Milläs mielellä porukka on näin pikkujoulu aikaan. Toivottavasti ei ilmat pilaa tunnelmaa. Voihan sitä tonttuilla vesisateellakin, niinkuin kesäisin tehdään...=))))
En nyt teitä lisää halua masentaa, mutta viikolla piti oikein höristellä korviaan. Säätieteilijät lupasivat tällaisten lämpimän kosteiden ilmojen jatkuvan vielä nelisen viikkoa. Toivottavasti heillä on kartat sekaisin ja saatas pakkaset ja lumet maahan...=))))
Olishan mulla pikkasen asian tynkäääkin, meinaan sellaista jouluista. Pitäisi puolitoista vuotiaalle poitsulle ostaa joululahja. Ei omalle, mutta yhtä rakkaalle, tyttären poitsulle. Jos teillä olis jotain tavoista poikkeavaa ehdottaa... ottaisin sen enemmän kuin mielelläni vastaan...=))))
Oikein mukavaa lauantain jatkoja kaikille tasapuolisesti, vaikkakin on aikas harmaa sellainen...=))))
Huomenta lauantaihin...
138
2868
Vastaukset
- tomppa2006
...hra mohna! Ei mun mielestä ilmoissa mitään suurempaa vikaa ole, ei ainakaan tarvitse palella vielä niin hitosti.
Joululahja tyttärenpojalle: niitä on sellaisia pieniä pehmeitä puruleluja, jotka on täysin oikean auton näköisiä. Ainakin minä ja poika tykättiin, kun saatiin lahjaksi saman merkkinen auto, mitä minulla oli. Minun mielestä se oli hieno ja pojan mielestä se sopi hyvin suuhun!Kiitos vastauksestasi... Olenko tartuttanut sinuun positiivisuuttani, minä kyllä ajelisin mielummin kymmenen asteen pakkasessa, pysyis autokin pitempään puhtaana, kuin päivän...=))))
Kiitos myös vinkistäsi... mainio...=))))- tomppa2006
mohna kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi... Olenko tartuttanut sinuun positiivisuuttani, minä kyllä ajelisin mielummin kymmenen asteen pakkasessa, pysyis autokin pitempään puhtaana, kuin päivän...=))))
Kiitos myös vinkistäsi... mainio...=))))...kyllä varmaan olen saanut sinulta positiivisuutta, vaimokin kehuu tompan olevan nykyään niin rauhallinen, kun se saa kiroilla koneelle, eikä tarvitse muun perheen kestää tompan keuhkoamista...purkaa kuulemma kirjoituksiin aggressioitaan.
Auton kannalta olisi -10°C parempi, täysin samaa mieltä... tomppa2006 kirjoitti:
...kyllä varmaan olen saanut sinulta positiivisuutta, vaimokin kehuu tompan olevan nykyään niin rauhallinen, kun se saa kiroilla koneelle, eikä tarvitse muun perheen kestää tompan keuhkoamista...purkaa kuulemma kirjoituksiin aggressioitaan.
Auton kannalta olisi -10°C parempi, täysin samaa mieltä...Sitä vartenhan me virtuaaliystävät ollaan, että saadaan auttaa toisiamme...
Hienoa että asiasi ovat paremmin...=))))- tomppa2006
mohna kirjoitti:
Sitä vartenhan me virtuaaliystävät ollaan, että saadaan auttaa toisiamme...
Hienoa että asiasi ovat paremmin...=))))...asiat ovat paljon paremmin, voisi sanoa asioiden olevan naurettavan hyvin..heh,heh..
- Laahustava
tomppa2006 kirjoitti:
...kyllä varmaan olen saanut sinulta positiivisuutta, vaimokin kehuu tompan olevan nykyään niin rauhallinen, kun se saa kiroilla koneelle, eikä tarvitse muun perheen kestää tompan keuhkoamista...purkaa kuulemma kirjoituksiin aggressioitaan.
Auton kannalta olisi -10°C parempi, täysin samaa mieltä...Luulin,et vain lapset menettävät malttinsa koneen kanssa.Emme me miehet siis kasva aikuisiksi.
Taas lisää koneen hyötykäyttöä,noitua ja kirota koneelle niin saa perhe olla rauhassa.
Hyvä Tomppa - tomppa2006
Laahustava kirjoitti:
Luulin,et vain lapset menettävät malttinsa koneen kanssa.Emme me miehet siis kasva aikuisiksi.
Taas lisää koneen hyötykäyttöä,noitua ja kirota koneelle niin saa perhe olla rauhassa.
Hyvä Tomppa...sama tuon auton kanssa, joskus saa noitua ja kirota oikein kunnolla.
Muistan kerran, kun yritin saada pölykapselia paikoilleen renkaiden vaihdon jälkeen. Ei mennyt millään kohdalleen, sai pölykapseli kyllä sellaista kyytiä, lensi nimittäin todella pitkälle metsään...prkle...onneksi nykyään on alumiinivanteet!!! - DoeJohn
Laahustava kirjoitti:
Luulin,et vain lapset menettävät malttinsa koneen kanssa.Emme me miehet siis kasva aikuisiksi.
Hyvä Tomppamiehestä ei saa koskaan hävitä se iloinen pikkupoika, mikä oli lapsena. Se kun tuo sitä posittivista energiaa moneen arkielämän kurjaan olotilaan. Mussa se ainakin on mukana niin pitkään kuin henki pihisee. Joskus on kyllä kateissa pitkänkin aikaa, etten tiedä pitäiskö poliisille tehdä katoamisilmoitus, mutta sitten viimeistään se löytyy mm. teidän virtuaalikaverien kanssa. Itse yritän olla samanlainen ...
Hmm .. ymmärtiköhän tuosta kukaan mitään? *hörppii kahvia* - Laahustava
DoeJohn kirjoitti:
miehestä ei saa koskaan hävitä se iloinen pikkupoika, mikä oli lapsena. Se kun tuo sitä posittivista energiaa moneen arkielämän kurjaan olotilaan. Mussa se ainakin on mukana niin pitkään kuin henki pihisee. Joskus on kyllä kateissa pitkänkin aikaa, etten tiedä pitäiskö poliisille tehdä katoamisilmoitus, mutta sitten viimeistään se löytyy mm. teidän virtuaalikaverien kanssa. Itse yritän olla samanlainen ...
Hmm .. ymmärtiköhän tuosta kukaan mitään? *hörppii kahvia*Oma itsesi älä missäännimessä ala virtuaaliksi kun henki vielä pihisee.Eli sen ainakin ymmärsin
- Tok-Fia
pikkasen lunta haluaisin mutta en kovaa pakkasta.
Mä olen ostanut lapsille vaatteita lahjaksi..ne ovat hyödyllisiä ja varmasti tarpeeseen..Tokis, niinpä... lumi toisi valoisuutta...=))))
Vaatteita tulee tuutin täydeltä, serkulla poitsut 10v ja 12v. Ja broidilla poitsu 4v. Jotenka sieltä tulee enemmän kuin tarpeeksi vaatetta...=)))- Tok-Fia
mohna kirjoitti:
Tokis, niinpä... lumi toisi valoisuutta...=))))
Vaatteita tulee tuutin täydeltä, serkulla poitsut 10v ja 12v. Ja broidilla poitsu 4v. Jotenka sieltä tulee enemmän kuin tarpeeksi vaatetta...=)))kierrätys pelaa sielläkin:)) Minäkin saan mun pomon lapsilta mun tytölle vaatteita.
Osta sit ne Mysterietin mainitsemat Dublot ne ovat kehityksen kannalta mainiot..ja saat sinäkin niillä rakennella:)) Tok-Fia kirjoitti:
kierrätys pelaa sielläkin:)) Minäkin saan mun pomon lapsilta mun tytölle vaatteita.
Osta sit ne Mysterietin mainitsemat Dublot ne ovat kehityksen kannalta mainiot..ja saat sinäkin niillä rakennella:))tartteekin kehitellä itseeni... aina kun mahdollista teen sitä muksujen kanssa...=))))
- Tok-Fia
mohna kirjoitti:
tartteekin kehitellä itseeni... aina kun mahdollista teen sitä muksujen kanssa...=))))
pieniä lapsia niin saa leikkiä itsekkin;))
Ajattele...kesälläkin saa istua hiekkalaatikolla ja tehdä hiekkakakkuja:)) Tok-Fia kirjoitti:
pieniä lapsia niin saa leikkiä itsekkin;))
Ajattele...kesälläkin saa istua hiekkalaatikolla ja tehdä hiekkakakkuja:))talvisin rakentaa lumilinnaa ja lumiukkoja...=))))
- Tok-Fia
mohna kirjoitti:
talvisin rakentaa lumilinnaa ja lumiukkoja...=))))
laskea mäkeä kelkalla tai pulkalla:))..ei sitä niin vain rohkenisi mennä mäkeen ilman lasta:))
Tok-Fia kirjoitti:
laskea mäkeä kelkalla tai pulkalla:))..ei sitä niin vain rohkenisi mennä mäkeen ilman lasta:))
Voisivat muut kysellä... onkohan lääkitys varmasti kunnossa...=))))
- Tok-Fia
mohna kirjoitti:
Voisivat muut kysellä... onkohan lääkitys varmasti kunnossa...=))))
valkotakkiset olla paikalla alta aikayksikön:))
Tok-Fia kirjoitti:
valkotakkiset olla paikalla alta aikayksikön:))
ja pakkopaita puettas päälle...=))))
- Tok-Fia
mohna kirjoitti:
ja pakkopaita puettas päälle...=))))
ajattele jos joku tuttu näkisi kun Tokista tai mohnaa vietäis pakkopaidassa:))
Tok-Fia kirjoitti:
ajattele jos joku tuttu näkisi kun Tokista tai mohnaa vietäis pakkopaidassa:))
enemmän tulisi sanomista jos samassa paidassa oltaisiin...=))))
- Tok-Fia
mohna kirjoitti:
enemmän tulisi sanomista jos samassa paidassa oltaisiin...=))))
en tullut ajatelleeks..ha ha:)))))..voisi olla että ei päivänvaloa nähtäis sen jälkeen:))
Tok-Fia kirjoitti:
en tullut ajatelleeks..ha ha:)))))..voisi olla että ei päivänvaloa nähtäis sen jälkeen:))
että heitettäs kellariin... ei kai näin viksuja ja vilmaattisia. Tarkistaisivat vai lääkityksen ja päästäisivät takas pulkkamäkeen...=))))
- Tokis
mohna kirjoitti:
että heitettäs kellariin... ei kai näin viksuja ja vilmaattisia. Tarkistaisivat vai lääkityksen ja päästäisivät takas pulkkamäkeen...=))))
ihan varma? kokeiltaisko sitten kun sataa lunta:))
Tokis kirjoitti:
ihan varma? kokeiltaisko sitten kun sataa lunta:))
Onhan siinä hyvätkin puolensa jos tyrmään heittävät... eipä tarvitse duuniin mennä...=))))
- Tok-Fia
mohna kirjoitti:
Onhan siinä hyvätkin puolensa jos tyrmään heittävät... eipä tarvitse duuniin mennä...=))))
kummassa maassa olisi parempi olla tyrmässä?
Tok-Fia kirjoitti:
kummassa maassa olisi parempi olla tyrmässä?
niin väliä ole. Mä puhun sujuvasti suomea ja kuuntelen sujuvasti ruotsia. Otaksun että sinä puhut molempia sujuvasti...=))))
Voidaanhan me panna riita halki ja mennä Ahvenanmaalle tyrmään...=))))
- Laahustava
Pidän siittä kun on lämpöiset ilmat olen mielestäni saanut jäätyä jo tarpeeksi monta kertaa.
Tosta lahjasta on vaikea sanoa mitään.Itse kun olen omalle pojalle ostanut lahjoja. Olen mennyt vain kauppaan ja katsellut mikä omasta mielestä olisi mieluinen.Usemmiten on homma toiminutse toimii varmaan jokaisella, ollaanhan me miehet joskus olleet pojankloppejakin... itseasiassa ollaan vieläkin...=))))
- DoeJohn
.. tännekin. Samaa nuot ilmojen tulkit eilen illalla sanoivat telkkarissa. Montakos mustaa Joulua ollut itse kullakin? Itse muistan lapsuudesta vain yhden, mutta tuntuu elämä jatkuvan senkin jälkeen .. :D Anoppilassa olis kyllä lunta, mutten oo sinne nytkään menossa .. No onpahan mun pikkumiehellä lunta, missä telmiä ..
Pitää juoda kaffet ensin, ett osais keksia 1½ vuotiaalle mitään nasevaa ..itse muista ainuttakaan mustaa talvea lapsuudesta... aina oli valkea joulu... ja aina hiihdettiin ympäri tonttia, nyt pitänee ottaa rullasukset...=))))
Noo... montako pannullista on kaffetta mennyt...=))))
- TIIKERI62
millä mielellä?
levoton kuten luonteeseen kuuluu. #MURR#- TIIKERI62
mohna kirjoitti:
sitä viikonloppuna pikkasen saakin olla levoton...=))))
en enää eroita viikonloppua arjesta. #MURR#
mutta silti olo on levoton, kun joutuu olemaan jouten. TIIKERI62 kirjoitti:
en enää eroita viikonloppua arjesta. #MURR#
mutta silti olo on levoton, kun joutuu olemaan jouten.pitää järjestää itselleen äksöniä... jos alkaa liian levottomaksi mennä...=))))
- TIIKERI62
mohna kirjoitti:
pitää järjestää itselleen äksöniä... jos alkaa liian levottomaksi mennä...=))))
saan taas vuodenvaihteessa kun poistun töihin. :=D
levoton sielu levottomassa kropassa, on paha yhdistelmä. #MURR# TIIKERI62 kirjoitti:
saan taas vuodenvaihteessa kun poistun töihin. :=D
levoton sielu levottomassa kropassa, on paha yhdistelmä. #MURR#kyllä ton ajan kestää vaikka päällä seisten...=))))
- Mysteriet
Oikein hyvää huomenta myös Sinulle ja kaikille muillekin ;D
Minä oikeastaan nautin tästä ilmasta - saadaan kuule manner-Eurooppalainen Joulu... Pukki tulee helikopterilla ;D
Eläimet saavat sapuskaa napaansa helposti ja lämmityskustannuksetkaan eivät nouse pilviin - tosin kerkeehän ne vielä...
Saas vaan kattoo, milloin saadaan historian ensimmäinen pyörremyrsky raukoille rajoille - sen merkit ovat ilmassa....
Niin, Sinulla oli lahjalista vielä piirun auki...
Ehdottaisin Dublo-palikoita...
Niissähän on etuna se että sarjaa voi kasvattaa synttäreillä ja Jouluisin ja lisäksi ne ovat sopivia lego-palikoiden kanssa ;D
Muistaisin että niistä palikoista löytyy vielä isompikin versio, joka on tarkoitettu tuollaisille pienille... niitä voi turvallisesti pureksiakin ;D
Tenavat muuten ovat ihmeen taitavia sellaisten rakennuspalikoiden kanssa... ja ne leikit houkuttelevat isompiakin ;D- Tok-Fia
noi dublot ovat kivoja ja hyödyllisiä...mutta ei niin kivoja vanhemmille kun pitää kerätä ne ylös lattialta:))Hitsi kun mä inhosin niitä.
ja ai,ai miten kipeää tekee jos sattuu astumaan päälle:)) - Mysteriet
Tok-Fia kirjoitti:
noi dublot ovat kivoja ja hyödyllisiä...mutta ei niin kivoja vanhemmille kun pitää kerätä ne ylös lattialta:))Hitsi kun mä inhosin niitä.
ja ai,ai miten kipeää tekee jos sattuu astumaan päälle:))Muistan myöskin niin käyneen... varsinkin niitten pinempien, Legojen kanssa...
Sitten tuli taloon ideanpoikanen; lattialle levitetään iso kangas, jonka päällä ainoastaan lego-leikit olivat sallittu - leikin loputtua, kankaan kulmista kiinni ja legot siististi nippuun, toimi ainakin meillä... ainakin useinmiten *köh* ;D - DoeJohn
Tok-Fia kirjoitti:
ja ai,ai miten kipeää tekee jos sattuu astumaan päälle:))mitä olet kokenut .. meillä alkaa onneksi olemaan taaksejäänyttä .. nyt tuolla rakennetaan täyttäpäätä isoa monimutkaista robottia .. :D
- Tok-Fia
Mysteriet kirjoitti:
Muistan myöskin niin käyneen... varsinkin niitten pinempien, Legojen kanssa...
Sitten tuli taloon ideanpoikanen; lattialle levitetään iso kangas, jonka päällä ainoastaan lego-leikit olivat sallittu - leikin loputtua, kankaan kulmista kiinni ja legot siististi nippuun, toimi ainakin meillä... ainakin useinmiten *köh* ;Dhyvä idea:)) no,enää ei tarvitse keräillä muuta kuin vaatteita joka paikasta.
Ehdotin mohnalle että ostaa vaatteita. ostin mun lapsille niin kauan kun pystyin ostamaan,nyt kun nuorinkin on jo 9v niin eipä ole hyvä ostaa jos hän itse ei ole mukana..ei nääs kelpaa mikä vaan:(( - Mysteriet
Tok-Fia kirjoitti:
hyvä idea:)) no,enää ei tarvitse keräillä muuta kuin vaatteita joka paikasta.
Ehdotin mohnalle että ostaa vaatteita. ostin mun lapsille niin kauan kun pystyin ostamaan,nyt kun nuorinkin on jo 9v niin eipä ole hyvä ostaa jos hän itse ei ole mukana..ei nääs kelpaa mikä vaan:((Tälläkin hetkellä meidän lattialla näyttäisi olevan puolikkaan vaatekaapin sisältö :/
Yksi joululahjaideani muuten on vielä lisätä tuota määrää... hullu lienen ;D
Ajattelin että antaisin jonkun summan tenaville rahana ja tuhlauspäiväksi määrään alennusmyynnit tammikuussa - saavat itse ostaa, mitä haluavat... ;D - Tok-Fia
Mysteriet kirjoitti:
Tälläkin hetkellä meidän lattialla näyttäisi olevan puolikkaan vaatekaapin sisältö :/
Yksi joululahjaideani muuten on vielä lisätä tuota määrää... hullu lienen ;D
Ajattelin että antaisin jonkun summan tenaville rahana ja tuhlauspäiväksi määrään alennusmyynnit tammikuussa - saavat itse ostaa, mitä haluavat... ;Dolen antanut rahana vanhimmalle tyttärelle. Nyt ostin kuitenkin kännykän..hmm..jonka hän otti käyttöön heti. sanoi että kun hän ei usko enää joulupukkiin niin sama se on:))
mistähän hitosta nuo kaikki vaatteet lentääkin joka paikkaan?..olen yrittänyt sulkea vaatekaapin ovet lujasti kiinni:)) - Mysteriet
Tok-Fia kirjoitti:
olen antanut rahana vanhimmalle tyttärelle. Nyt ostin kuitenkin kännykän..hmm..jonka hän otti käyttöön heti. sanoi että kun hän ei usko enää joulupukkiin niin sama se on:))
mistähän hitosta nuo kaikki vaatteet lentääkin joka paikkaan?..olen yrittänyt sulkea vaatekaapin ovet lujasti kiinni:))Vai ei uskota Joulupukkiin enää... ;D
Nuorempi sentään maltta odottaa aattoon?
Tuo vaatejuttu muuten... missä maailmassa vaan on lapsia ja heillä vaatteita, on tuo ongelma siellä - ei ole mitenkään riippuvainen valtioiden rajoista tai kulttuurien eroista... tämä noin niin kuin lohdutukseksi ;D - Tok-Fia
Mysteriet kirjoitti:
Vai ei uskota Joulupukkiin enää... ;D
Nuorempi sentään maltta odottaa aattoon?
Tuo vaatejuttu muuten... missä maailmassa vaan on lapsia ja heillä vaatteita, on tuo ongelma siellä - ei ole mitenkään riippuvainen valtioiden rajoista tai kulttuurien eroista... tämä noin niin kuin lohdutukseksi ;Dnuorimmaisen on pakko odottaa aattoon..en ole kertonut mitä olen ostanut.(mp3-soitin)
Vanhin tiesi siksi koska hän alkoi puhua että hän haluaisi sen kännykän ja kun mun piti tietää minkä värisenä hän sen haluaa niin piti paljastaa että ostan sen:))
Mä vien pieneksi menneet vaatteet vaatekeräykseen.
Vanhimman tyttären kaksi talvitakkia annoin mun työkaverille:))kiva antaa kierrätykseen:)) - Mysteriet
Tok-Fia kirjoitti:
nuorimmaisen on pakko odottaa aattoon..en ole kertonut mitä olen ostanut.(mp3-soitin)
Vanhin tiesi siksi koska hän alkoi puhua että hän haluaisi sen kännykän ja kun mun piti tietää minkä värisenä hän sen haluaa niin piti paljastaa että ostan sen:))
Mä vien pieneksi menneet vaatteet vaatekeräykseen.
Vanhimman tyttären kaksi talvitakkia annoin mun työkaverille:))kiva antaa kierrätykseen:))Meillä on tytön koulussa sellaisia kirppiksiä aina välillä, mihin voi viedä... se toimii sillain vaihtoperiaatteella ;D
Samalla pääsee eroon pienistä luistimista ja suksista, monoista sun muusta - leluistakin ;D - Tok-Fia
Mysteriet kirjoitti:
Meillä on tytön koulussa sellaisia kirppiksiä aina välillä, mihin voi viedä... se toimii sillain vaihtoperiaatteella ;D
Samalla pääsee eroon pienistä luistimista ja suksista, monoista sun muusta - leluistakin ;Den ole kylläkään käynyt kun tytöt ei luistele eivätkä ole koskaan hiihtäneet...tosi kätevä juttu että voi vaihtaa niin ei tarvitse ostaa uusia.
Lelut olen antanut siskon tyttärelle,hänellä on pieni lapsi ja osa on vielä tuolla oman lapsosen huoneessa:)) sukulaiset tietävät tunteen, kun jään jumiin muksujen huoneeseen...=))))
Duplo on aivan oiva lahja idea...=))))
- TIIKERI62
mutta voisiko joku kertoa miten saan sen sähköpostimerkin?
tai mikä se lie. #MURR#- Mysteriet
[@] - kas noin, tuon kun lätkäiset sähkäpostikuoreen, pitäisi toimia... ;D
- TIIKERI62
Mysteriet kirjoitti:
[@] - kas noin, tuon kun lätkäiset sähkäpostikuoreen, pitäisi toimia... ;D
tuohan on käytetty.
oikeesti. :=D
miten tuo tehdään? - DoeJohn
TIIKERI62 kirjoitti:
tuohan on käytetty.
miten tuo tehdään?AltGr 2 painikkeita .. siis AltGr pohjaan ja klikkaat numeroa 2
- Mysteriet
TIIKERI62 kirjoitti:
tuohan on käytetty.
miten tuo tehdään?Voit kokeilla tätä [§] ja rakkausviesteihin luonnollisesti [♥]
- TIIKERI62
DoeJohn kirjoitti:
AltGr 2 painikkeita .. siis AltGr pohjaan ja klikkaat numeroa 2
ehtisin melkein naputella lähes kaikki väärät vaihtoehdot. :=D
- TIIKERI62
Mysteriet kirjoitti:
Voit kokeilla tätä [§] ja rakkausviesteihin luonnollisesti [♥]
ja kyllä tuo dollarin merkki, käy noihin jälkimmäisiinkin. #MURR#
- Mysteriet
TIIKERI62 kirjoitti:
ja kyllä tuo dollarin merkki, käy noihin jälkimmäisiinkin. #MURR#
Se oli pykälä-merkki § ;D
hmmmm... dollarin kuva rakkausviesteihin!?
Kuulostaa epälyttävästi maksetulta rakkaudelta ;D
Eihän Tiikeri sellaista - eihän?! - DoeJohn
TIIKERI62 kirjoitti:
ehtisin melkein naputella lähes kaikki väärät vaihtoehdot. :=D
tää päivä oikein edes riittäisi .. tai sitten olisi tiikerin kyntesi tylsänä .. ;D
- Tok-Fia
Mysteriet kirjoitti:
Eihän Tiikeri sellaista - eihän?!tuon sydämen?
- Mysteriet
Tok-Fia kirjoitti:
tuon sydämen?
♥ - eli Alt ja 3(sieltä oikealta - muista numlock päälle) ;D
Alt ja numeronäppiksillä tulee kaikenlaisia kuvia... ↨ = Alt ja 2 ja 3 (samaan aikaan) - TIIKERI62
Mysteriet kirjoitti:
Eihän Tiikeri sellaista - eihän?!#MURR#
mitenköhän tuohon taas vastaisi, niin ettei tarvitse koko päivää selittää. #MURR# - DoeJohn
Mysteriet kirjoitti:
Alt ja numeronäppiksillä tulee kaikenlaisia kuvia... ↨ = Alt ja 2 ja 3 (samaan aikaan)löydätte Character Map:sta (en tiedä suomenkielistä termiä)
Normaali XP koneessa vanhanmallisella käynnistys valikolla Start - Programs - Accessories - System Tools
Sitten vaan etsitte sieltä kuvion ja valitsette sen. Ikkunan oikeassa alalaidassa yleensä lukee ALT numerosarja. Eli saatte kuvion painamalla Alt painikkeen pohjaan ja just sieltä näppiksen oikean laidan numeroilla se numerosarja.
Tämän ohjeen omistan minä © 2006 :D
Tuli aikoinaan opeteltua monta merkkiä ulkoa normaalikirjoittamista helpottamaan ja nopeuttamaan. Suosittelen opettelemaan. :D
Mysteriet vaan se lähettelee ♥ merkkejä sinne tänne .. Mikä lie mielessään :D - Tok-Fia
Mysteriet kirjoitti:
Alt ja numeronäppiksillä tulee kaikenlaisia kuvia... ↨ = Alt ja 2 ja 3 (samaan aikaan)♥♥☻☺♠♣♦○◘•..kiitti:))en kuitenkaan löytänyt sitä nuottia jonka olen nähnyt jou.m kirjoituksissa:((
- Mysteriet
DoeJohn kirjoitti:
löydätte Character Map:sta (en tiedä suomenkielistä termiä)
Normaali XP koneessa vanhanmallisella käynnistys valikolla Start - Programs - Accessories - System Tools
Sitten vaan etsitte sieltä kuvion ja valitsette sen. Ikkunan oikeassa alalaidassa yleensä lukee ALT numerosarja. Eli saatte kuvion painamalla Alt painikkeen pohjaan ja just sieltä näppiksen oikean laidan numeroilla se numerosarja.
Tuli aikoinaan opeteltua monta merkkiä ulkoa normaalikirjoittamista helpottamaan ja nopeuttamaan. Suosittelen opettelemaan. :D
Mysteriet vaan se lähettelee ♥ merkkejä sinne tänne .. Mikä lie mielessään :DIhan vaan kokeilin, näkyykö nuo ♥-merkit otsikkokentässä... ;D
Kaikki ei ymmärtääkseni näy...
Mikähän se mielessä olisi ;D *viheltelee* - Mysteriet
Mysteriet kirjoitti:
Ihan vaan kokeilin, näkyykö nuo ♥-merkit otsikkokentässä... ;D
Mikähän se mielessä olisi ;D *viheltelee*Nämä merkit eivät siis näy otsikkokentässä :P
- Mysteriet
Tok-Fia kirjoitti:
♥♥☻☺♠♣♦○◘•..kiitti:))en kuitenkaan löytänyt sitä nuottia jonka olen nähnyt jou.m kirjoituksissa:((
♪ = Alt 1 ja 3
sitä toista en löytänyt tähän hätään... - IhmeSopa
DoeJohn kirjoitti:
löydätte Character Map:sta (en tiedä suomenkielistä termiä)
Mysteriet vaan se lähettelee ♥ merkkejä sinne tänne .. Mikä lie mielessään :Dmerkkejä neuvoos, pittä lukee alusta, että mitä missä ja milloin...
- Mysteriet
TIIKERI62 kirjoitti:
#MURR#
mitenköhän tuohon taas vastaisi, niin ettei tarvitse koko päivää selittää. #MURR#Suurta varovaisuutta noudattaen - tietenkin ;D
Osaatkos, Tikru, muuten kehrätä? - TIIKERI62
DoeJohn kirjoitti:
tää päivä oikein edes riittäisi .. tai sitten olisi tiikerin kyntesi tylsänä .. ;D
näitä laitteita niin usein kuin minä.
noin neljä viisi kertaa vuodessa.
kuluu ilman neuvoja turkkikin. #MURR#
ja sitten jotkut piruilevat minun kustannuksella. :=D - Tok-Fia
Mysteriet kirjoitti:
♪ = Alt 1 ja 3
sitä toista en löytänyt tähän hätään...alt 1 ja 3 mulle tuli tää ▼ :))
- DoeJohn
Mysteriet kirjoitti:
Ihan vaan kokeilin, näkyykö nuo ♥-merkit otsikkokentässä... ;D
Mikähän se mielessä olisi ;D *viheltelee*mulla tutkaa, mikä selvittäisi toisen pään sisällä olevat ajatukset ;D .. *tutkailee*
- Mysteriet
Tok-Fia kirjoitti:
alt 1 ja 3 mulle tuli tää ▼ :))
♪♪♪ ▼ katos vaan, minäkin sain sen tulemaan... näyttää riippuvan siitä, missä järjestyksessä ottaa sormensa pois niiltä painikkeilta... ;D
Hitto, tässähän menee päivä opetellessa ;D - DoeJohn
IhmeSopa kirjoitti:
merkkejä neuvoos, pittä lukee alusta, että mitä missä ja milloin...
muussa .. mutten ihan vielä imurinletkun varressa .. että laiskottaa tää pakkopulla = siivous ..
- Tok-Fia
Mysteriet kirjoitti:
♪♪♪ ▼ katos vaan, minäkin sain sen tulemaan... näyttää riippuvan siitä, missä järjestyksessä ottaa sormensa pois niiltä painikkeilta... ;D
Hitto, tässähän menee päivä opetellessa ;Djäykät sormet:))♪..hups...sieltähän se putkahti:))
- TIIKERI62
Mysteriet kirjoitti:
Suurta varovaisuutta noudattaen - tietenkin ;D
Osaatkos, Tikru, muuten kehrätä?iso kissa joka ei osaisi kehrätä. :=D
#HYYRRRRR# - Mysteriet
Tok-Fia kirjoitti:
jäykät sormet:))♪..hups...sieltähän se putkahti:))
Sieltähän se ;D
Sitten kun löydät sen toisen nuotti-merkin, kerro mulle... lauletaan yhdessä ;D - Mysteriet
DoeJohn kirjoitti:
mulla tutkaa, mikä selvittäisi toisen pään sisällä olevat ajatukset ;D .. *tutkailee*
*juoksee karkuun*
Niin, katsos... tyhjiötähän ei läpäise edes tutkaimen säteet ;D - Tok-Fia
Mysteriet kirjoitti:
Sieltähän se ;D
Sitten kun löydät sen toisen nuotti-merkin, kerro mulle... lauletaan yhdessä ;Dtässä taitaakin mennä koko päivä naputellessa mutta menköön:))
- Mysteriet
TIIKERI62 kirjoitti:
iso kissa joka ei osaisi kehrätä. :=D
#HYYRRRRR#Voi kun mulla olisi sellainen kisuliini kotona, jota saisi rapsutella ja paijata... *huoks*
- Laahustava
Mysteriet kirjoitti:
Voi kun mulla olisi sellainen kisuliini kotona, jota saisi rapsutella ja paijata... *huoks*
Voisin tulla rapsuteltavaksi ja paijattavaksi sikisi aikaa kunnes löydät kisuliinin...olisi elämä ainakin hetken aikaa helppoa
- TIIKERI62
Mysteriet kirjoitti:
Voi kun mulla olisi sellainen kisuliini kotona, jota saisi rapsutella ja paijata... *huoks*
pitäisikö perustaa kissavuokraamo. ;=D
#HYYYYRRR#
onko huomattavissa jonkinlaista kaihomielistä kaipuuta? - Mysteriet
Laahustava kirjoitti:
Voisin tulla rapsuteltavaksi ja paijattavaksi sikisi aikaa kunnes löydät kisuliinin...olisi elämä ainakin hetken aikaa helppoa
Kissanruoasta ;D
Oletko kovin karvainen - se on lemmikeissä kuitenkin se "juttu", niitten karvojen seassa sormet viihtyvät ja stressitilat helpottuvat ;D - Mysteriet
TIIKERI62 kirjoitti:
pitäisikö perustaa kissavuokraamo. ;=D
#HYYYYRRR#
onko huomattavissa jonkinlaista kaihomielistä kaipuuta?Sitä kun hiirellä tökkii (;D), se kehrää ja leikkii ja sanoo "miau"...
Kaihomielinen kaipuu on *huoks* - Laahustava
Mysteriet kirjoitti:
Kissanruoasta ;D
Oletko kovin karvainen - se on lemmikeissä kuitenkin se "juttu", niitten karvojen seassa sormet viihtyvät ja stressitilat helpottuvat ;DJättää sitten väliin koska olen enemmän tykästynyt koiran ruokaan ja vielä kun olen aika karvaton,hiuksia kyllä riittää muillekkin vaikka jakaa.
Olisi vaan hauskaa olla tekemättä mitään muuta kuin haukotella - TIIKERI62
Mysteriet kirjoitti:
Sitä kun hiirellä tökkii (;D), se kehrää ja leikkii ja sanoo "miau"...
Kaihomielinen kaipuu on *huoks*#MURR#
kissa joko omistaa sinut tai hylkää. :=D
sielunveljelläni on kissa joka näyttää heti pitääkö hän. :=D
ja kuulun niihin etuoikeutettuihin josta se pitää. :=D - Mysteriet
Laahustava kirjoitti:
Jättää sitten väliin koska olen enemmän tykästynyt koiran ruokaan ja vielä kun olen aika karvaton,hiuksia kyllä riittää muillekkin vaikka jakaa.
Olisi vaan hauskaa olla tekemättä mitään muuta kuin haukotellaSe oli hyvä - vaikka Sinulla oli omakin lehmä ojassa (ihme sanonta tuokin muuten...)
Milloinkahan sitä kissan kehräysääntä saa ostaa cd-levyllä...?
Koiranpennun yninäkin olisi kivaa ja heposten höristely... puhumattakaan pikkupossujen nafnaf-äänestä ;D - Tok-Fia
Mysteriet kirjoitti:
Sitä kun hiirellä tökkii (;D), se kehrää ja leikkii ja sanoo "miau"...
Kaihomielinen kaipuu on *huoks*naurava kissa:))http://www.hahahumor.com/funny-flash-animations/funny-flash-animations-view.php?id=72
- Mysteriet
Tok-Fia kirjoitti:
naurava kissa:))http://www.hahahumor.com/funny-flash-animations/funny-flash-animations-view.php?id=72
Linkittää uusiksi
http://www.hahahumor.com/funny-flash-animations/funny-flash-animations-view.php?id=72 - Mysteriet
Tok-Fia kirjoitti:
naurava kissa:))http://www.hahahumor.com/funny-flash-animations/funny-flash-animations-view.php?id=72
Ei tuota vakavalla naamalla kuuntele ;D
- Laahustava
Mysteriet kirjoitti:
Linkittää uusiksi
http://www.hahahumor.com/funny-flash-animations/funny-flash-animations-view.php?id=72http://www.hahahumor.com/funny-movies/funny-movies-view.php?id=645
- Tok-Fia
Mysteriet kirjoitti:
Linkittää uusiksi
http://www.hahahumor.com/funny-flash-animations/funny-flash-animations-view.php?id=72jostakin syystä se ei tullut oikein mulla:((
- Mysteriet
Tok-Fia kirjoitti:
jostakin syystä se ei tullut oikein mulla:((
Tekstin ja linkin välistä ;D
- Mysteriet
Laahustava kirjoitti:
http://www.hahahumor.com/funny-movies/funny-movies-view.php?id=645
Oppivatko kalatkin tosiaan...?
Tää oli hauska ;D - Tok-Fia
Mysteriet kirjoitti:
Tekstin ja linkin välistä ;D
näätte millainen hosuja mä olen:))
- Mysteriet
Tok-Fia kirjoitti:
näätte millainen hosuja mä olen:))
Kivannäköisen kuvan ;D
- DoeJohn
Mysteriet kirjoitti:
*juoksee karkuun*
Niin, katsos... tyhjiötähän ei läpäise edes tutkaimen säteet ;D.. näy mitään .. siirryn tutkan äärestä heiluttelemaan moppia *synkistelee*
- Tok-Fia
Mysteriet kirjoitti:
Ei tuota vakavalla naamalla kuuntele ;D
ja tuohon sun viestiin: ja galleriasivulla kivannäköisen kuvan ;D... vastaan että no,no...eipäs liioitella:))
- Laahustava
Mysteriet kirjoitti:
Oppivatko kalatkin tosiaan...?
Tää oli hauska ;DVoisin sanoa sinusta,koska me monet kommetoimme sinun kirjoituksiin niin useasti....joskus älyllä ja joskus ilman älyä,mut kumminkin ja meidät luokitellaan älykäämiksi kuin kalat.
Milenkiintoisia johdatuksia olemmeko sittenkään yhtään sen älykkääpiä kuin kalat.
Ainakaan minä en ymmärrä miksi ihmisen täytyy puhua ja purkaa tunteitaan.
Onko se tarve pelkästään ihmisen oma keksintö luodaitselleen turvallisuuden tunne ettei tarvitse tiedostaa pelkoa - Mysteriet
Laahustava kirjoitti:
Voisin sanoa sinusta,koska me monet kommetoimme sinun kirjoituksiin niin useasti....joskus älyllä ja joskus ilman älyä,mut kumminkin ja meidät luokitellaan älykäämiksi kuin kalat.
Milenkiintoisia johdatuksia olemmeko sittenkään yhtään sen älykkääpiä kuin kalat.
Ainakaan minä en ymmärrä miksi ihmisen täytyy puhua ja purkaa tunteitaan.
Onko se tarve pelkästään ihmisen oma keksintö luodaitselleen turvallisuuden tunne ettei tarvitse tiedostaa pelkoaRontti - kirjoituksestasi saa kyllä sellaisen kuvan, että kalat saattaisivat olla älykkäämpiä kuin ne, jotka vastaavat minulle... ;D
Mutta, vakavalla naamalla, haasteellisen ajatuksen pistit... miksi tosiaan puhumme ja varsinkin puramme tunteitamme?
Voisiko asiaa lähestyä primitiivikäyttäytymisen puolelta... ajatteles, että kertomalla päivän tapahtumista ja purkamalla tuntemuksia, samalla siirräämme arvokasta tietoa toisille... parhaista ruokapaikoista ja vaarallisista reiteistä - se on yksi eloonjäämisen edellytys... =)
Eläimetkin tekevät niin, vaikka eivät osaakaan puhua...
- retros
niin kauan on aikaa kulunut siitä,kun olen nuin pienelle lahjaa ostanut,kummilapsetkin jo niin isoja.
Tuskin Lordin musiikilla vielä kysyntää;)
Hei,mutta kun luin noita muita viestejä niin miten olisi sellainen ISO tiikeripehmolelu.Ja jos ei kelpaa sille pienelle,niin täällähän olisi kovasti kysyntää!- Mysteriet
Pehmotiikeri olisi kiva... sellainen oikea ;D
- retros
Mysteriet kirjoitti:
Pehmotiikeri olisi kiva... sellainen oikea ;D
mutta aivan ehdottomasti pehmo!
- lemnaminor
Siivoilen, keitän koirille täysjyväriisiä ja ihailen eilisiä ostoksiani. Hmm.. Mikäköhän minuun on iskenyt? En muista, koska viimeeksi olen käyttänyt rahaa näin suruttomasti.. Toisaalta vaatekaappi kaipaa uudistamista.. Ja tuli ostettua suvun lemmikeille joululahjat..
Odottelen siskoa kylään. Pääsen sitten lenkille. Selkä kipu vähitellen hellittää.. Huomenna menen yhden hyvän ystävän kanssa joulumarkkinoille ja samassa yhteydessä käydään kävelemässä. Juttelin äsken puhelimessa toisen ystävän kanssa.
Eli oikeastaan aika hyvä päivä, vaikkakin eilen ei vastaantullut yhtään silmäniloa baarikierroksella :(. Kaikki ei voi elämässä täydellistä, eihän?- Tok-Fia
ei sulla kuiteskaa oo niin huono vaatekaappi kun mulla...nimittäin mun vaatekaapissa vaatteet kutistuu:))
- lemnaminor
Tok-Fia kirjoitti:
ei sulla kuiteskaa oo niin huono vaatekaappi kun mulla...nimittäin mun vaatekaapissa vaatteet kutistuu:))
Epäilen, että kaikilla on sama tilanne vaatteiden kutistumisen suhteen ja kaikki tappelevat saman asian parissa. Kuulemme eläkeiässä ruokahalut vähenevät :).
Mennäänkö mukaan tuonne alaspäin Juhan aloitukseen. Edelleenkin voisin luopua kokonaan valkoisesta leivästä, leivoksista (paitsi täytekakusta), kaikenmaailman pastejoista ym.. Sen verran tullut järkeä mukaan, että kahvilassa valitsen joko kokojyväviljasta tehdyn sämpylän tai ruisleivän täytteineen tai sen kakkupalan..
Minä taas kulutan rakkaimmat vaatteet loppuun ja en huomaa niiden kuluneen ;). vinkki... otappa ne reibanit seuraavalla kerralla pois päästä kun radalle lähdet. Voisi tärpätä paremmin...=))))
ERihän meistä kukaan ole täydellinen...=))))lemnaminor kirjoitti:
Epäilen, että kaikilla on sama tilanne vaatteiden kutistumisen suhteen ja kaikki tappelevat saman asian parissa. Kuulemme eläkeiässä ruokahalut vähenevät :).
Mennäänkö mukaan tuonne alaspäin Juhan aloitukseen. Edelleenkin voisin luopua kokonaan valkoisesta leivästä, leivoksista (paitsi täytekakusta), kaikenmaailman pastejoista ym.. Sen verran tullut järkeä mukaan, että kahvilassa valitsen joko kokojyväviljasta tehdyn sämpylän tai ruisleivän täytteineen tai sen kakkupalan..
Minä taas kulutan rakkaimmat vaatteet loppuun ja en huomaa niiden kuluneen ;).Pieni vinkki.... vähentäkää pikkasen hiivan käyttöä, loppuu turboominen...=))))
- lemnaminor
mohna kirjoitti:
vinkki... otappa ne reibanit seuraavalla kerralla pois päästä kun radalle lähdet. Voisi tärpätä paremmin...=))))
ERihän meistä kukaan ole täydellinen...=))))Minulla on ystävieni mukaan kummallinen miesmaku :) eli omien mieltymysten mukaan katselen ympärille..
Hmm.. Ainoa illan lähestyminen tapahtui juomaa tilattaessa afrikkalaisen miehen taholta, joka tuli tuttavallisesti läimäyttelemään olkapäälle ja juttelemaan englanniksi. Ei tehnyt vaikutusta, ei. Tein sulavan häipymisliikkeen :). - lemnaminor
mohna kirjoitti:
Pieni vinkki.... vähentäkää pikkasen hiivan käyttöä, loppuu turboominen...=))))
Kysyn vaan. En leivo, en juo.. Valkoinen leipä on ainoa perisynneistäni.
lemnaminor kirjoitti:
Minulla on ystävieni mukaan kummallinen miesmaku :) eli omien mieltymysten mukaan katselen ympärille..
Hmm.. Ainoa illan lähestyminen tapahtui juomaa tilattaessa afrikkalaisen miehen taholta, joka tuli tuttavallisesti läimäyttelemään olkapäälle ja juttelemaan englanniksi. Ei tehnyt vaikutusta, ei. Tein sulavan häipymisliikkeen :).kun et paljasta enempää... eihän näitä juttuja lue kovinkaan moni mutta silti...=))))
Ja äijät alkaa kilvan muuntumis leikin...=))))
Vai ei kikkarapää iskenyt... paras vaan pysyä kotimaisissa, niistä on helpompi valittaa...=))))lemnaminor kirjoitti:
Kysyn vaan. En leivo, en juo.. Valkoinen leipä on ainoa perisynneistäni.
kertoi että hiivalla nostatetaan taikinaa... jotenka aattelin...=))))
- lemnaminor
mohna kirjoitti:
kertoi että hiivalla nostatetaan taikinaa... jotenka aattelin...=))))
Taikinaa myös muotoillaan. Lisätään sinne ja vähennetään tuolta ;).
- lemnaminor
mohna kirjoitti:
kun et paljasta enempää... eihän näitä juttuja lue kovinkaan moni mutta silti...=))))
Ja äijät alkaa kilvan muuntumis leikin...=))))
Vai ei kikkarapää iskenyt... paras vaan pysyä kotimaisissa, niistä on helpompi valittaa...=))))En kirjoita sellaista, jota en voisi sanoa myös kasvotusten.. tai josta en olisi valmis vastaamaan laajemmankin yleisön edessä :).
En pidä siitä, että joku tulee lähelle ilman lupaa. Se oli ensimmäinen rike. Omaan muuten terävän kyynerpään ;).. lemnaminor kirjoitti:
Taikinaa myös muotoillaan. Lisätään sinne ja vähennetään tuolta ;).
Sen takia me miehet tykätään leipoa...=))))
lemnaminor kirjoitti:
En kirjoita sellaista, jota en voisi sanoa myös kasvotusten.. tai josta en olisi valmis vastaamaan laajemmankin yleisön edessä :).
En pidä siitä, että joku tulee lähelle ilman lupaa. Se oli ensimmäinen rike. Omaan muuten terävän kyynerpään ;)..minä mitään pelkää, korkeintaan menen selkäsi taakse piiloon...=))))
Onhan se hyvä pitää noi huohuttajat loitolla, kyllä sitä käytöstapoja pitää olla, eihän sitä nyt alkumetreillä lääppimään pidä alkaa. Sulla on pistävä salainen ase...=))))- lemnaminor
mohna kirjoitti:
Sen takia me miehet tykätään leipoa...=))))
Puhutkohan enää leipomisesta :)? Tuli vain mieleen paistamisvaiheen sananlasku :).
Avainsanat: omenapiirakka, pullat uunissa.. - lemnaminor
mohna kirjoitti:
minä mitään pelkää, korkeintaan menen selkäsi taakse piiloon...=))))
Onhan se hyvä pitää noi huohuttajat loitolla, kyllä sitä käytöstapoja pitää olla, eihän sitä nyt alkumetreillä lääppimään pidä alkaa. Sulla on pistävä salainen ase...=))))Sain italialaisella asemalla aplodit vastakkaisesta junasta käyttäessäni salaista asetta. Harvoin käytetty, mutta tehokas..
Tervetuloa selän taakse piiloon, mutta varo huitovia käsiäni. Puhun myös käsilläni :D. - Tok-Fia
lemnaminor kirjoitti:
Minä taas kulutan rakkaimmat vaatteet loppuun ja en huomaa niiden kuluneen ;).vaaleaa leipää..vain ruisleipää ja näkkileipää.
oikeesti mulla ei ole paino ongelmia..ihan leikisti tuon jutun tuonne laitoin:)) lemnaminor kirjoitti:
Puhutkohan enää leipomisesta :)? Tuli vain mieleen paistamisvaiheen sananlasku :).
Avainsanat: omenapiirakka, pullat uunissa..ja leipomisesta... jokainen ymmärtää tavallaan...=))))
Alkaa tätikin jutella levottomia...=))))
Tykkään muuten korvapuusteista, ilman kynsiä...=))))lemnaminor kirjoitti:
Sain italialaisella asemalla aplodit vastakkaisesta junasta käyttäessäni salaista asetta. Harvoin käytetty, mutta tehokas..
Tervetuloa selän taakse piiloon, mutta varo huitovia käsiäni. Puhun myös käsilläni :D.kun varoitit... missäs se mun kypärä olikaan...=))))
- lemnaminor
mohna kirjoitti:
ja leipomisesta... jokainen ymmärtää tavallaan...=))))
Alkaa tätikin jutella levottomia...=))))
Tykkään muuten korvapuusteista, ilman kynsiä...=))))Epäilitkö sitä, että en puhuisi levottomia? Entäs purjehdukseen liittyvät.. pullein purjein.. masto pystyssä :).. hmm.. kyllä nuo leipomistermit taitavat sittenkin ole pahempia..
Vaikka en pidä tuosta tätinimityksestä, niin kyllä ne tädit osaa ;). - lemnaminor
Tok-Fia kirjoitti:
vaaleaa leipää..vain ruisleipää ja näkkileipää.
oikeesti mulla ei ole paino ongelmia..ihan leikisti tuon jutun tuonne laitoin:))Toisaalta taidan olla väsymyssyöppö, kun jaksan niin viuhtoessani en mieti myöskään syömistä :).
Toisaalta mietin usein tuon ruuan terveellisyyttä. Haluan elää pitkän ja hyvän elämän.. Olla virkeä vielä vanhoilla päivillä :).. lemnaminor kirjoitti:
Epäilitkö sitä, että en puhuisi levottomia? Entäs purjehdukseen liittyvät.. pullein purjein.. masto pystyssä :).. hmm.. kyllä nuo leipomistermit taitavat sittenkin ole pahempia..
Vaikka en pidä tuosta tätinimityksestä, niin kyllä ne tädit osaa ;).en myönnä, enkä epäile. Pelkästään tiedän...=))))
Olen samaa mieltä leipomosesta.
Tiedän että osaa...=))))- Tok-Fia
lemnaminor kirjoitti:
Toisaalta taidan olla väsymyssyöppö, kun jaksan niin viuhtoessani en mieti myöskään syömistä :).
Toisaalta mietin usein tuon ruuan terveellisyyttä. Haluan elää pitkän ja hyvän elämän.. Olla virkeä vielä vanhoilla päivillä :)..napostelen herkkuja mutta vähissä määrin...makean nälkään syön jotain pientä..pullat ja muut kahvileivät saavat mun puolesta olla. Mutta nyt jouluksi leivon joulutorttuja joten niitä kyllä syön.
- lumeton lumikeiju
Mielen kiintoisia tarinoita lukea..
itse en kaipaa lunta..9kk vanha koira rakastaa
kun viereinen puisto kasvaa vihreää ruohoa
ja lapsetkin jo yli 10v.joten hekään eivät
välttämättä kaipaa lunta..muutama vuosi sitten
innolla odottivat pulkkamäkeen pääsyä..
päiväkodinkin lapset tykkää tehdä hiekkakakkuja,
no joku kysyy välillä koskas tehdään lumiukko..
mulle käy sää kun sää,se on vain vaatetus kysymys..
mut näillä säillä ihana lenkkeillä ja voi
pyöräilläkkin..
Mukaavaa lauantaita.Eihän ilmat voi kaikkia miellyttää, sehän on selvä...=))))
Olis vaan valoisampaa kun olis lunta ja pikkasen puhtaammat paikat kun olis pakkastakin...=))))
Mukavaa lauantaita sullekin.
- blackwomans
oot varmaan jo pikku kundille kerinny lahjan hommaamaan.
mut mä ostin mun kummipojalle Brion päältä istuttavan auton,kun hän oli 1.5 v.
Ensin pikku kundi katseli sitä ihmeissään,laitettiin poju puikkoihin ja kun hän hokasi sen et sil pääsee eteenpäin,ni avot mieluisampaa autoa ei oo pikkukundi saanut.
hyvä ettei tahtonut sitä unikaveriksi sänkyyn,parkkiin se piti joka ilta jättää sängyn viereen.
Nyt hän täyttää 2v ja saa lahjaksi koiran,mut lelukoiran.
sellasen joka kävelee,heiluttaa häntää ja haukkuu:)))Aivan mainio idea... kiitokset tuhannesti...=))))
Kyllähän mulla jo pari pakettia poitsulle on, ei yksi vielä pahitteeksi ole...=))))- blackwomans
mohna kirjoitti:
Aivan mainio idea... kiitokset tuhannesti...=))))
Kyllähän mulla jo pari pakettia poitsulle on, ei yksi vielä pahitteeksi ole...=))))Noille pikkumiehille on kiva ostella lahjoja,sekä neideille myös.
Oma tytär täyttää jo 18 vuotta,joten hänelle ei enää leluja ostella.
Muutenkin ostaminen hänelle on todella vaikeaa,mutta periaatteesta pelkkää rahaa on niin tyhmä antaa.
siksi hommasin yhtenä lahjana Veromodaan lahjakortin.
Hänen lahjansa nyt on asia erikseen:)) blackwomans kirjoitti:
Noille pikkumiehille on kiva ostella lahjoja,sekä neideille myös.
Oma tytär täyttää jo 18 vuotta,joten hänelle ei enää leluja ostella.
Muutenkin ostaminen hänelle on todella vaikeaa,mutta periaatteesta pelkkää rahaa on niin tyhmä antaa.
siksi hommasin yhtenä lahjana Veromodaan lahjakortin.
Hänen lahjansa nyt on asia erikseen:))se menee...=))))
Itsellänikin tosi kovia paineita ostaa tyttärelle lahjaa. Mutta olen saanut häneltä vinkkejä ja valinnut siitä omasta mielestä parhaan, eli MP3 soitin ja muut vaihtoehdot olen jaellut sisaruksilleni ja sukulaisilleni.
Mitä sitten saankaan häneltä, ei sillä ole todellakaan väliä, ainostaan sillä että on muistanut...=))))
- Rollerska
Itselläni oli tänään myös lahja-asiat mielessä:) Sisaren lapsille kun lahjoja suunnittelin, niin kas kilautin sisarelleni ja kysyin mikä on nyt in? Pikkupojalle toiveissa oli erilaista Hämähäkkimieheen liittyvää... Se että markkinoilla on sekä pehmeitä ja kovia artikkeleita, joista noita hämähäkkimiehiä löytyy, niin tekee asian toki tädille vaikeaksi... Mutta mielestäni kannattaa kiinnittää huomiota myös paketointiin, kaunis paketti on aina mukava saada ja myös antaa:) Eli lahjavinkkini on pienelle pojalle...toimintasankarit! Onnistut varmasti:)
Kyllä tuon ikäiselle melkein käy jokin pehmolelu siinä missä hahmokin, ei vielä ymmärrä noiden hahmojen päälle mitään. Mutta odotas vuosi, jo alkaa oleen mielipiteitä...=))))
- Rollerska
mohna kirjoitti:
Kyllä tuon ikäiselle melkein käy jokin pehmolelu siinä missä hahmokin, ei vielä ymmärrä noiden hahmojen päälle mitään. Mutta odotas vuosi, jo alkaa oleen mielipiteitä...=))))
Kyllä sitä vaatimustaso lahjojen suhteen kasvaa uhkaavasti vuosi vuodelta... Siitä hyvänä esimerkkinä on 6v siskon tyttö, joka on aivan ihana:) Koska isosiskolle 8v on ostettu kännykkä, toivoo tämä minun kummityttöni nyt sitten...yllätys...yllätys kännykkää joulupukilta:) No, tätipä lähtee kauppaan, ja aikoo toteuttaa toiveen:) Onneksi ei tarvitse kuulemma olla mitään kameroita ym, kunhan on pieni simpukkapuhelin... No, saapahan täti kuitenkin sitten kiinni sen pikkuisen porisijan, ja voipi jutella tyttöjen juttuja:) On ne lapset ihania:)
- Tok-Fia
mentiin...juu..kait siellä suomessa olisi parempi...sukulaisetkin olis lähellä,jos tulisivat käymään katsomassa.
Päästäänköhan samaan selliin:)) Pitäis varmaan kysellä vähän edeltäkäsin:))kun ei ole suhteet kunnossa, ei sitten vartioihin eikä alamaailmaan. Jotenka, kimppa selli on varmaan kivenalla...=))))
- Tok-Fia
mohna kirjoitti:
kun ei ole suhteet kunnossa, ei sitten vartioihin eikä alamaailmaan. Jotenka, kimppa selli on varmaan kivenalla...=))))
mihinkään tyrmään halua...hulluksi..ei ku..hullummaksi tulisin jos yksin joudun olemaan:))
Mutta nyt nukkumaan.
Pitää herätä yöllä katsomaan onnistuvatko lähettämään Discoveryn avaruuteen:))
Öitä ja unia kauniita! Tok-Fia kirjoitti:
mihinkään tyrmään halua...hulluksi..ei ku..hullummaksi tulisin jos yksin joudun olemaan:))
Mutta nyt nukkumaan.
Pitää herätä yöllä katsomaan onnistuvatko lähettämään Discoveryn avaruuteen:))
Öitä ja unia kauniita!sullekin...=))))
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1154910Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293553No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411500
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241394- 141242
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221067