mistä tällasia juttuja voi kysellä? Microsoftin sivuilla näyttäis olevan joku numero ( http://support.microsoft.com/oas/default.aspx?ln=fi&prid=10530&gprid=459224= )mutta mitä noi törkeet hinnat oikein on??
Pakko se on saada toimiin,koska huomasin just että esim sinne windows update sivulle ei pääse kun explorerilla.
Mutta kiitos teille,mä yritän saada jonkun kattoon tätä konetta. (: - juha e
.noora. kirjoitti:
palomuurin asetuksista noita juttuja,yritin kyllä selata kaiken mahdollisen. Oon myös tehny vianmäärityksiä enemmän kun koskaan mutta en löydä mistään apua. En taida uskaltaa poistaa tota exploreria, annan sitten jonkun fiksumman tehdän sen jos niin täytyy.
Onko muuten olemassa mitään puhelinnumeroa mistä tällasia juttuja voi kysellä? Microsoftin sivuilla näyttäis olevan joku numero ( http://support.microsoft.com/oas/default.aspx?ln=fi&prid=10530&gprid=459224= )mutta mitä noi törkeet hinnat oikein on??
Pakko se on saada toimiin,koska huomasin just että esim sinne windows update sivulle ei pääse kun explorerilla.
Mutta kiitos teille,mä yritän saada jonkun kattoon tätä konetta. (:järjestelmänpalautus sille kohdalle kun vielä toimi.
Ja sitten tietenkin päivitykset uudelleen .
- seppokerttuli
microsoft yrittää estää ns.vapaan käytön.Lopeta windowsin käyttö
- ongelmassa
miten voin poistaa mozilla fireworksin???? en pääse youtubeen enää!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704856
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234355Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest483976- 513800
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413348
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo843073Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv612920Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222666