No ei voi enää kalliiksi pelikoneeksi tuota sanoa. Kyllä xbox ja sony saavat hintoja tiputtaa että kyydissä pysyvät. =D
Wii:llä hintaa enää 246 euroa
5
638
Vastaukset
- kaikki hyvin
Wii voittaa konsolimarkkinat n.55 prosenttia ostaa sen jo tilastollisesti ennemmin.Kuhan hoitaisivat pelihinnat vielä kohalleen että pelien hinnoissa myös kilpailisivat niin ei ole epäselvyyttä kuka hoitaa voiton kotiin. Pelien hinnat ne kuitenkin määrää konsolin menestyksen. Ymmärrettävää näin joulun alla että monet lapsiperheet ovat perheen pienimmille ostaneet Wiin joululahjaksi. Mutta muun väestön ne sais ostamaan koneen pelien halpuuden ja laajuuden merkeissä.
- puhut...
Oon kumminkin sitä mieltä että playstation 3 korjaa potin. Sen verran kovaa rautaa on koneessa. Niin ja pelien hinnat ovat siinä kohallaan. Kyllähän ihmiset maksaa kunnon grafiikoilla olevista peleistä enemmän. Lapsiperheet tuskin alkavat kovin montaa 59 euron peliä ostamaan. Hinnat saisivat olla wiillä 30-45 euron haarukassa. Mutta markkinathan ne määräävät ja sen takia playstation tulee olemaan kova sana. Ei yksi iso investointi koneeseen ole ratkaiseva. Ottaa huomioon että pelejä tullaan pelaamaan yhä enemmän littana telkkareilla ja Teräväpiirtoelokuvat tekevät tuloaan. Joten ostoslistalla itselläni tulee olemaan playstation 3. Odottelen hinnan alenemista vielä pikkasen. Jos sen kohta saisi 440 eurolla. Tämän hetkinen hinta oli vielä 499 euroo.
- elämä on
wii on törkeän hintainen ottaen huomioon että kuutio maksaa uutena 49€ ja tässä on vain uudet kuoret ja surkea ohjain.
- liian kallis
n. 250€ Wiistä ei sinänsä ole paljoa rahaa, mutta se on aivan liikaa ominaisuuksiinsa nähden. Wii yksinkertaisesti ei anna rahalle riittävästi vastinetta. Niin se vain on.
Eikä Wii sovellu edes DVD-soittimeksi, kun japsiromuun sortunut ihmisparka on saanut tarpeekseen mielipuolisesta huitomisesta. - höh
liian kallis kirjoitti:
n. 250€ Wiistä ei sinänsä ole paljoa rahaa, mutta se on aivan liikaa ominaisuuksiinsa nähden. Wii yksinkertaisesti ei anna rahalle riittävästi vastinetta. Niin se vain on.
Eikä Wii sovellu edes DVD-soittimeksi, kun japsiromuun sortunut ihmisparka on saanut tarpeekseen mielipuolisesta huitomisesta.Mulla on leffoja varten kunnon laite. Kavei osti pleikka kakkosen että sai dvdsoittimen. ihan huono on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2215055Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194111- 583633
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363599- 513450
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest383075Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202586- 232336
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo442159UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami231982