Hyvät nuoret, etsikää ja yrittäkää oikeasti löytää ihminen jota rakastaa! Mä en sitä nuorena tehnyt, ja nyt kaduttaa. Olen 31 v mies, en koskaan seurustellut, enkä edes ole poikuuttani menettänyt. Mulla on ihan ok työ, siellä menee päivät pitkät, kavereita ei enää ole ollut vuosikausiin koska en osannut pitää niitä suhteita kasassa. Ulkonäöltäni olen mitä olen, naisiin se tuskin vaikutusta tekee, mutta suurin syy on ujous mistä en pääse yli. Olen käynyt elämäni aikana 3 kertaa treffeillä, mutta naiset eivät pitäneet minusta. Nyt asun yksin, kissan kanssa, vietän vapaa-ajat kotona ja olen niin yksinääne, et sama kuin kuolema korjais poies.
Tämä on varotus teille, tehkää nyt jotain, etsikää niitä poika - ja tyttöystäviä ja menkää puhumaan ihmisille. Minä jos kuka tiedän kuinka vaikeaa se on, mutta te ette tahdo tähän samaan tilanteeseen missä minä olen nyt.
En ole keksinyt tätä omasta päästäni, joten uskokaa tai älkää, mutta totta on joka sana. Tänne nuorten palstalle eksyin ihan vahingossa, en ole mikään vakiökävijä, mutta tuskin tämä nyt maailmaa kaataa jos tänne kirjoitan.
Tahdon kertoa teille
3
522
Vastaukset
- jooooooo
totta pitää yrittää, yritä sinäkin vielä, sulle sopis netistä hakea seuraa jos muuten liian ujo ?
Ehkä kannattais viel hakeutua treffeille, koska varmasti läydät naisen joka pitää sinusta, meitä on moneksi ja kokaiselle on joku:)
- jokutyttö vain-90
mun kaveri on myös toooosi ujo ja sillä oli vaikeuksia löytää ihmistä joka tykkäis hänestä mutta hän ei luovuttanut vaikka hänelle haistatettiin päin naamaa paskaa ja haukuttiin maailman rumimmaksi mutta hän ei luovuttanut silloinkaan masentui ja jatkoi sen jälkeen etsintöujä jotta ei joutuisi viettää elämäänsä yksinään hän surffaili chateissa kunnes löysi maailman mukavimman pojan hän on nyt todella iloinen mutta vielä vähän ujoutta jäljellä mutta hänen poikaystävänsä on onneksi todella rohkea ja uskaltaa tehdä aloitteen kaverini kasvaa suhteessa ja oppii suhteessa elämään.. älä luovuta vaan mene juttelemaan chattiin sitä suosittelen sinulle jos olet niin ujo :) siellä tulee varmasti joskus vastaan nainen joka on samalla aaltopituudella kanssasi mutta voi kestää aika jolloin löydät hänet mutta sanon vain että ÄLÄ LUOVUTA niin ei kaverinikaan tehnyt ja nyt hän on niiiiiiiin onnellinen kuin voi ollakkaan !!! :) mutta kaikki on kiinni itsestäsi haluatko elää yksinäisyydessäsi vai löytää jonkun ihanan naisen.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455090Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella121264- 131153
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4960Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27773