Purijalle päähierontaa

Sohveliini

Narskuttelen öisin hampaita ja siitäkös seuraa päänsärkyä, niskasärkyä.
Purenta Kiskot on ollut jo vuosia.Tavalliselta hiska-hartiahierojalta en ole saanut apua, he eivät osaa hieroa purijaa, vaikka sanovat että osaavat!
Kipukohdat on poskipäissä, ohimoilla, korvien ympärillä ja päälaella. Onneksi yksi kaveri osaa, narskuttaja itsekkin joten tietää oikeat kohdat.
Ei pitäisi sanoa että voi auttaa narskuttajaa jos kerran ei osaa!

13

1491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mun_ananasta..

On tosi lapsellista yleistää jos olet joittenkin hierojien taitoihin pettynyt,mutta toisaalta on myös
      virhe hierojalta luvata liikaa!

• yleistää

Mikä on tavallinen niska-hartiahieroja?
      Itse olen saanut helpotusta aikaan muutamalle narskuttajalle, mutta joillekkin en ainakaan heti.
      eli kaikille ei toimi sama hoito tapa, eli ei saisi yleistää että jos sinulle ei jonkun hoito ole auttanut se ei auttaisi ketään muutakaan. Ja eikö tällaisessa tilanteessa olisi myös järkevä koittaa keksiä mistä tämä puremisesi johtuu? Syötkö kenties purukumia paljon?vai onko stressistä johtuvaa?

• toimenpide

narskuttelijalle olisi selvittää ovatko hammaskontaktit ja purenta oikeat ja tasapainossa!

Paikkausten ja kulumien jälkeen nämä voivat olla ihan mitä vaan.

• Sohveliini
        toimenpide kirjoitti:

narskuttelijalle olisi selvittää ovatko hammaskontaktit ja purenta oikeat ja tasapainossa!

Paikkausten ja kulumien jälkeen nämä voivat olla ihan mitä vaan.

Kaikki on kaluston puolesta kunnossa! Olen ollut säännöllisessä hoidossa purennan tiimoilta!
        En halunut yleistää mutta kun luvataan että saan apua niin pettymys on kova kun ei saakaan. Sorry.

• olla kunnossa
        Sohveliini kirjoitti:

Kaikki on kaluston puolesta kunnossa! Olen ollut säännöllisessä hoidossa purennan tiimoilta!
        En halunut yleistää mutta kun luvataan että saan apua niin pettymys on kova kun ei saakaan. Sorry.

Kuljin myös leuka-, niska-, takaraivo-, ja hartiakipujen takia niin hammas-, kuin "oikeidenkin" lääkärien tutkimuksissa jopa vuosikymmeniä!
        Kerrottiin vain että hampaat on hyvin hoidettu, eikä niissä ole mitään vikaa, kun joskus erehdyin epäilemään myös niidenkin osuutta tähän sietämättömäksi kehittyneeseen kiputilaan.
        Mitään vikaa ei kuitenkaan löytynyt, eikä syytä kipuihin!

Kuitenkin viimeinkin suurten sattumusten seurauksena satuin sellaisen hammaslääkärin vast.otolle, joka oli hiukan kiinnostunut myös potilan olotilastakin.
        Hän totesi heti, että purentakointakti on vain tämän sietämättömän kipeän puolen takahampaiden ulkoreunassa!
        Näiden takaa puuttui hammas, joka murjaistiin pois jo ensimmäisellä kerralla, kun silloisen kansakoulun alaluokkia käytettiin hammaslääkärissä, ja tulin sanoneeksi että sitä joskus vähän jomotteleekin!
        Vastakkaisella puolella oli taas paikoissa mataluutta.
        Myös haljennet, amalgaamilla paikatut takahampaat löytyivät ym. ym.!

Kalusto siis piti olla kunnossa, tutkimusten mukaan, tässäkin tapauksessa!

• Stripp

Hierojan ammatti on palveluammatti. Kyllä heiltä saa vaatia korkeatasotsia hoitoja niinkuin esim. kampaajalta. Jos hoito/palvelu ei onnistu, siitä on saatava korvaus. Ei hierojat mitään eritystapauksia ole. Kyllä kannatta nyt vaatia korvausta epäonnistuneesta palvelusta.
        Jos kerran lupaa niin....

• ihme..

on tavallinen niska-hartiahieroja??? Varmaan yhtä virallinen kuin se koulutettu hierontaterapeutti..
      Mene koulutetulle hierojalle, ja jutelkaa siitä ja suunnitelkaa hoito-ohjelma. Muista että se yksi kerta tuskin auttaa. Purentalihaksien käsittely on tärkeätä, mikäli öisin narskuttelee tai puree hampaita yhteen.

• Sohveliini

Miten löydän purentalihasten käsittelijän? Onko ammattinimike Laillistettu hieroja? Sorry, en tiedä oikeisa nimikkeistä, älä loukkaannu.
        Kiitos avustasi!

• on virallinen nimike
        Sohveliini kirjoitti:

Miten löydän purentalihasten käsittelijän? Onko ammattinimike Laillistettu hieroja? Sorry, en tiedä oikeisa nimikkeistä, älä loukkaannu.
        Kiitos avustasi!

Kokeile Suomen Urheiluhierojaopistolla Pasilassa ammatinharjoittana työskentelevää Faustoa, hän osaa hoitaa purulihaksia.

• Sohveliini
        on virallinen nimike kirjoitti:

Kokeile Suomen Urheiluhierojaopistolla Pasilassa ammatinharjoittana työskentelevää Faustoa, hän osaa hoitaa purulihaksia.

Kokeilen, kiitos sinulle!!

• --ll
        Sohveliini kirjoitti:

Kiitos avustasi!

Purentalihaksiin ja kaulan, niskan sekä kasvojen alueen lihasten käsittelyyn erikoistuneita ovat voice massage-hierojat. Tavalliset hierojat (olen sellainen itsekin) eivät koulutuksessaan välttämättä pureudu juuri näihin em. ongelmakohtiin, vaan keskitytään hartioihin. Voice massage- hierojat keskittyvät koulutuksessaan juuri näihin lihasryhmiin ja hoitavat niitä ammattitaidolla. Kannattaa kokeilla!

• kohtalotoveri

Hiotaanko kiskoasi kuinka usein purentaasi sopivaksi? Niin ettei se "korota" eli anna aihetta öiselle narskuttelulle.

• vinkit

Myöhäinen kommentti viestiketjuun..
      Kannattaa kokeilla itse sitä päähierontaa, mitä turhaan hoitolaan! Itse puren leukoja öisin myös. Niskoja saan jumpata usein mutta päähieronnasta ihan välitöntä apua päänsärkyyn. Marja Putkiston 'Kasvokoulu'-kirjasta saa todella hyviä vinkkejä. Suosittelen muillekin päänsärystä kärsiville.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4446
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3303
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1113
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1036
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      12
      1033
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe