Ostin autooni Michelinin TM-testivoittajarenkaat X-Ice Northit. Vakiopaineilla on ajettavuus aivan kamala. Kuin ajaisi pienten kuulien päällä, perä menee sinne tänne kuin käärme.
Nostin paineita 0,2 baaria ja ajettavuus parani hieman, mutta on kyllä huonoimmat renkaat ajettavuudeltaan millä ikinä olen ajanut.
Onkohan noissa minun renkaissa jotain vikaa vai miten ihmeessä ne on voittaneet talvirengastestin? Arvostellaanko siinä ajettavuutta laisinkaan?
Michelin X-Ice Northit surkeat ajaa
3
949
Vastaukset
- minulla
Saabissa samanlaiset renkaat. Ei valittamista toimivat tosi hyvin. Sinulla on autossa vikaa, ei johdu renkaista.
- niiden toimivuus
Yrittäkää jo vitun tollot ymmärtää että samat renkaat ei käy kaikkiin autoihin yhtähyvin!!! Jos et ole huomanut niin on olemassa erikokoisei autoja, eri painoisia ja erilaisella painojakautumalla... Ja eri vetotavalla!!! Ihan turha sanoa että autossa vikaa!!! Ihan turha vittuilla, mee sinne mammas viereen kuuntelemaan vittuilua kun olet niin saamaton mies!!!
Ainakin Focus dieselissä toimii kyseiset renkaat hyvin. Menee suoraan ja tuntuu tukevalta ainakin näillä sulilla keleillä. Ja ovat melkeinpä hiljaisemmat kuin kesärenkaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1074691
- 1464529
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464512- 1462954
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292508- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202118- 401819
- 731380
Onko oikein että
Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No1761221